Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@23:49:37 GMT

بسیج؛ کارآفرینان و صنایع بزرگ را حمایت می‌کند

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۲۶۴۹

بسیج؛ کارآفرینان و صنایع بزرگ را حمایت می‌کند

فرمانده سپاه شهرستان زنجان گفت: سپاه و بسیج در حوزه کارآفرینی دو دیدگاه دارند که ابتدا طرح‌های زود بازده را مورد حمایت قرار می‌دهند و در گام دوم از صنایع مادر و بزرگ که در حال خدمت به مردم هستند، حمایت می‌کند. ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، کارآفرینی و تولید موضوعی است که همواره توسط مسئولین مورد تاکید قرار دارد زیرا در حال حاضر شرایط کشور به گونه‌ای است که تا فرد برای خود اشتغال ایجاد نکند باید تمام عمر بیکار ماند و چاره‌ای جز خود اشتغالی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در این بین برخی از افراد در جهت تامین سرمایه ایجاد شغل و حرفه برای خود و دیگران به سراغ صندوق‌های ارائه تسهیلات و سازمان‌های حمایت کننده می‌روند، یکی از این ارگان‌های حمایت کننده سازمان بسیج است که بنا به گفته‌ها در راستای حل مشکلات کارآفرینان قدمی موثر بر می‌دارد.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان در خصوص ارائه تسهیلات به کارآفرینان استان توسط سازمان بسیج در گفت و گو با خبرنگار تسنیم از زنجان، اظهار داشت: سپاه و بسیج در حوزه کارآفرینی دو دیدگاه دارد که ابتدا توجه به طرح‌های زود بازده است و عموما عرصه‌هایی است که توسط بسیج و مردم مراجعه می‌شود.

وی افزود: در راستای طرح‌ها و بسته‌های حمایتی بسیج و سپاه با اعطای تسهیلات خوب قرض الحسنه از عرصه‌های ارائه شده حمایت می‌کند تا موجب به کار انداختن شده تا طرح به مرحله عملیاتی نزدیک‌تر شود.

حجتی: مدیریت دولتی در بنگاه‌های اقتصادی موفق نبوده استامکان اداره بنگاه‌های اقتصادی به صورت نیابتی وجود ندارداستاندار تهران: عدم تعطیلی بنگاه‌های اقتصادی مهم‌ترین راهبرد در شرایط کنونی کشور است

سهندی با بیان این که گام دوم ما حمایت از صنایع مادر و صنایع بزرگ است و حتی صنایعی که در شهرستان ما در حال خدمت به مردم هستند مورد حمایت قرار می‌گیرند، اظهار داشت: گاها تعطیلی یک کارخانه بزرگ در استان منجر به ایجاد حجم عظیم بحث‌های اجتماعی در سطح شهر می‌شود که باید مورد توجه باشد. 

فرمانده سپاه ناحیه زنجان در ادامه افزود: ما یک رویکرد در زمینه صنایع بزرگ داریم و سعی می‌کنیم تا در مشکلات کارخانجات بزرگ ورود کنیم و مسائل را حل کنیم.

وی اظهار داشت: آخرین مورد اقدام در زمینه حل مسائل شرکت‌های مادر، بحث خرید مواد اولیه یک شرکت بزرگ در زنجان بود که به محض اطلاع از عدم ترخیص محموله عظیم این شرکت که در راستای تولید٬ مصرف خواهد شد و در یکی از استان‌های مرزی متوقف شده بود، پیگیری‌های لازم صورت گرفت و با کمک حقوقی سپاه این استان مسئله حل شد و محموله این شرکت که حدودا 17 کانتینر بود به استان حمل و در جهت تولید به کارگرفته شد.

  وی با بیان این که در زمینه‌ی کارآفرینی در صورتی که مسائل و مشکلاتی به ما ارائه شود در حد توان بسیج و سپاه سعی می‌شود تا مسائل و مشکلات صنایع بزرگ مرتفع گردد، گفت: کارآفرینان فردی نیز در راستای بنگاه‌های زودبازده و هم در صورت وجود طرح عظیم مورد حمایت قرار می‌گیرند و به مراجع ذی صلاح معرفی می‌شوند و در ادامه پیگیری‌های لازم نیز صورت می‌گیرد تا بحث‌های اداری رو به تسهیل باشد و به راحتی اقدامات لازم انجام گیرد.

انتهای پیام/7557/ز

R7557/P/S6,59/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه

به گزارش خبرنگار مهر، عباس اسکندری ظهر دوشنبه در همایش رسانه‌ای روایان پیشرفت که با همت بسیج رسانه و بسیج کارگری سپاه قدس گیلان برگزار شد اظهار کرد: روایان پیشرفت روایتگر دستاوردهای نظام اسلامی در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه صنعت و تولید است.

مسوول بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به تولید در سرفصل‌های مختلف بیان کرد: تولید محور محرکه اقتصاد، معیشت و رفاه اجتماعی است و باید بیشتر به آن توجه شود.

اسکندری با اشاره به نقش جامعه کارگری در سرزندگی و پویایی تولید اضافه کرد: تولید و اشتغال بدون حضور و فعالیت کارگران بی معنا است و لذا می‌طلبد نگاه ویژه ای به جامعه کارگری صورت گیرد.

به گفته وی روایت پیشرفت و امید آفرینی جامعه و انتشار در سطح اقشار جامعه که با همکاری بسیج کارگری، اداره کار و بسیج رسانه صورت می‌گیرد باید مستمر باشد.

مسوول سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف بیان کرد: بسیج موجب تقویت همبستگی و تعامل بین دستگاه‌ها، نهادها، مسؤولان و مردم در بخش‌های مختلف شده است.

اسکندری با الهام گیری از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در حوزه کار و تولید اضافه کرد: دشمن دنبال فروپاشی اقتصادی در کشور است و جلوی این فاجعه با تلاش افسران تولید و اشتغال گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه تولید در رفع مشکلات جامعه نقش مهم و حیاتی دارد، افزود: مردمی سازی اقتصاد و تولید با همت، سرمایه و ابتکار مردم محقق می‌شود.

کد خبر 6092162

دیگر خبرها

  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • سپاه و بسیج با آثار شهید مطهری آشنا شوند
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری