Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@20:11:46 GMT

تصاویر گلکسی اس ۱۱ فاش شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۳۸۷۲

تصاویر گلکسی اس ۱۱ فاش شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نکست وب، با آنکه هنوز سال جدید میلادی آغاز نشده اما تصاویر و مشخصات موبایل های مختلفی که قرار است در سال آینده عرضه شوند، فاش شده است.

در همین راستا وب سایتOnLeaks نیز تصاویری از موبایل گلکسی اس ۱۱ را منتشر کرده است. هرچند این تصاویر رسمی دستگاه نیستند اما پیش از این تصاویر موبایل هایی که این وب سایت منتشر کرده، شباهت زیادی به واقعیت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به هرحال در تصاویر جدید مهم ترین تغییر مربوط به پشت دستگاه است. در پشت گلکسی اس۱۱ ماژول بزرگ و مستطیل شکل دوربین دیده می شود که در آن ۵ حسگر و یک فلش ال ای دی وجود دارد.

احتمالا سه حسگر ماژول مربوط به دوربین های واید، اولترا واید و تله فوتو است. حسگر چهارم نیز  مربوط به Time of Flight است که قبلا در چند دستگاه سامسونگ مشاهده شده است.

اما حسگر پنجم این ماژول همچنان یک راز است و کارشناسان ماهیت آن را حدس نزده اند.  کارشناس این وب سایت معتقد است حسگر مذکور یک دوربین سوپرتله فوتو است که در برخی موبایل های دیگر وجود دارد.

طبق گزارشهای مختلف دوربین اصلی این  موبایل ۱۰۸ مگاپیکسل است. البته موبایل Mi Note ۱۰ متعلق به شیائومی نیز با دوربینی با این مشخصات عرضه شده است.

 همچنین به نظر می رسد در جلوی دستگاه نیز دوربینی با مشخصات دوربین اصلی نوت ۱۰ به کار رود.  طبق گزارش ها، ویژگی های دیگر گلکسی اس ۱۱ شامل تراشه اسنپ دراگون ۸۵۶/Exynos ۹۹۰ و ۸ گیگابایتRAMاست.حافظه داخلی دستگاه نیز ۲۵۶ گیگابایت اعلام شده است. البته این دستگاه با گزینه های مختلف عرضه می شود و احتمالا حداقل ۳ نسخه از این مدل عرضه خواهد شد.

کد خبر 4778454

منبع: مهر

کلیدواژه: موبایل دوربین سامسونگ نوآوری تحقیقات علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری نانو شرکت دانش بنیان موبایل جایزه مصطفی ص تولید فناوری فضایی شبکه ملی اطلاعات امنیت اطلاعات سورنا ستاری شرکت هواوی سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۳۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش قند خون با گلکسی واچ 7

ایتنا - طبق گزارش های جدید گلکسی واچ ۷ احتمالا با قابلیت رصد قند خون به بازار عرضه شود.
اخبار و گزارش‌های تازه‌ای درباره سری هفتم گلکسی واچ منتشر شده است. پیش‌بینی می‌شود این سری ساعت هوشمند سامسونگ شامل ۳ مدل باشد، حال آنکه سری‌های پیشین شامل دو دستگاه بوده‌اند. اکنون گزارشی جدید از کره جنوبی حاکی از آن است که یک ویژگی رصد سلامتی مهم احتمالا در این گجت پوشیدنی به کار می‌رود.

به گزارش ایتنا از مهر، طبق گزارش‌ها مذاکراتی درباره ویژگی‌های کلید رصد قند خون و یکپارچه سازی هوش مصنوعی در ساعت نیز انجام شده است.

پیش‌بینی می‌شود سامسونگ ویژگی رصد قند خون را در سری گلکسی واچ ۷ بگنجاند. بسیاری از تولیدکنندگان گجت های پوشیدنی از جمله اپل نیز مشغول کار روی این ویژگی رصد سلامتی و گنجاندن آن در دستگاه هایشان هستند این ویژگی برای بسیاری از افراد مبتلا به دیابت کمک حال است.

البته در بیانیه رسمی سامسونگ به گلکسی واچ ۷ اشاره ای نشده است. اما احتمال زیاد دارد قابلیت رصد قند خون در این محصول ارائه شود. همچنین باید منتظر ماند و دید آیا این برند کره جنوبی ویژگی مذکور را در تمام مدل ها ارائه می کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • رویداد اپل در راه است | آی‌پد پرو با تراشه M4 عرضه می‌شود
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • آی پد پرو جدید با تراشه M۴ عرضه می شود
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • ساخت تراشه‌ای با قابلیت اندازه‌گیری ویتامین C و D
  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود
  • تشخیص زودهنگام سرطان سینه این بار با طراحی یک حسگر
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال