Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@00:37:34 GMT

مقاومت در لانه زنبورها

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۳۳۶۷

تیم پادربورن که در 11 بازی قبلی اش در بوندسلیگا از همه توسری خورده بود، دیشب در ترسناک ترین ورزشگاه آلمان 3 گل به بوروسیا دورتموند زد و با مقاومتی سرسختانه تن به باخت نداد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  در آغاز هفته دوازدهم رقابت‌های بوندس لیگای آلمان، دیشب دورتموند در زمین خود برابر تیم قعرجدولی پادربورن با تساوی ۳ - ۳ متوقف شد و با ۲۰ امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیمه نخست این دیدار با ۳ گل به سود پادربورن به پایان رسید، اما در نیمه دوم دورتموند با جبران گل‌های خورده، بازی را به تساوی کشاند.

در همین چارچوب امروز یونیون برلین با مونشن گلادباخ، دوسلدورف با بایرن مونیخ، بایرلورکوزن با فرایبورگ، وردربرمن با شالکه، آینتراخت فرانکفورت با وولفسبورگ و لایپزیگ باکلن رودررو می‌شوند.
***
در نخستین دیدار هفته چهاردهم لیگای اسپانیا، لوانته ۲ به ۱ مایورکا را شکست داد.

در بازی‌های امروز، لگانس با بارسلونا، بتیس با والنسیا، گرانادا با اتلتیکو مادرید و رئال مادرید با سوسیداد مسابقه می‌دهند.
***
هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس، امروز با دیدار تیم‌های وستهام و تاتنهام آغاز میشود و در ادامه، کریستال پالاس با لیورپول، برایتون با لسترسیتی، آرسنال با ساوتهمپتون، بورنموث با ولورهمپتون، واتفورد با برنلی، اورتون با نوریچ و منچسترسیتی با چلسی دیدار می‌کنند.
***
در آغاز هفته سیزدهم سری آ ایتالیا، امروز آتالانتا به مصاف تیم صدرجدولی یوونتوس می‌رود، میلان در سن سیرو میزبان ناپولی است و تورینو در خانه پذیرای اینتر خواهد بود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فوتبال باشگاهی اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۳۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • ترکیبی که بارسا را حذف کرد آماده نبرد در دورتموند!‏
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • تصمیم مهم انریکه در آستانه دیدار مهم چمپیونزلیگ
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • لایپزیش - دورتموند؛ ترکیب رسمی
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین