Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: یک فقره سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی به کلانتری ۱۱۳ بازار گزارش شد که پس از این موضوع ماموران برای بررسی پرونده وارد عملیات شدند.

وی افزود: این سرقت در روز پنج شنبه ۳۰ آبان ماه امسال اتفاق افتاد که در بررسی دو فرد مسلح با پوشاندن صورت خود وارد یک فروشگاه طلا فروشی شدند و که پس از مورد ضرب شتم قرار دادن کارگران فروشگاه مقدار ۹ کیلوگرم طلا را از این محل به سرقت بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار لطفی تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه‌ای که صورت گرفت، از کارگر این طلافروشی بازجویی‌هایی انجام شد که در نهایت مشخص شد که اظهارات این فرد ضد و نقیض است و با مشکوک شدن ماموران پلیس آگاهی به این فرد؛ وی دستگیر ومورد بازجویی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: انهدام باند سارقان مسلح صرافی‌های خیابان فردوسی/کاهش ۴ درصدی وقوع سرقت در تهران

وی افزود: در نهایت متهم به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد و گفت که به همراه دو نفر دیگر از همدستانش با تشکیل باند سرقت از طلافروشی‌ها، ابتدا با عنوان کارگر وارد این فروشگاه شده و پس از بررسی محیط و ارزیابی آن برای اجرایی کردن نقشه سرقت خود وارد عمل شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه دو متهم دیگر پرونده دستگیر شدند، گفت: تمام طلا‌های مسروقه به همراه تعدادی سلاح از مخفیگاه متهمان کشف شد.

سردار لطفی اظهار کرد: به گفته مالک این فروشگاه متهم اول پرونده که اقدام به تشکیل باند سرقت کرده بود را از قهوه خانه سر خیابان محل فروشگاه استخدام کرد، لذا تاکید ما به اصناف این است که از کارگرانی که برای کار به نزد آن‌ها می‌آیند باید استعلامات لازم گرفته شود تا در آینده مشکلی برای کارفرما ایجاد نشود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۴۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آذربایجان غربی با   تولید سالانه بیش از 1 میلیون تن معادل  یک سوم سیب درختی   کشور، یکی از مهمترین قطب های تولید این محصول باغی است.

هر ساله بخشی از این محصول در بازار بصورت تازه خوری مصرف و بخشی نیز به کشورهای مختلف صادر میشود.

اما بخشی از  این محصول  که  در سردخانه های استان ذخیره شده است به دلایل مختلف از بین میرود.

وضعیت مبهم سیب باقیمانده در سردخانه های آذربایجان غربی کام کشاورزان و سرمایه گذاران این بخش را تلخ می کند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تمام تلاش خود را برای جلوگیری از ایجاد التهاب در بازار سیب درختی و مدیریت این محصول در ماههای گذشته انجام داده ایم.

آقای کرمی در جلسه تنظیم بازار استان افزود: آذربایجان غربی قابلیت استفاده از تمام سیب تولیدی استان را ندارد و تولید سیب در این استان بر پایه صادرات برنامه ریزی می شود .

وی خاطرنشان کرد: امسال عوارض ۳۵ درصدی وضع شده برای صادرات این محصول اعمال نشد تا بازار مدیریت شود ولی با این حال بخشی از سیب تولیدی باغداران آذربایجان غربی در سردخانه ها باقی مانده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی افزود: کشاورزان، بخش عمده ای از سیب درختی تولیدی خود را در ایام عید عرضه کردند و براساس اطلاعات سامانه جامع انبارها میزان دقیق سیب موجود در استان ارزیابی و به‌زودی این اطلاعات نشر خواهد یافت.

 

دیگر خبرها

  • فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • "کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد