Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در همدان گفت: با توجه به کار سخت و حقوق پائین پاکبانان، وضعیت معیشتی ایشان مورد توجه شهرداری و شورای شهر همدان باشد. ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله  حبیب‌الله شعبانی شامگاه جمعه در مراسم تقدیر از پاکبانان همدانی که در ایام اربعین در کشور عراق مشغول به خدمت بودند با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته اظهار داشت: کار شما کار بسیار برجسته‌ای بود و لذا با تمام وجود می‌گویم که بنده را هم در ثواب کار خود شریک کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همان ثوابی را که یک نفر خادم در کنار ضریح می‌برد شما با وجود داشتن فاصله با حرم می‌برید و شاید باید گفت به‌خاطر نوع فعالیت شما، حتی ثواب این کار بیشتر است.

امام جمعه همدان با اشاره به این که گاهی از اوقات فعالیت‌های برخی از گروه‌های دیده نمی‌‍‌شود خاطرنشان کرد: این نوع خدمت، دارای ویژگی‌هایی است که انسان حس می‌کند شاید به چشم نمی‌آید اما گاهی از اوقات عظمت در موضوعاتی است که به چشم نمی‌آید.

وی با تاکید بر این که باید اقدامات و فعالیت‌های شما دیده شود ابراز داشت: اگر می‌خواهید ثواب خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله(ع) را درک کنید کتاب جامع‌الزیارات را حتما مطالعه کنید تا قدر خودتان را بدانید.

امام جمعه همدان: نظارت دقیق بر بازار مطالبه جدی مردم از دولت استتراژدی تلخ تنها گرمخانه همدان در سرمای استخوان‌سوز الوند؛ هوا بس ناجوانمردانه سرد استدومین موزه جهانی جاده ابریشم در همدان تاسیس می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان تصریح کرد: پاکبانی که در ساعت سه بامداد به دور از هیاهوی شهر مشغول خدمت‌رسانی است می‌تواند در خلوت خود سلامی به امام حسین(ع) دهد و شاید در همان سلام دلی شکست و گره‌های بزرگی باز شد.

وی با اشاره به حضور هر روزه دو نفر از پاکبانان در زمان اقامه نماز صبح در مسجد نزدیک به دفتر نمایندگی ولی‌فقیه خاطرنشان کرد: بنده هر روز صبح دو نفر از همکاران شما را در صف اول نماز مشاهده می‌کنم که قبل از اذان مشغول انجام وظیفه هستند و با شنید صدای اذان خود را به مسجد می‌رسانند.

شعبانی افزود: در موضوع نماز و ترویج نماز باید از این دو عزیز تقدیر کرد که همیشه در صف اول نماز حضور دارند.

وی نگه داشتن این حس خوب را ضروری خواند و گفت: اگر کسی حتی به عنوان وظیفه اداری در این خدمت‌رسانی حضور داشته بازهم ارزشمند است حال اینکه همه شما عزیزان به صورت دلی و اعتقادی به این کار مشغول بوده‌اید، بنابراین باید بدانید که کار شما چه ارزشی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان این که این همان حفظ کردن حس و حال خوب است اظهار داشت: شما با این زحمت 20 روزه حق گردن امام حسین(ع) پیدا کردید و باید این ارتباط به‌وجود آمده را قدر بدانید و آن را حفط کنید.

وی خطاب به شهردار همدان اظهار داشت: یکی ازغصه‌های ما از قدیم وضعیت معیشت پاکبانان عزیز بوده و لذا با وجود معذوریت‌هایی که شهرداری دارد از شهردار همدان می‌خواهیم که تا آن جایی که امکان دارد توجه ویژه‌ای به وضعیت معیشتی پاکبانان داشته باشد که در سرما و در گرما زحمات فراوانی را برای پاکیزه نگه داشتن شهر می‌کشند.

امام جمعه همدان در پایان تاکید کرد: شاید من شهروند توجه به این موضوع که این شهر تمیز چگونه به‌وجود آمده نداشته باشم اما باید بدانیم زحمات بسیاری برای این زیبایی و پاکیزگی در شهر کشیده شده است.

انتهای پیام/741/ح

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۲۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان

ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت ۷۷ درصدی گام نخست پروژه جهاد آبرسانی در استان خبر داد و گفت: از ابتدای شروع این پروژه در اسفندماه ۱۴۰۱ تا الان ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار به طرح جهاد آبرسانی همدان اختصاص پیدا کرده و پیشرفت فیزیکی ما بیش از میانگین کشوری است.

فرهاد بختیاری‌فر اظهار کرد: آبرسانی به ۱۶۰ روستا در گام اول هدف‌گذاری شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی روستایی استان در حال انجام است تا بتوانیم مشکل آب شرب روستاهای دارای تنش آبی را در کمترین زمان ممکن حل کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان، بختیاری‌فر با اشاره به تخصیص ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی استان مطرح کرد: ۵۰۹ میلیارد تومان برای گام نخست این پروژه در نظر گرفته شده و پیگیر جذب منابع هستیم تا رونق و جهشی در پروژه‌های آبرسانی استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تا قبل از فصل تابستان باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین پایدار آب در استان انجام شود، تصریح کرد: با توجه به وضعیت منابع آبی استان و تجربیاتی که از تنش آبی در سال‌های گذشته داشتیم، آب برای ما موضوع مهمی است و از تمام ظرفیت خود برای تأمین آب پایدار ساکنان روستاها و شهرهای استان استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان افزود: آبرسانی روستایی یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است که با توجه به اهمیت موضوع آب مورد توجه قرار گرفته و دولت سیزدهم عزم جدی برای سیراب کردن همه روستانشینان دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان در ۳۶ شهر استان گلستان
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • کارفرمایان به کارگران به دید سرمایه‌های انسانی نگاه کنند
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • پیش بینی وضعیت جوی استان همدان
  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود