Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: ازنظر کارشناسان ورود بی ضابطه خودروهای شخصی بدون در نظرگرفتن حجم و ظرفیت خیابان ها عمده ترین دلیل تراکم ترافیک در شهر ایلام است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، سرهنگ ابوالفضل کوهزادی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طبق آمارهای رسمی منتشره سهم خانوارهای استفاده کننده از خودروی شخصی از۱۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱درصد درسال های گذشته به ۴۸.۶درصد درسال جاری رسیده است.

وی افزود: این موضوع نشان می دهد بیش از نیمی از خانوارهای ایلامی دارای خودروی شخصی هستند، امابا توجه به اینکه برخی از آنان بیش از یک خودرو دارند، نمی توان رقم دقیقی درخصوص تعداد مالکیت خانوارها ارائه کرد.

وی ادامه داد: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ، تغییرات کمی و کیفی و  افزایش میزان مطلوبیت این بخش ازحمل ونقل می تواند زمینه گرایش شهروندان را به استفاده گسترده از تاکسی  در سفرهای شهری فراهم کند.

کوهزادی تصریح کرد: به طور منطقی تازمانیکه کیفیت ناوگان حمل و نقل عمومی مطابق استاندارهای روز ارتقا پیدا نکند نمی توان انتظار استفاده گسترده از این بخش را داشت.

وی بابیان اینکه مطابق بررسی های صورت گرفته به طورمیانیگن هرشهروندی درماه ۳تا ۴بار با تاکسی سفر می کند افزود: پیش بینی می شود با توجه وضعیت پیش آمده درکشور و سهیم بندی سوخت ،استفاده مردم از تاکسی نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته باشد.     

رئیس پلیس راهوردر پایان گفت: به هرحال حوزه ترافیک یک حوزه فعال است که حل مشکلات مربوط به این حوزه درگرو همیاری، همکاری و همفکری همه دستگاهای مسئول و مشارکت خود مردم است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پلیس راهنمایی و رانندگی ترافیک حمل و نقل عمومی خودرو مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۴۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است

فرماندار ایلام گفت: تسریع در اجرای کنارگذر جنوبی شهر ایلام‌ از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذر جنوبی شهر ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه احداث کنار گذر جنوبی شهر ایلام به طول چهار کیلومتر و ۲ تقاطع غیر هم‌سطح در طول مسیر نقش بسیار مهمی در مدیریت ترافیک درون و برون شهری ایفا می‌کند از اولویت‌های بخش راه در شهرستان ایلام است.

وی افزود: استاندار و معاونت عمرانی استاندار سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک داریی‌های شهرستان به این پروژه اختصاص دادند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه نقش مهمی در مدیریت ترافیک اربعین و تسهیل در تردد زوار ایفا خواهد کرد.

نادری اضافه کرد: با توجه به اهمیت پروژه امید می‌رود با همکاری مردم و مالکان برای تملک زمین‌های مسیر احداث پروژه و اهتمام مسئولان راه و شهرسازی در اسرع وقت شاهد بهره‌برداری باشیم.

کد خبر 748472

دیگر خبرها

  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • جای توربین‌های بادی دیگر در خیابان‌ها است
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید