Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سردار محمد ملاشاهی با اعلام این خبر اظهار داشت: مرزداران  هنگ مرزی میرجاوه با ایمانی راسخ و چشمانی بیدار، همواره به عنوان یک مانع مستحکم در برابر متجاوزان، اشرار و قاچاقچیان انجام وظیفه می‌کنند و موجب ثبات امنیت و آرامش در مرزهای جنوب شرق کشور هستند.

وی ادامه داد: مأموران هنگ مرزی میرجاوه با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای ورود محموله سنگین موادمخدر به وسیله ۲ دستگاه خودرو به داخل کشور مطلع شدند و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان به اجرای کمین‌های هدفمند پرداخته و مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان را در کنترل خود در آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: مرزداران پس از رویارویی با سوداگران مرگ و بی‌توجهی قاچاقچیان به فرمان ایست، با رعایت قانون به کارگیری سلاح و با واکنش سریع و موضع‌گیری مناسب در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان، توان رویارویی را از آنها سلب کردند.

وی تصریح کرد: قاچاقچیان که توان مقابله با مرزداران را نداشتند پس از ساعتی درگیری مسلحانه تسلیم و مأموران در این عملیات موفق شدند ضمن دستگیری ۴ قاچاقچی و توقیف ۲ دستگاه خودرو، ۲ تن و ۳۸۷ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل ۲ تن و ۲۸۷ کیلوگرم تریاک و ۱۰۰ کیلوگرم حشیش و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات را کشف کنند.

سردار ملاشاهی ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده و کارکنان هنگ مرزی میرجاوه اظهار داشت: مجموعه مرزبانی با همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و حمایت‌های بی‌دریغ مرزنشینان عزیز، در راستای حراست از مرزهای کشور، مقتدرانه و برابر قانون با هرگونه تجاوز به حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقابله می‌کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۴۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، عبدالجبار اودک گفت: در فروردین ماه سالجاری این زمین‌ها در همان مرحله نخست پیش از انجام هرگونه اقدام فیزیکی توسط متصرفان شناسایی و به بیت المال بازگردانده شد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی میرجاوه از مردم خواست: در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی دولتی مراتب را فوراً از طریق تماس با شماره تلفن ۱۶۵۶ و یا شماره پیامک ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ به یگان حفاظت از اراضی دولتی استان اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان