Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،آیت الله العظمی علما نماینده، ولی فقیه در استان و هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با صدور پیامی مشترک از آحاد مردم و مسئولان انقلابی و ولایتمدار استان برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور و اعلام انزجار از اشرار و آشوبگران دعوت به عمل آوردند

متن پیام بدین شرح است:

مردم ولایت مدار، همیشه در صحنه، شهید پرور و مومن کرمانشاه، در پاسخ به اقدامات اخیر اشرار و اغتشاشگران و ایجاد نا امنی، آتش سوزی، ایجاد رعب و وحشت و خسارت به اموال مردم با لبیک به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب روز یکشنبه در دفاع از امنیت و اقتدار کشور همه به میدان خواهند آمد و مردم و مسئولان به عنوان پشتیبانان نظام و انقلاب بار دیگر انسجام و اتحاد ملی را به دشمنان نشان خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آحاد و اقشار مردم انقلابی کرمانشاه دعوت می‌کنیم با بصیرت، هوشیاری و حضوری گسترده و پرشور در این راهپیمایی عظیم و با شکوه در دفاع از اقتدار و امنیت کشور و میثاق با ولایت در شهر‌های کرمانشاه، اسلام آباد غرب، سرپلذهاب، جوانرود و صحنه همچون گذشته همراه با آحاد ملت انقلابی با اراده‌ای پولادین و حضوری حماسی و پر شور بار دیگر به خیابان‌ها آمده و حمایت قاطعانه خود را از انقلاب و نظام بر سر استکبار فریاد خواهند زد و با به نمایش گذاشتن بصیرت انقلابی بار دیگر با آرمان‌های امام انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد .

 

 

انتهای پیام/د

بیانیه‌ مسئولان ارشد به منظور شرکت در راهپیمایی صادر شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد

دریافت 19 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم معرفی برترین چهره هنر انقلاب اسلامی در استان خوزستان، حجت الاسلام آرش نیک نژاد هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

کد خبر 6090503

دیگر خبرها

  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • ویدئو| راهپیمایی باشکوه مردم صعده یمن در حمایت از غزه