Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید زرین‌فر صبح شنبه در مراسم تجلیل از یک کارآفرین در بوشهر و رونمایی از کتاب زندگینامه ایشان اظهار داشت: توسعه اشتغال و بهبود وضعیت کارآفرینی یکی از اولویت‌های مهم در استان بوشهر است.

وی با اشاره به تاکید استاندار بوشهر مبنی بر حمایت ویژه از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان خاطرنشان کرد: کوتاه شدن روند و فرآیند پیگیری سرمایه‌گذاری ها یکی از برنامه های جدید دستگاه های اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تاکید کرد: مدیران و مجموعه سازمانی مربوطه باید موضوع تسهیل‌گری و حمایت همه جانبه از کارآفرینان را در اولویت کارهایشان قرار دهند.

وی به اهمیت کارآفرینی اشاره کرد و افزود: خصوصیات یک کارآفرین موفق، خلاق بودن، دارا بودن شوق و اشتیاق، عشق به ایده و کار خود، پشتکار، آینده نگری و داشتن روحیه ریسک پذیری است.

زرین‌فر با اشاره به اینکه آقای وطن دست یکی از مصادیق کارآفرینان موفق است، بیان کرد: ایشان در شرایط خاص سال‌های اول دهه ۶۰ که چهره محرومیت بر استان بوشهر نقش بسته بود و استان ما نیز به نوعی درگیر جنگ بود کار صنعت در این منطقه را آغاز کرد و در این مدت گام‌های بسیار بزرگی برداشته است.

وی تصریح کرد: ضمن ارزش گذاری و تحسین ایشان، امیدواریم در فصل جدید، ایشان، فرزندان و همکاران متخصص و دلسوز ایشان کارهای جدیدی را آغاز و همچنان در توسعه استان و اشتغال فرززندان این منطقه موفق باشند.

کد خبر 4778391

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر بوشهر بارش برف شهرکرد ایلام راهپیمایی قیمت بنزین هفته بسیج قزوین گرگان بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس کتاب و کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۳۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد

محمد رستگاری  مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزدگفت: هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل‌ونقل کالا یکی از سیاست‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد است که طی سال‌های اخیر این مهم در شهرستان‌های ابرکوه، مروست، بافق و معادن متمرکز بخش ندوشن اجرا، مراحل آزمون‌وخطا را پشت سر گذاشته و پس از تست‌های اولیه به تکامل مطلوب رسیده است.

وی افزود: با توجه به حواشی متعدد حاکم بر ساختار حمل‌ونقل محمولات کاشی و سرامیک، برنامه‌ریزی‌های مختلف برای اجرای این طرح در صنایع نامبرده نیز در دستور کار مجموعه راهداری قرار گرفت که به لطف خدا پس از انجام هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی مرتبط، تشکل‌های صنفی و واحد‌های تولیدی، طرح ساختاری اعلام بار مجازی از ۹ اردیبهشت‌ماه سال جاری در رابطه با حمل محمولات کاشی و سرامیک سراسر استان پیاده‌سازی شد.

رستگاری با بیان اینکه در اولین روز اجرا بیش از هزار و ۱۰۰ بارنامه برای محمولات کاشی و سرامیک استان مبتنی بر سامانه هوشمند صادر شد، تصریح کرد: همزمان با آغاز اجرای این طرح، کلیه فعالان حوزه حمل‌ونقل و شرکت نرم‌افزاری سازنده و کنترل کننده این سامانه نیز آماده‌باش بودند تا در صورت وجود هرگونه نقص و ایجاد اختلال، به سرعت مشکل را برطرف نمایند که به لطف خداوند هیچ‌گونه مشکلی گزارش نشد.

وی اظهار داشت: شفافیت، عدالت محوری و چابک سازی در فرآیند حمل‌ونقل از جمله مزایای طرح هوشمند سازی و مجازی‌سازی است که در حوزه حمل‌ونقل استان بروز کرده و منشأ برکات بسیاری خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از پیاده‌سازی ساختار مجازی در فرایند حمل‌ونقل در صنایع کاشی و سرامیک به عنوان یک تحول بزرگ یاد کرد و گفت: مهم‌ترین دستاورد این طرح که پس از ۲ سال برنامه‌ریزی و کار کارشناسی قابلیت اجرا یافت، برقراری عدالت بین رانندگان و رضایت کامل آنان، سهولت و چابک سازی در امر حمل‌ونقل برای همه ارکان فعال در این حوزه است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد
  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • فرآیند استخراج طلا از رم های قدیمی کامپیوتر (فیلم)
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرآیند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرایند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • فرآیند تولید آدامس در یک کارخانه مشهور (فیلم)
  • ۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد
  • فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)
  • انجام فرآیند جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین شهر زنجان