Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@00:03:42 GMT

مهمترین رویدادهای خبری البرز در هفته‌ای که گذشت

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۳۵۲۷

مهمترین رویدادهای خبری البرز در هفته‌ای که گذشت

برخورد شدید قانونی با هرنوع افزایش قیمت در البرز

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز با اعلام فعال شدن گشت های ویژه نظارتی گفت: با هر نوع افزایش قیمت در این استان برخورد قانونی می شود.

جهانگیر شاهمرادی با بیان این مطلب در جلسه فوق‌العاده تنظیم بازار استان البرز افزود:  برخورد قانونی با افزایش قیمت ها با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این زمینه هرگونه افزایش قیمتی که بر خلاف سیاست های مسئولان دولت باشد تخلف محسوب شده و به شدت با آن برخورد می شود.

هرگونه افزایش قیمت در البرز قابل قبول نیست

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرزاعلام کرد: هیچگونه افزایش قیمت در عرضه کالا و خدمات قابل قبول نیست و با متخلفان برخورد قاطع می شود.

رامین ربیعی درحاشیه جلسه فوق العاده تنظیم بازار استان البرز افزود: در این نشست، اوضاع بازار و انبارهای  کالاهای اساسی استان مورد بررسی و بر اساس گزارشات مطرح شده، ذخایر کالاهای اساسی و ضروری مورد نیاز استان و کشور در بهترین شرایط قرار دارد.

شرایط برگزاری انتخاباتی سالم در کرج مهیا است

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت: ترکیب اعضای کمیته‌های انتخابات فرمانداری افرادی خبره و کارآزموده هستند که این شهرستان را برای انتخاباتی سالم و بی طرفانه آماده کرده اند.

غفور قاسم پور در نشست ستاد انتخابات فرمانداری کرج افزود: براساس گزارش‌های اعلام شده تیم انتخاباتی این شهرستان با خرد جمعی، مقدمات برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را فراهم کرده است.

افزایش خودسرانه قیمت در البرز ممنوع است

رئیس اتاق اصناف البرز گفت: افزایش خودسرانه قیمت به بهانه افزایش قیمت بنزین ممنوع است و با متخلفان برخورد قاطع می شود.

بهروز حصاری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با افزایش قیمت بنزین هیچگونه افزایش قیمتی بروی کالاها و خدمات صورت نخواهد گرفت.

طرح ویژه نظارتی با حضور موثر کلیه اتحادیه های صنفی، بازرسی اصناف و همکاری سازمان تعزیرات حکومتی استان در حال اجرا است و با افزایش خودسرانه قیمت به بهانه افزایش قیمت بنزین برخورد قاطع می شود.

برپایی ۲ هزار نمایشگاه کتاب در مدارس البرز

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: ۲ هزار نمایشگاه کتاب با شعار« حال خوش خواندن » در مدارس این استان برپا شد.

فرشته فهمیده در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: این نمایشگاه‌ها به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و با رویکرد افزایش سطح مطالعه در مدارس، اختصاص کتاب در سبد مصرفی خانواده و ایجاد انگیزه و رقابت در مطالعه بین جامعه هدف به مدت یک هفته دایرشده است.

مشارکت دانش آموزان در طرح های فرهنگی کرج

شهردار کرج  اعلام کرد که مدیریت شهری کرج و آموزش و پرورش استان با مشارکت دانش آموزان طرح های فرهنگی اجرایی کرده اند.

علی کمالی زاده در نشست فرهنگیان با موضوع طرح های مشترک آموزش وپرورش  و شهرداری کرج  اظهارداشت: باید نظام آموزشی را به سمتی سوق دهیم که شهروند مسئولیت پذیر تربیت کنیم.

وی تصریح کرد: واژه شهروند بسیار عمیق و پر مفهوم است که لازم است همه ساکنان کلانشهر کرج با معنا و نقش شهروند شناخت بیشتری پیدا کنند.

جلوگیری از تولد نوزادان نارس با غربالگری

رئیس انجمن پزشکان متخصص کودکان استان البرز می گوید: نارسی نوزادان به عنوان یک مشکل اساسی در جهان با اجرای برخی برنامه‌های بهداشتی و درمانی و غربالگری قابل پیشگیری است.

دکتر محمد زنوزی راد در نشست با خبرنگاران به مناسبت روز جهانی نوزاد نارس (۱۷ نوامبر) اظهار داشت: یکی از مهمترین شاخص های ارزیابی سطح سلامت در یک کشور، مرگ و میر زیر پنج سال است.

حدود ۷۰ درصد مرگ و میر  کودکان در جهان زیر یک سال است، عوارضی که در دوره نوزادی وجود دارد.

سرویس مدارس در البرز دایر است

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: سرویس مدارس این استان برای نقل و انتقال دانش آموزان به مدارس دایر است .

بهنام میرزایی در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: با توجه به هماهنگی انجام شده ، رانندگان سرویس مدارس برای انجام ارائه خدمات به دانش آموزان مدارس استان البرز مشکل ندارند.

وی با اشاره به اینکه رانندگان طبق روال روز های گذشته برای نقل و انتقال دانش آموزان به مدارس استان اقدام می کنند، یادآورشد: روز گذشته وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که سوخت رانندگان سرویس تامین می شود.

آغاز فعالیت ستاد انتخابات البرز

ستاد انتخابات استان البرز با حضور مسئولان استان فعالیت خود را رسمی آغاز کرد.

استاندار البرز در این آیین با بیان اینکه تمام جلسات ستاد انتخابات البرز در زمان مقرر تشکیل شده، گفت: براساس  زمانبندی تعیین شده تمام امور مربوط به انتخابات براساس ابلاغیه‌ها و روند قانونی در البرز دنبال شده است.

وی ادامه داد: تمام اعضای ستاد البرز نیز با اشراف کامل بر مسئولیت‌های خود آماده انجام وظایف خود هستند.

طرح معلم آینده ساز در آموزش و پرورش البرز آغاز شد

رئیس کانون بسیج فرهنگیان البرزگفت: طرح معلم آینده ساز ویژه فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی در آموزش و پرورش این استان با رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب آغاز شد.

مجتبی آمرکاشی در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: طرح معلم آینده ساز با هدف تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، ایجاد مقابله با جنگ نرم، ترویج روحیه انقلابی  و کاهش آسیب های اجتماعی درمدارس این لستان اجرایی می شود.

اجازه ورود کتاب‌های مضر را به فضای کتابخانه‌ها ندهید

نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج گفت: ترویج کتاب‌هایی که پرورش فکر می‌دهند را در دست اقدام قرار گیرد و اجازه ورود کتاب‌های مضر به فضای کتابخانه‌ها داده نشود.

آیت‌الله حسینی همدانی در نشستی با حضور کتابداران البرز  افزود: کتابخانه‌های مساجد و مراکز عمومی باید تقویت شده و کتابخانه‌های تخصصی در سطح استان در عرصه‌های مختلف فرهنگی برای ترویج شبکه فرهنگی کتاب‌خوانی مورد توجه قرارگیرد.

برخورد قاطع با متخلفان صنفی و تولیدی در البرز

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت البرز عنوان کرد: گرانفروشی، احتکار، عدم عرضه و درج نکردن قیمت از سوی بازرسان این سازمان پیگیری قانونی می شود.

رامین ربیعی در حاشیه جلسه پایش و رصد بازار در اداره کل صنعت، معدن و تجارت البرز در گفت وگو با ایرنا گفت:  روزانه وضعیت بازار را رصد کرده، آمار دقیق را به مبادی ذیربط ارسال می کنیم، برهمین اساس هم‌اکنون شرایط بازار عادی بوده و کمبود هیچگونه کالایی در استان مشاهده نمی‌شود.

بر مبنای گزارش‌های رسیده، ذخائر استراتژیک کشور و استان در حوزه کالاهای اساسی در شرایط بسیار مطلوبی به سرمی برد و موجودی انبارها نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

دستگیری ۱۵۰ نفر از لیدرهای مخل امنیت در استان البرز

سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه امام حسن مجتبی(ع)‌ البرز موفق به شناسایی و دستگیری ۱۵۰ نفر از لیدرهای مخل امنیت در این استان شدند.

به گزارش روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) در حوادث ۲ روز گذشته، سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه استان البرز این افراد را شناسایی و دستگیر کردند.

برخی از این افراد اعتراف کردند که توسط افراد آموزش دیده در داخل و خارج از کشور اجیر شده و با دریافت مبالغی اقدام به آتش زدن و تخریب مراکز و اموال عمومی کردند.

آتشی که ۷۵ نان آور خانوار را بیکار کرد

اقدام هنجارشکنانه برخی افراد آشوبگر در شهرستان فردیس استان البرز سبب شد تا با آتش زدن یک کارگاه تولیدی پوشاک ، ۷۵ نان آور خانواده در این شهرستان بیکار شوند.

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان فردیس به خبرنگار ایرنا گفت : این کارگاه  تولیدی پوشاک ۲ شب پیش در جریان اقدام برخی افراد آشوبگر در زیر زمین ساختمان حوزه علمیه خواهران فردیس در فلکه چهارم این شهر به آتش کشیده شد.

اسفندیار قارلقی اظهار داشت: در جریان این حادثه تمام امکانات و تجهیزات این کارگاه در آتش سوخت و به بیکاری ۷۵ نفر نان آور خانوار انجامیده است.

طرح ویژه برخورد با افزایش قیمت کالا در البرز آغاز شد

مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز از اجرای طرح ویژه برخورد با افزایش خودسرانه قیمت کالاها و خدمات در این استان خبرداد.

علی اکبر مختاری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در اجرای این طرح به  دنبال حمایت از افراد آسیب پذیر هستیم  و نظارت بر توزیع  کالا و خدمات و همچنین فضای کسب و کار که د رحال حاضر التهاب کاذبی ایجاد شده تشدید شده است.

وی اضافه کرد: بازرسان تعزیرات حکومتی  با تمام ظرفیت برای پیشگیری از تخلفات احتکار، گرانفروشی در سطح بازار فعال شده و  با اخلال گران در حوزه بازار برخورد می شود.

جلوگیری از استقرار صنایع آب‌بر در شهرک‌های صنعتی البرز

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز اعلام کرد: صنایع تولیدی و صنعتی آب‌بر در شهرک‌های صنعتی استان اجازه استقرار نمی‌یابند.

محمد امین فرشی در گفت‌وگو با خبرنگاران  با بیان اینکه بازچرخانی آب یکی از راه‌های مدیریت منابع آبی برای واحدهای تولیدی و صنعتی است، اظهار داشت: با اجرای این طرح، صاحبان واحدهای تولیدی یک بار هزینهمی کنند، اما برای سالها اثرات مثبت آن که شامل صرفه‌جویی در هزینه و رفع مشکل کمبود آب است بهره‌مند می‌شوند.

برهمین اساس با هدف بهره‌وری بهینه ازمنابع آب، از استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی پرآب در شهرک‌های صنعتی البرز جلوگیری می‌شود.

ثبت چهار محوطه فرهنگی‌تاریخی ساوجبلاغ ابلاغ شد

وزیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در نامه‌های جداگانه به استاندار البرز، ثبت چهار محوطه فرهنگی تاریخی در شهرستان ساوجبلاغ این استان را ابلاغ کرد.

علی‌اصغر مونسان در نامه ای خطاب به شهبازی استاندار البرز آورده است: در اجرای بند (ج) ماده‌واحده قانون تشکیل سازمان میراث‌فرهنگی کشور مصوب ۱۳۶۴ مجلس شورای اسلامی و بند ششم ماده سوم قانون اساسنامه سازمان میراث‌فرهنگی کشور مصوب ۱۳۶۷ مجلس شورای اسلامی مبنی بر ثبت آثار ارزشمند منقول و غیرمنقول فرهنگی‌تاریخی کشور در فهرست آثار ملی و فهرست‌های ذی‌ربط، مراتب ثبت اثر فرهنگی‌تاریخی «تپه قیدار» واقع در استان البرز، شهرستان ساوجبلاغ که پس از طی تشریفات قانونی لازم به شماره ۳۲۳۹۵ مورخ ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است، ابلاغ می‌شود.

ضرورت تسریع در راه اندازی جایگاه های سوخت خسارت دیده البرز

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز بر تسریع در بازگشت جایگاه های عرضه سوخت خسارت دیده این استان به مدارفعالیت در کوتاه ترین زمان ممکن تاکید کرد.

جهانگیر شاهمرادی درجمع مدیران البرز و نمایندگان بیمه و بانک های این استان افزود: با توجه به اتفاقات اخیری که در سطح استان شاهد آن بودیم برنامه ریزی های دقیقی برای جلوگیری از اختلال در خدمات رسانی به مردم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: براساس بررسی های صورت گرفته ازنظر میزان سوخت در استان البرز مشکلی نیست و جایگاه های سوخت خسارت دیده در کمترین زمان ممکن به مدار فعالیت بازمی گردد.

مدیریت ترافیک با استفاده از ظرفیت ناوگان عمومی در البرز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: ترافیک در سطح این استان با استفاده از تمام ظرفیت ناوگان حمل ونقل عمومی مدیریت می شود.

علی درویش پور در نشست ویدئو کنفرانس ستاد پایش حمل و نقل سوخت که با  حضور معاون عمرانی وزیر کشور و معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداری‌های سراسر کشور برگزار شد، افزود: ۳۵۰ دستگاه اتوبوس درون شهری به همراه خطوط برون شهری تهران - کرج در کل ۵۰۰ واحد اتوبوس فعال هستند.

مادر شهیدان خیلدار به فرزندان شهیدش پیوست

مادر شهیدان «هدایت الله» و «محمد» خیلدار شامگاه سه شنبه پس از سال ها فراغ و درد دوری از فرزندانش در سن ۸۵ سالگی دارفانی را وداع گفت.

مراسم تشییع پیکر «سیده سکینه حسینی»، مادر بزرگوار این شهدا  روز پنجشنبه  از مقابل منزلش واقع در  کرج، بلوار طالقانی جنوبی، کوچه شهید خیلدار  برگزار و سپس در گلزار شهدای روستای اغشت در کنار فرزند شهیدش هدایت الله آرام می‌گیرد.

مسئولان قیمت ها را کنترل کنند

نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز و امام‌جمعه کرج در واکنش به حوادث و رخدادهای پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، طی بیانیه‌ای با قدردانی از مردم شریف، بصیر و ولایت مدار استان که صفوف خود را از اشرار جدا کرده و اجازه سوءاستفاده به خناثان ندادند، به مسئولان اجرایی استان تحت اشراف و نظارت استاندار البرز مواردی را متذکر شد.

مسئولان مسائل را به درستی اطلاع رسانی کنند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: انتظار ما از مسئولان استان این است که مسائل را درست و دقیق به مردم اطلاع رسانی کنند.

حاجی رضا شاکرمی در نشستی که با هدف بررسی وضعیت بازار برگزار شد، افزود: انتظار این است که صداو سیما و رسانه‌ها موضوعات را با دقت به مردم منعکس نمایند.

ایران به چالشی جهانی برای موجودیت آمریکا تبدیل شده است

معاون سابق پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که امروز برخی از تحلیلگران آمریکایی معتقد هستند که ایران به یک چالش جهانی برای موجودیت آمریکا تبدیل شده است.

سردار حسن حمیدزاده در کنگره سه هزار شهید بسیجی استان البرز که در آغاز هفته بسیج در حسینیه ثارالله (ع) سپاه استان البرز برگزار شد، افزود:  این چالش، صرف وجود آن ، هژمونی آمریکا را زیر سئوال برده است.

مشکلی در تامین کالاهای اساسی البرز وجود ندارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز عنوان کرد: مشکلی در تامین و عرضه کالاهای اساسی در این استان وجود ندارد.

جهانگیر شاهمرادی در نشستی که با هدف بررسی آخرین وضعیت بازار در دادستانی کرج  برگزار شد، افزود: تقویت و ساماندهی بازرسی ها در این ایام در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: به تمام واحدهای صنفی، صنعتی و انجمن های ذیربط ابلاغ شده که به هیچ وجه افزایش قیمت نداشته باشند.

خروش انقلابی مردم در ایران کوچک

جمعیت میلیونی البرز امروز در پاسخ کوبنده به حرکت آشوبگرانه چند روز اخیر دشمنان اسلام و برخی عناصر وابسته به آنها، پرخروش وارد میدان شد و با مقام عظمای ولایت و ارزش های دینی و اسلامی عهدی دوباره بست.

امروز کلانشهر کرج مرکز استان البرز و شهرهای فردیس، محمدشهر، طالقان، هشتگرد، نظرآباد و اشتهارد در این استان تجلی حضور با شکوه مردم همیشه صحنه و انقلابی بود، مردمی که برای پاسداری از میهن اسلامی و ارزش های دینی هزاران شهید و جانباز تقدیم کرده اند هر چند که تحریم های دشمنان و برخی کاستی های اقتصادی دشواری هایی برای آنان به وجود آورده است.

۵۱ مدرسه در بخش آسارا کرج بلا استفاده مانده است

استاندار البرز گفت: ۵۱ مدرسه در بخش آسارا از توابع شهرستان کرج بلا استفاده مانده که قابلیت تبدیل به فضاهای گردشگری را دارند.

عزیزاله شهبازی در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: این موضوع مهم در استان باید مورد بررسی قرار گیرد زیرا در بخش بوم گردی و ساخت مراکز اقامتی می توان از این گونه فضاها استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: لازم است برای بررسی این وضعیت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز اقدامات لازم را با هماهنگی آموزش و پرورش استان انجام دهد.

مردم اجازه سوء استفاده به دشمنان نمی‌دهند

نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج گفت: مردم آگاه ایران و به خصوص استان البرز در عرصه های گوناگون نشان دادند که در دام ترفندهای استکباری قرار نگرفته و اجازه سوء استفاده به دشمنان نخواهند داد.

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی  در اجتماع راهپیمایان شهرستان کرج با بیان اینکه اجتماعی که امروز شکل گرفت، اجتماعی بی‌بدیل است عنوان کرد: مردم در طول این ۴۰ سال در همه عرصه ها حضور پررنگی برای حفظ انقلاب داشتند و برای حفظ نظام از بذل جان دریغ نکردند، این اقدام پاسداشتن خون شهدا و تکریم این جانفشانی ها است، مردم در دفاع از اسلام با کسی مدارا ندارند.

اصل فتنه فاصله انداختن بین رهبر و ملت است

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: فاصله انداختن بین رهبر و ملت اصل فتنه است که با ترفند می خواهند به این نتیجه برسند.

آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج افزود: متوهمان داخلی و شکست خوردگان خارجی غافل از این هستند که عهدی که با رهبری بسته ایم هرگز گسستنی نیست.

وی اظهار داشت: آمریکا و اذناب پلیدش از انقلابی بودن مردم ایران ناراحت هستند و با حمایت از اوباش و پس از آن ناامیدی از آن ها گفتند که ایران باید دست از انقلابی گری بردارد که یک پاسخ بیشتر برای آن نداریم و آن هم «مرگ بر آمریکا» است.

برچسب‌ها البرز ایرنا رسانه استانداری البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز ایرنا رسانه استانداری البرز البرز ایرنا رسانه استانداری البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۳۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰ ثانیه| مروری بر مهمترین رویداد‌های یکشنبه شانزدهم اردیبهشت قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،  مهمترین رویداد‌های روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه استان قم در بسته خبری ۱۲۰ ثانیه سیمای نور مرور می‌کنیم:

۱- بازدید جمعی از اعضای طرح ۸۴۰ واحدی مسکن ملی در اراضی موسوم به ۲۷ هکتاری پردیسان، از روند ساخت واحد‌های
۲- آغاز برداشت گل محمدی از ۲۸۶ هکتار از اراضی قم
۳- برگزاری مراسم و جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه سراسر دنیا
۴- تجلیل از ماما‌های برگزیده استان در مراسمی به مناسبت روز جهانی ماما
۵- ایجاد قطب‌های فکری، فرهنگی و اتخاذ رویکرد مسئله محوری در مسائل فرهنگی و تبلیغی از مهم‌ترین اقدامات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه
۶- پایان عملیات بهسازی قطعه ساقه- باغیک به طول ۱۹ کیلومتر
۷- قهرمانی تیم شنا آقایان هیئت جانبازان و توان یابان بیست و هفتمین دوره مسابقات کشور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رویدادهای فرهنگی برای «خرم‌آباد»
  • ۱۲۰ ثانیه| مروری بر مهمترین رویداد‌های یکشنبه شانزدهم اردیبهشت قم
  • رویدادهای شدید آب و هوایی در ایران و جهان تکرار می‌شود
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • گزارش تصویری | نشست خبری هفته بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • رگبار شدید و رعد و برق در ۵ استان از فردا | تداوم بارش‌ها تا آخر هفته در این مناطق | وزش و باد و گرد وخاک در بخش‌هایی از کشور
  • سمت راست سرتان درد می‌کند؟ این چند روش را امتحان کنید
  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)