Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@22:40:16 GMT

خدمت رمز دوم یکبار مصرف (پویا) کارت عرضه شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۳۸۱۴

بانک رفاه در راستای ارتقاء امنیت خدمات بانکی به مشتریان، خدمت جدید "رمز دوم یکبار مصرف (پویا) کارت" را ارائه کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، امکان فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف (پویا) برای کارت‌های برداشت از حساب مشتری (انواع رفاه کارت‌های همراه) میسر شد. این رمز‌ها فقط یکبار و برای ۱۲۰ ثانیه اعتبار دارد، از این رو امنیت تراکنش‌ها را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس ابلاغ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، رمز دوم یکبار مصرف در همه بانک‌ها از نیمه دی ماه سالجاری برای تمامی تراکنش‌های بدون حضور کارت به صورت اجباری، اجرایی خواهد شد.
ویژگی‌های استفاده از رمز پویا، کاهش مخاطرات امنیتی در هنگام انجام تراکنش‌های مالی بدون حضور توسط مشتریان، افزایش ضریب امنیت دارندگان رفاه کارت، ارتقاء امنیت پرداخت و کاهش احتمال سوء استفاده سودجویان از کارت‌های بانک رفاه در تراکنش‌های بدون حضور است.
گفتنی است، فعال سازی رمز دوم پویا در بانک رفاه تنها از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک رفاه و با استفاده از کارت مورد نظر مشتریان بانک قابل انجام است و اعلام هرگونه اقدامی غیر از آن جعلی و در جهت سرقت اطلاعات کارت بانکی مشتریان است.
همچنین یادآوری می‌شود، برای دریافت رمز دوم یکبار مصرف (پویا) لازم نیست اطلاعات حساس کارت مثل رمز دوم و CVV۲ را در هیچ سایت اینترنتی و یا درگاه بانکی وارد کنید.
مشتریان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پورتال بانک به نشانی https://www.refah-bank.ir مراجعه و یا با شماره ۸۵۲۵-۰۲۱ مرکز ارتباط با مشتریان بانک رفاه (فراد) تماس حاصل کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 رده بندی فیفا هفته بسیج یارانه حمایتی قرارداد مارک ویلموتس پالرمو اخذ الکترونیکی عوارض آزادراهی تابناک رمز پویا بانک رفاه قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 رده بندی فیفا هفته بسیج یارانه حمایتی قرارداد مارک ویلموتس پالرمو اخذ الکترونیکی عوارض آزادراهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، یوسف روستا  با اشاره به بازدید کارشناسان دانشکده علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی میاندوآب از مراکز عرضه مواد غذایی، اظهار کرد: بیش از ۲ هزار کیلوگرم مواد غذایی تاریخ‌گذشته، فاسد و غیرقابل‌مصرف توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت میاندوآب طی بازدید و بررسی‌ها کشف شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب افزود: این مقدار مواد غذایی غیرقابل‌مصرف با تشدید نظارت‌های امسال توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت میاندوآب از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شهری و روستایی توقیف و جمع‌آوری‌شده بودند.

وی گفت: این مواد غذایی تاریخ‌گذشته، فاسد و غیرقابل‌مصرف پس از کشف و جمع‌آوری و طی مراحل قانونی و اخذ مجوزهای دادستانی و با حضور نمایندگان سازمان‌های ذی‌ربط امحا و معدوم شد.

روستا با اشاره به بازدیدهای مکرر توسط بازرسان بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، تصریح کرد: کار نظارت بر مراکز عرضه در طول سال همچنان بادقت لازم انجام می‌شود و از مردم نیز درخواست داریم هنگام خرید به شرایط بهداشتی مواد غذایی توجه کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب هم چنین با اشاره به اجرای بازرسی‌های روزانه از مراکز عرضه مواد غذایی، پروتئینی و خوراکی و غیره در سطح شهرستان، اظهار کرد: از عموم مردم خواهشمندیم مایحتاج غذایی خود را از مراکز معتبر خریداری کرده و در هنگام خرید مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی به برچسب اصالت و سلامت کالا و مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو و نیز پروانه ساخت، مواد تشکیل‌دهنده، تاریخ تولید و انقضا و آدرس محل تولید توجه کنند.

دیگر خبرها

  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • مکمل‌های ورزشی فقط باید در داروخانه‌ها عرضه شود
  • عرضه مکمل‌های ورزشی تنها از طریق داروخانه‌ها مجاز است
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد
  • سه بانک دیگر به فهرست ارائه دهندگان خدمت چک الکترونیکی اضافه خواهند شد
  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف