Web Analytics Made Easy - Statcounter

راوی دفاع مقدس با اشاره به اینکه تفکر بسیجی در دنیا انعکاس پیدا کرده است گفت: مسئولان فریدونکنار باید نسبت به مزار شهدای گمنام خوش‌سلیقگی به خرج دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار حسین کاجی جمعه شب در هفدهمین یادواره 5 شهید گمنام مدفون شده در مصلی فریدونکنار و گرامی‌داشت 230 شهید هنرمند این شهرستان، اظهار کرد: یادواره شهدای خوشنام و هنرمند که مقارن شد با هفته بسیج بهانه‌ای است تا مروری بر افتخارات بسیجیان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به بیان امام خمینی(ره) که فرمود "خدایا مرا با بسیجیانم محشور کن" خاطرنشان کرد: شهدا و بسیجیان امروز از جمله کسانی هستند که عالم را دگرگون کرده و برای دنیا و آخرت ما موثر هستند.

این راوی دفاع مقدس تصریح کرد: شاید در سنگ قبر شهدای گمنام نامی از آن‌ها نباشد اما چنان قدرتی دارند که دنیا را تکان داده‌ و پشتیبان این انقلاب هستند.

کاجی یادآور شد: ما وظیفه داریم که برای شهدای گمنام برادری و خواهری کنیم و از آن‌ها بخواهیم تا در قیامت ما را شفاعت کنند.

این راوی دفاع مقدس افزود: شهدای گمنام در واقع واسطه هدایت بسیاری از افراد برای رسیدن به امام زمان(عج) هستند.

وی با بیان اینکه مزار شهدای گمنام باید در شان و مرتبه آن‌ دلیرمردان باشد، گفت: مسئولان فریدونکنار باید نسبت به مزار شهدای گمنام خوش‌سلیقگی به خرج دهند.

کاجی تاکید کرد: شهدا هر زمانی که احساس کنند ما در تنگنا قرار گرفتیم نسیمی از خودشان نشان می‌دهند و موجب آرامش ما می‌شوند.

این راوی دفاع مقدس با اشاره به اینکه درگیری بزرگی در عالم شروع شده است، خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همیشه بر روی آن تاکید داشته و دارند، هم‌اکنون در دنیا انعکاس پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: شاید مشکلاتی از جمله مسائل اقتصادی در کشور وجود داشته باشد اما همه باید به این نکته توجه داشته باشیم که هزاران شهید پشتیبان این انقلاب هستند و این مشکلات هم میگذرد.

کاجی اظهار کرد: لازم است برای همیشه در مسیر شهدا باشیم تا پرچم این انقلاب را به دست حضرت مهدی موعود برسانیم.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۳۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد

 یادواره ۲۵ شهیدروستای ارکان با حضور مردم ومسئولان برگزارشد.
قرائت وصیت نامه شهدا و سخنرانی و مدیحه سرایی از برنامه‌های یادواره بود.

درپایان این مراسم مردم برای تجدید پیمان بر سر مزار شهدا حاضر شدند.

 

 

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • اهتزار پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در جوار شهدای گمنام بام ایران
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • مرجعیت علمی امام صادق (ع) انحراف را به حداقل رساند
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام