Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@08:14:36 GMT

آتش سوزی بازار کنزالمال خرمشهر خاموش شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۲۲۶۰

آتش سوزی بازار کنزالمال خرمشهر خاموش شد

 مجتمع تجاری اروند بازار معروف به کنزالمال، عرضه کننده کالای همراه ملوان است که امتیازات مختلفی همچون معافیت مالیاتی بر محصولات را شامل می شود. این بازار جمعه شب دچار حریق گسترده ای شد و بامداد امروز بعد از چند ساعت تلاش نیروهای امدادی و آتش نشانی مهار شد.

شهردار خرمشهر در این همین زمینه گفت: آتش سوزی بازار کنزالمال ابتدا از انبارها آغاز و به بازار آن هم سرایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشخبتانه این آتش سوزی بامداد مهار شد و تلفات جانی در پی نداشت.

عزیز ساعدی اظهار کرد: خسارت وارد شده به واحدهای تجاری این مجتمع بسیار بالا بوده است و طبق برآوردهای اولیه ۳۰ درصد بازار در این آتش سوزی کاملا از بین رفته است.

وی افزود: شدت آتش سوزی آنقدر بالا بود که علاوه بر خودروهای آتش نشانی خرمشهر، مجبور به استفاده از ظرفیت های خودروهای آتش نشانی شهرداری های آبادان، بندر آبادان، بندر خرمشهر، منطقه آزاد اروند و پالایشگاه آبادان و همچنین شهرهای شادگان، بندرامام خمینی و ماهشهر نیز شدیم.

ساعدی تاکید کرد: هنوز علت این آتش سوزی مشخص نیست و این مسئله در دست بررسی است.

بنابرگزارش، مجتمع تجاری اروند بازار معروف به کنزالمال، عرضه کننده کالای همراه ملوان است که امتیازات مختلفی همچون معافیت مالیاتی بر محصولات را شامل می شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آتش سوزی خرمشهر بازار کنزالمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۲۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند

بخش آنژیوگرافی برای نخستین بار در منطقه دستگاه آنژیوگرافی توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان راه‌اندازی شد.

به گفته سید مهدی موسوی مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند مسئول مراحل و چگونگی خدمات‌دهی بخش آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌الله طالقانی، از طریق درگاه‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این مسئول گفت: هدف از این اقدام بر اساس نیازسنجی صورت گرفته و نظر به مراجعه شهروندان برای انجام مراحل آنژیوگرافی به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • برگزاری نشست روایتگری بیداری در اروند
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • فردا میز خدمت در خرمشهر برگزار می شود
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند