Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر، گروه استان ها: جنایات استکبار طی دوران های مختلف تاریخ در قالب های گوناگون علیه ایران نمود می کند و در هر برهه از زمان با توطئه های خاصی به دنبال ایجاد آشوب و نفاق بین ملت ایران است.

آنچه طی عمر با برکت انقلاب اسلامی و قبل از آن، ایران و اسلام را زنده نگه داشته، خون شهیدان و دلاورمردی های هزاران شهید بوده که امروز هم راه شان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانان غیور و گهواره نشینان هشت سال دفاع مقدس با پیروی از رهبر فرزانه انقلاب، اجازه نمی دهند دشمن در اجرای برنامه هایش موفق شود و با توطئه های مختلف اسلام را خدشه دار کند.

صحنه ای دیگر از رشادت مردم رقم خورد

اگرچه دست نشانده های استکبار به دنبال اعتراض مردم نسبت به طرح سهمیه بندی بنزین، آشوب های جدید را طراحی کرده و  به دنبال اجرای آن بودند اما این برنامه ها ملت ایران را بیش از پیش هوشیار کرد.

این روزها در جای جای ایران اسلامی مردم با حضور در خیابان ها، صف خود را از آشوب گران جدا می کنند و با فریاد انزجار، خشم خود را نسبت به دشمنان انقلاب و حب شان نسبت به دوستداران انقلاب را اعلام می کنند.

امروز هم مردم ولایت مدار شهرستان بیرجند با حضور در راهپیمایی شعار «حمایت از اقتدار و امنیت کشور» را سر داده و با فریاد های «مرگ بر آمریکای آشوبگران گر»، «ما در تبار رهبریم؛ دشمن هر فتنه گریم»، «این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده» صف خود را از اغتشاشگران و اشرار جدا و انزجار خود را از دست نشاندگان استکبار اعلام کردند.

شهروند ایرانی و انقلابی آشوب گر نیست

یکی از شهروندان حاضر در راهپیمایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فتنه اخیر دشمن بیان کرد: دشمن برای بد جلوه دادن ظاهر اسلام لحظه ای درنگ نمی کند.

رضا حیدرپور با بیان اینکه شهروندان ایرانی و انقلابی آشوب گر نیستند، افزود: صف ما از دشمنان و آشوبگران جدا بوده و به دنبال ایجاد تفرقه و آدم کشی نیستیم.

وی با بیان اینکه مردم شریف ایران همواره پیرو ولایت فقیه هستند، اظهار کرد: اجازه نخواهیم داد دشمن از هر فرصتی برای تفرقه افکنی استفاده کند.

این شهروند بیرجندی در حالی که  شعار «مرگ بر آمریکا» را با مشتی کوبنده فریاد می زند، افزود: دشمن باید بداند مردم ایران همواره بیدار و هوشیار بوده و درخواست ها و خیال های پوشالی دشمن را بی پاسخ می گذارند.

پشت ولایت فقیه ایستاده ایم

یکی دیگر از بانوان بیرجندی که به همراه پسر و دختر کوچکش در راهپیمایی حضور یافته، در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: تا جان در بدن داریم، پشت ولایت فقیه ایستاده ایم.

زهرا مختاری با بیان اینکه دشمن باید دندان طمع از ایران و انقلاب را دور بیاندازد، افزود: دشمن تصور می کند می تواند با فتنه های جدید مردم ایران را از انقلاب و رهبری جدا کند.

وی با بیان اینکه هیچگاه فریب برنامه های دشمن را نمی خوریم، گفت: اگرچه مردم ایران نسبت به برخی از طرح های دولتی اعتراض می کنند، اما فتنه و آشوب نمی کنند.

مختاری ادامه داد: مردم شریف ایران در راه انقلاب جان می دهند اما جان کسی را نمی گیرند، اموالشان را می دهند اما  اموال کسی را سرقت نمی کنند.

وی بیان کرد: دشمن باید بداند که هر ایرانی مانند یک بمب آماده بوده تا در برابر برنامه های استکبار و از بین بردن آمال مستکبرین عمل کند.

هراس دشمن از اقتدار و امنیت ایران

یکی دیگر از افراد حاضر در راهپیمایی هم در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امنیت و اقتدار ایران دشمن را می ترساند، گفت: فتنه های دشمن نمی تواند به انقلاب صدمه ای بزند.

محمد دلاکه با بیان اینکه فتنه های اخیر دشمن، مردم را بیدار تر و هوشیار تر کرده است، افزود: ملت ایران برای پاسداشت خون شهدای انقلاب و حفظ اقتدار و امنیت کشور لحظه ای درنگ نمی کنند.

وی ادامه داد:  آرزوی دشمن برای دست یابی به انقلاب و ایجاد تفرقه بین مردم شریف ایران خیالی بیش نبوده و هیچگاه در این امر موفق نخواهند شد.

دلاکه با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل رو به نابودی هستند، افزود: آشوب اخیر دست نشانده های استکبار در ایران، ذات پلید دشمن را به جهانیان نشان داد.

تشکیل ستاد مردمی حمایت از اقتدار کشور

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی هم در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: به دنبال برخی از فعالیت هایی که در مطالبات مردمی، امنیت جانی و مالی مردم را تحت الشعاع قرار داد، ستاد مردمی راهپیمایی لبیک به مقام معظم رهبری و حمایت از اقتدار کشور تشکیل شد.

حجت الاسلام احمد ملایی با بیان اینکه این راهپیمایی در تمام شهرستان های خراسان جنوبی برگزار می شود، افزود: این راهپیمایی در برخی از شهرستان ها برگزار شده و برخی دیگر امروز در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: راهپیمایی لبیک به مقام معظم رهبری و حمایت از اقتدار کشور از ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان شهدا آغاز شده و تا خیابان ارتش ادامه مسیر داد.

حجت الاسلام ملایی ادامه داد: مردم شریف بیرجند با حضور در این راهپیمایی از امنیت و اقتدار کشور که لازمه پیشرفت و آسایش کشور است حمایت کرده و راهشان را از اغتشاش گران جدا کردند.

مردم ایران طی چهل سال گذشته نشان دادند که همواره پشت ولایت فقیه ایستاده اند و به دشمن اجازه طمع به خاک ایران را نمی دهند. امروز هم مردم خراسان جنوبی به مانند سایر هموطنانشان در استان های مختلف با حضور در راهپیمایی اعلام کردند که راهشان از اغتشا گران جدا بوده و همواره پشت ولایت فقیه ایستانده اند.

کد خبر 4778310

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی راهپیمایی بوشهر بارش برف شهرکرد راهپیمایی ایلام هفته بسیج قیمت بنزین قزوین بنزین گرگان اصلاح قیمت حامل های انرژی خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس کتاب و کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار تنگسیری: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد

دریادار تنگسیری گفت: امروز خلیج فارس اهمیت زیادی دارد. ذاتا خلیج فارس متعلق به ایران و کشور‌های همسایه است، اما اسمش را با کسی تقسیم نخواهیم کرد.

به گزارش تسنیم، سردار علیرضا تنگسیری در آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره فرهنگی و هنری خلیج فارس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: نام بزرگ خلیج فارس در تاریخ ثبت است و کسی نمی‌تواند این اسم را تغییر دهد، باید از دست‌اندرکاران راه‌اندازی این جشنواره تشکر کرد.

وی افزود: جوانان بدانند ۱۰ اردیبهشت افتخاری برای ایرانیان است، در سال ۱۶۲۲ میلادی دلاورمردان این سرزمین این منطقه مهم را آزاد کردند که افتخارش برای تمام ملت است، دلاورمردان ایرانی جرون را هرمز و گمبرون را بندرعباس کردند و نشان دادند ایران و ایرانی در برابر استکبار از هر نوعش ایستادگی می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: مردم هرمزگان و بوشهر افتخار دارند با سه دشمن در دهه‌های گذشته مبارزه کرده‌اند هم با امپریالیسم، هم با استکبار جهانی و هم با نوکر استکبار که به تمامیت ارضی حمله کرد مبارزه کردند و به پیروزی رسیدند.

وی تصریح کرد: مسئله فرهنگ مربوط به همه است و افتخار خلیج فارس و این مسئله که «خلیج فارس همیشه ماندن» برای همه ملت است و نمی‌توان آن را با گروه سیاسی و مباحث این چنینی گره زد اینجا مرقد بزرگان ماست ما اینجا هستیم و می‌میریم، پای ما در این سرزمین بند است.

دریادار تنگسیری گفت: امروز خلیج فارس اهمیت زیادی دارد. ذاتا خلیج فارس متعلق به ایران و کشور‌های همسایه است، اما اسمش را با کسی تقسیم نخواهیم کرد ما با ۱۳۵۵ کیلومتر مرز دریایی طولانی‌ترین ساحل را داریم و اگر جزایر را نیز محاسبه کنیم به ۵۸۰۰ کیلومتر ساحل می‌رسد.

وی تاکید کرد: ما عمیق‌ترین مسیر دریانوردی خلیج فارس را در آب‌های ایران داریم، آبراه بین‌المللی از بین جزایر ما عبور می‌کند، اهمیت خلیج فارس به سهم آن در صادرات نفت و گاز بر نمی‌گردد اهمیت آن بسیار بیشتر است که موجب شده پرتغالی‌ها ۱۱۷ سال اینجا بمانند و نشان می‌دهد خلیج فارس در اختیار ماست و باید از آن برای نسل‌های آینده حراست کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما از همین مرز‌ها دفاع می‌کنیم و محکم پایش ایستاده‌ایم، گذشت زمانی که کشتی نفتکش ما را در زمان طاغوت از می‌گرفتند، امروزه می‌دانند اگر نفتکشی از ما ببرند جبران خواهیم کرد، نفتکش ما را بردند به جایش نفتکش آن‌ها را گرفتیم و مجبور شدند آن نفتکش را آزاد کنند که این یعنی اقتدار ایران و ایرانی.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • خیزش بزرگ دانشجویان بیان انزجار از تحرکات حمایتی حاکمان امریکایی و اروپایی است
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • بانگ کوچ، طنین زندگی در طبیعت پرسخاوت لرستان
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • سردار تنگسیری: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است