Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، سردار غلامرضا سلیمانی در مراسم امضای تفاهم‌نامه طرح جهاد روشنایی بین سازمان برنامه و بودجه، بسیج مستضعفین و کمیته امداد و صندوق کارآفرینی امید اظهار داشت: در شرایطی که فشار دشمنان فشار حداکثری بر ملت ایران طرح‌ریزی کرده‌اند به نظر می‌رسد اتخاذ رویکردهایی مشابه امضای تفاهم‌نامه طرح جهاد روشنایی برای توسعه نیروگاه‌های خورشیدی خرد و کوچک خانگی در مناطق عشایری و روستایی اگر چه ابعاد متوسطی دارد اما نقش راهبردی در اقتصاد و زندگی مردم دارد بنابراین ما در بسیج آمادگی داریم که با همه توان کنار مردم و دستگاه‌های مسئول در مقابل مشکلات بزرگ جبهه واحد تشکیل دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمرکز بر حل مشکلات معیشتی، بیکاری و حاشیه‌نشینی مستلزم یک جبهه قوی است و اکنون فرصت مناسبی است که در دستگاه‌های مختلف از جمله سازمان برنامه و بودجه، کمیته امداد و بهزیستی برنامه وسیعی تدوین کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما حل مشکلات بزرگ را در کانون توجه قرار می‌دهیم خاطرنشان کرد:‌ از راه‌های میان‌بر به سمت حل مشکلات حرکت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: ما از طریق کد ملی افراد کسانی را که جویای شغل هستند شناسایی می‌کنیم و زیرساخت‌های خوبی برای آموزش بیکاران در مسیر تولید فراهم می‌کنیم.

سلیمانی یادآور شد: شاخص رونق تولید نیاز به سرعت دارد و بسیج تجربیات خوبی در این زمینه دارد و توانسته تحول بزرگی رقم بزند که نمونه آ‌ن واکسیناسیون فلج اطفال است که طی یک ماه 20 میلیون کودک واکسینه شد. اکنون نیز در طرح جهاد روشنایی تدابیر خوبی اندیشیده شده که پس از امضای این تفاهم‌نامه کار اجرایی آن آغاز می‌شود و با تجربه اجرای اولین مرحله مراحل بعدی با سرعت و قطعیت بیشتری دنبال خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بسیج بیکاری حاشیه نشینی مشکلات ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۳۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان

استاندار لرستان از تشکیل کارگروه ویژه برای پیگیری بیکاری در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، صبح امروز، با اشاره به پیگیری بیکاری در لرستان، گفت: رئیس‌جمهور در نشست هیئت‌دولت و استانداران دستور پیگیری بیکاری در استان‌های دارای بیشترین آمار را صادر کرده‌است.

او خطاب به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، اضافه کرد: کارگروه ویژه برای پیگیری بیکاری در این استان در هفتۀ جاری تشکیل شود.

عقب‌ماندگی‌های لرستان را با کار جهادی جبران کنیم

استاندار لرستان عنوان کرد: رئیس‌جمهور با تأکید بر بانک‌های عامل خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات برای حمایت واحدهای تولیدی و مشاغل خرد در استان‌های دارای بیشترین آمار بیکاری شده‌است.

شفقت بیان کرد: کارگروه ویژۀ اشتغال در لرستان باید به‌صورت ویژه موضوع اشتغال این استان را پیگیری کند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • واحد‌های بزرگ پرورش مرغ گوشتی در قم احداث می‌شود
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • بیش از ۳۰ درصد کل مالیات کشور در سال گذشته توسط شرکت‌های خصولتی پرداخت شده است
  • یک شورش بزرگ در جشنواره کن