Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@00:53:16 GMT

دفاع بسته تیم اهورای بهبهان کار را برای ما سخت کرد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۲۱۹۱

دفاع بسته تیم اهورای بهبهان کار را برای ما سخت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حسن زاده شامگاه جمعه پس از پیروزی خانگی تیمش برابر اهورای بهبهان در لیگ برتر فوتسال در قم اظهار داشت: بازی سوهان محمد سیما برابر اهورای بهبهان یک طرفه و با برتری مطلق تیم سوهان محمد سیما همراه بود و از نظر فنی، سوهان محمد سیما شایستگی واضحی برای پیروزی در این بازی داشت.

وی افزود: دستور کار فنی حریف، دفاع بسته بود و این کار ما را سخت کرد به ویژه این که ما موقعیت های زیادی را در نیمه نخست از دست دادیم و همین موضوع سبب شد تیم ما از نظر روانی تحت فشار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم گفت: خدا را شکر می کنم که در روزی که یک اتفاق غیر منتظره در حال رقم خوردن بود، به بازی برگشتیم. بازیکنان ما تلاش و همت کردند و با ارائه یک بازی روان ۳ امتیازی که به آن نیاز جدی داشتیم به دست آوردند.

حسن زاده بیان داشت: در این بازی موقعیت های زیادی داشتیم و می توانستیم گل های بسیاری به ثمر برسانیم. تیم ما، تیم برتر میدان بود اما با توجه به جریان بازی، شکل دفاعی حریف و روند مسابقه در نیمه اول، باید از این بازگشت و در نهایت، کسب امتیاز کامل بازی خرسند باشیم.

وی عنوان کرد: این ۳ امتیاز در آینده برای تثبیت جایگاه تیم سوهان محمد سیما، انگیزه تلاش برای آینده و موفقیت های آتی به کار تیم ما می‌آید ضمن این که از حمایتی که هواداران ما در بازی با اهورا از تیم ما کردند صمیمانه قدردانی می‌کنم.

کد خبر 4778278

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر فوتسال قم اخبار ورزشی قم بوشهر بارش برف شهرکرد راهپیمایی قیمت بنزین ایلام هفته بسیج قزوین گرگان بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۲۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از خانواده‌ها، ورزشدوستان و شهروندان بهبهانی همایش پیاده روی خانوادگی در این شهرستان برگزار شد.

در این همایش پیاده روی  که به نام پویش سلامتی را قدم بزن و به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، شرکت کنندگان در یک فضا پرنشاط پیاده روی کردند.

مژگان اعتبار، معاون فنی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت:  پیاده روی نقش بسزایی در کاهش قند خون، فشار خون و در مجموع برای سلامت بسیار مناسب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • بسته کمکی ۶۵ میلیون دلاری استرالیا برای اوکراین
  • مناطق گردشگری شهر بهبهان + فیلم
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • آمریکا یک بسته کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد
  • آمریکا کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد
  • بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین