Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم در نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که دولت و مجلس کارآمدتری می‌خواهند، لذا در اینکه ما مجلس متفاوت‌تر خواهیم داشت تردیدی نیست. ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، نشست دبیران استان‌های حزب موتلفه اسلامی با حضور مسئولین بانوان دفاتر این حزب در استانهای سراسر کشور برگزار شد، اسدالله بادامچیان دبیرکل، سید مصطفی میرسلیم رئیس شورای مرکزی و جمعی از اعضای شورای مرکزی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که به عنوان مهمان ویژه حضور داشت، طی سخنانی گفت: انقلاب اسلامی در درون با استقامت و در بیرون با مقاومت شناخته می شود.

وی با اشاره به اقتدار ملت ایران گفت: انقلاب اسلامی با همه دشواری‌های درونی و بیرونی قوام و تداوم دارد و راه و مسیر خود را طی می‌کند و آثار اقتدار ملت ایران در داخل و منطقه مشهود است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با اشاره به شرارت آمریکا در مواجهه با ملت ایران تصریح کرد: تحریم های 40 ساله و چند ساله اخیر علیه هر کشوری بود 6 ماهه سقوط می‌کرد اما ملت ایران محکم و با اقتدار روی آرمان‌های الهی انقلاب ایستاده‌اند و ما هر چقدر جلوتر می‌رویم دشمنی آمریکا بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به طرح سهمیه‌بندی بنزین و حوادث پیش آمده اظهار داشت: در اینکه اگر دولت هوشمندانه عمل می‌کرد خسارات کمتری وارد می‌شد، حرفی نیست؛ اما دست‌های آشوب و طراحی بیگانه طوری بود که می‌خواستند همان آشوبی که در عراق و لبنان به وجود آوردند در ایران هم تکرار کنند؛ اما با هوشیاری ملت و اقتدار نظام ظرف دو روز توطئه‌های اشرار جمع شد.

حدادعادل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره با انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: ما به‌زودی یک آزمون نرم سیاسی داریم و آن انتخابات است. انتخابات نوعی قدرت‌نمایی مردم است و هر نتیجه‌ای که گرفته شود در داخل و خارج روی آن تفسیر گذاشته می‌شود. ما در این انتخابات باید در مسیر اقتدار مردم و نظام حرکت کنیم.

وی با اشاره به نظرسنجی‌های اخیر در مورد مقبولیت دولت و مجلس گفت: مردم در نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که دولت و مجلس کارآمدتری می‌خواهند؛ لذا در اینکه ما مجلس متفاوت‌تر خواهیم داشت تردیدی نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نشست احزاب و گردهمایی و رجال سیاسی و مذهبی جریان اصولگرا اظهار داشت: باتوجه به تجربیات همگرایی اصولگرایان در گذشته، کارهای خوبی برای رسیدن به وحدت انجام شده و ما امیدواریم به‌زودی به نتیجه برسد.

مردم به عملکرد کاندیداها در انتخابات پیش‌رو رای می‌دهند

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام رویکرد جدید جریان اصولگرا در انتخابات آینده را وحدت فراگیر و اعتنا به حضور جوانان و به‌ویژه زنان دانست و تصریح کرد: راهبردها و راهکارهای ائتلاف تعریف شده است و امیدواریم با ساز و کار دقیقی به همگرایی و وحدت برسیم.

وی ادامه داد: مطالعات جامعه شناسی سیاسی ما نشان می‌دهد الگوهایی متفاوتی در برخی حوزه‌های انتخابات در تعیین نامزدها وجود دارد که باید به آن توجه کنیم.

حدادعادل افزود: وحدت شرط لازم پیروزی است اما شرط کافی نیست تجربه سال 94 نشان داد علاوه بر وحدت کارهایی باید انجام دهیم تا به نتیجه برسیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بحث گفتمان اصولگرایی در انتخابات آینده و تهدید و تجهیز عقده مردمی را دو مبحث مهم دانست و گفت: ما باید بتوانیم مردم را پای صندوق رای بیاوریم. در بحث گفتمان مطالعاتی شده که چه شعاری را انتخاب کنیم و چگونه حرف بزنیم و چشم‌اندازی را که می‌خواهیم برای مردم تبدیل کنیم به آنها معرفی کنیم.

انتهای پیام/

R1455/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط احزاب اصولگرا حداد عادل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احزاب اصولگرا حداد عادل احزاب اصولگرا حداد عادل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر

 نتایج نظرسنجی یک موسسه معتبر آمریکایی که روز یکشنبه منتشر شده نشان داد که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا کمترین میزان محوبیت یک رئیس جمهور را در ۷۰ سال اخیر دارد. بر اساس این نظرسنجی جدید، جو بایدن کمترین محبوبیت را در این مقطع از ریاست جمهوری خود در ۷۰ سال گذشته دارد که حتی از «ریچارد نیکسون» و «جیمی کارتر» روسای جمهور دهه هفتاد میلادی این کشو نیز کمتر است. این نتایج نشان داد که امکان انتخاب مجدد او در خطر است.

نظرسنجی گالوپ نشان داد که بایدن ۸۱ ساله، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ به رتبه تاسف بار ۳۸.۷ درصد دست پیدا کرد. بر اساس این گزارش، با حدود ۶ ماه باقی‌مانده تا روز انتخابات، بایدن در موقعیت ضعیف‌تری قرار گرفته است.

روزنامه «نیویورک پست» در این باره نوشت، این نتایج ضربه‌ای به جو بایدن وارد کرد. شرایط جسمی و ذهنی بایدن به یکی از موضوعات جنجالی در مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تبدیل شده است. نارضایتی از رئیس‌جمهور ۸۱ ساله آمریکا به ویژه در موضوعات مرتبط به وضع مرزها، مهاجرت و مواضع دولت بایدن در قبال جنگ اسرائیل علیه غزه بالاست.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند