Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در قانون انتخابات نقش احزاب را برجسته و نهادینه کنیم گفت: خانه احزاب باید روحیه کارکردن با هم با وجود اختلاف‌نظرها را در جامعه تعمیم و گسترش دهد. ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سیدموسی خادمی صبح امروز در همایش نقش احزاب در توسعه که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد اظهار داشت: شعار زیبای «همه زیر یک سقف به‌دنبال توسعه» نشان بهبود وضعیت سیاسی استان لرستان است و برگزاری چنین سمینارهایی به توسعه و رشد این استان کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه لرستان جزو نخستین استان‌هایی بود که خانه احزاب در آن شکل گرفت، افزود: خوش‌بختانه خانه احزاب این استان تاکنون فعالیت‌های خوبی را با وجود نظرات و سلایق مختلف انجام داده‌اند.

استاندار لرستان عنوان کرد: بزرگ‌ترین ضعف ما در کشور این است که گاهی یاد نگرفته‌ایم با هم گفت‌وگو و کار کنیم و در عین حال با هم اختلاف‌نظر و سلیقه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه تفکر دیجیتالی در جامعه حاکم است، بیان کرد: طبق این تفکر یا افراد موافق ما هستند پس می‌شود با آن‌ها کار و همکاری کرد و یا افراد مخالف ما هستند پس نمی‌شود با آن‌ها کار کرد که این تفکر بزرگ‌ترین ضعف ماست، متاسفانه این تفکر به‌دلیل رفتارهای طایفه‌گری و غیره در استان‌های کمتر توسعه‌یافته بیش‌تر است.

برگزاری جلسه با خانه احزاب برای رئیس‌جمهور کسر شأن داردخانه احزاب در استان‌های باقیمانده کشور راه‌اندازی می‌شودخانه احزاب استان فارس تشکیل می‌شود

خادمی با تأکید به اینکه خانه احزاب باید روحیه کارکردن با هم با وجود اختلاف‌نظرها را در جامعه تعمیم و گسترش دهد، گفت: ما باید با وجود تضادها و اختلاف‌ها کارهای مشترک را گسترش دهیم و تفکر وحدت در عین تکثر سلایق گسترش یابد زیرا اصول مشترک ما توسعه و رشد کشور است.

استاندار لرستان در ادامه یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های حکمرانی خوب را پاسخگو بودن دانست و خاطرنشان کرد: در حکمرانی خوب باید در جامعه بین اختیارات و پاسخگویی هماهنگی وجود داشته باشد که یکی از محصولات فرعی احزاب پاسخگویی در قالب احزاب را میسر می‌کند.

خادمی به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی اشاره و اظهار داشت: اگر بتوانیم رقابت‌ها و انتخابات در قالب احزاب شکل بگیرد خوب است و در قانون انتخابات نقش احزاب را برجسته و نهادینه کنیم.

وی افزود: از آنجایی که جامعه خیلی به‌دنبال روحیه حزبی نبوده بنابراین اکنون باید به توسعه فعالیت‌های حزبی و تقویت سیستم مردم‌سالاری و جمهوریت توجه شود.

انتهای پیام/642/ح

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو طبقه‌شدن آزادراه کرج ـ قزوین ‌۶۰ هزار میلیارد ‌می‌خواهد

استاندار البرز گفت: دو طبقه شدن آزادراه کرج ـ قزوین نیاز به ۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجتبی عبداللهی استاندار البرز ظهر امروز در نشست خبری شورای اطلاع‌رسانی که در سالن جلسات شهدای استان البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه در سفر دوم رئیس جمهور اعتبارات بسیاری به استان البرز تعلق گرفت که یکی از آنها دو طبقه شدن آزادراه کرج ـ قزوین بوده که نیاز به 60 هزار میلیارد تومان اعتبار دارد که بار بزرگی از ترافیک ملی و استان را کاهش می‌دهد، اظهار داشت: 8 هزار و 207 میلیارد تومان اعتبار در سفر دوم رئیس جمهور  برای بخش‌های مختلف استان در نظر گرفته شد.

وی افزود: استان البرز از نظر میزان مشارکت در انتخابات خوب عمل کرد و مورد تجلیل قرار گرفت اما از نظر خود ما قابل قبول نبوده و باید این مشارکت با توجه به کارهای بسیار بالایی که در استان انجام  شد باید میزان مشارک بیشتر می شد.

وی با بیان اینکه  از اصحاب رسانه خواهشمندیم تا با تبلیغات و توانایی خود میزان مشارکت دور دوم انتخابات مجلس را افزایش دهیم، افزود: 6 حوزه  انتخابیه و 870 شعبه اخذ رای  در استان البرز فعال هستند که با برآورد جمعیتی که انجام‌شده 2 میلیون و 500 نفر واجد و‌شرایط هستند.

2 طبقه شدن آزادراه کرج ـ تهران دشوار‌ نیست؛ تأمین اعتبار می‌خواهد

استاندار البرز با بیان اینکه در سال 98 مشارکت مردم 28 درصد بود ه و در این دوره نزدیک به 31 درصد بود که امید است در دور دوم بتوانیم سربلند شویم، گفت: از امروز باید درصدد ایجاد بسترهای مناسب برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر باشیم.

عبداللهی ادامه داد: تنها در وزارت نیرو پروژه‌های مهمی حدود 10 هزار میلیارد تومان اعتبار در استان در حال اجراست.

وی با بیان اینکه در بخش بهداشت و درمان تا پایان دولت سیزدهم حدود یک هزار و 500 تخت بیمارستانی به مجموعه استان اضافه می‌شود‌، گفت: ساخت 300 مدرسه تا پایان دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفته که تاکنون حدود نیمی از آن محقق شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شناسایی سرمایه‌گذار اولیه‌ برای کارخانه فولاد ازنا
  • دو طبقه‌شدن آزادراه کرج ـ قزوین ‌۶۰ هزار میلیارد ‌می‌خواهد
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی در دور دوم انتخابات از چه کسانی حمایت می‌کنند؟
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • روایت خبرنگار صداوسیمای لرستان از کوچ عشایر