Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه وضعیت و اعتراضات مردم با توجه به وضعیت گرانی حق است، گفت: مسئولین نیز با توجه به وظایفی که دارند جوابگوی مردم خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی، صبح امروز 2 آذر جاری، در راهپیمایی مردم بیرجند در حمایت از اقتدار ملی و محکوم کردن اغتشاشات اخیر، اظهارکرد: در طول 40سال از انقلاب اسلامی پیروان ولایت و اسلام ناب محمدی(ص) با بصیرت، آگاهی، خالصانه و هوشیاری از انقلاب بوجود آوردند و با پشتیبانی از امام خمینی(ره) این نهضت بزرگ را رقم و با پیروی از ولایت این نهضت را حفظ کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه ما در هر نهضتی نقش مردم را یک نقش اساسی می‌دانیم، گفت: مردم مومن، صالح و بصیر ایران اسلامی در ایجاد نهضت و در مقابل با فتنه‌ها نقش محوری و اساسی در حمایت از رهبری آرمان‌های انقلاب داشتند.

وی با بیان اینکه وضعیت و اعتراضات مردم با توجه به وضعیت گرانی حق است، بیان کرد: مسئولین نیز با توجه به وظایفی که دارند جوابگوی مردم خواهند بود.

نوفرستی ادامه داد: آشوبگران، اغتشاشگران و ستون پنجم دشمن از همان ابتدای انقلاب اساس نظام را مورد هدف قرار گرفتند و ترور شخصیت‌ها را در راس کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اغتشاشات دشمنان از ابتدای انقلاب تا کنون بیان کرد: دو دسته دشمن در کشور داریم دشمنان دین و جریان نفاق که دروغ می‌گویند و به دنبال خدعه هستند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان افزود: مسئله دشمن در بیرون از مرزها این است که استکبار جهانی با عیادی خود در منطقه علیه کشور توطئه می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسئولین در نظام اسلامی خدمتگذار جامعه هستند، عنوان کرد: مسئولین اگر کوتاهی کردند باید پاسخ گو هم در دنیا و هم در آخرت باشند.

نوفرستی تاکید کرد: دشمن به دنبال توطئه است و برای ما نقشه دارد و برای این امر مجلس، قوه قضائیه و مدیران اجرایی تکلیف دارند.

به گزارش ایسنا، قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نگاه به منویات رهبر معظم انقلاب ما را نجات خواهد داد، بنابراین رسالت ما، یک رسالت بزرگ است.

وی با بیان اینکه تکیه به داخل و فرصت دادن به جوانان از مسائل مهم است، ادامه داد:  داشتن روحیه جهادی و درونی مشکلات ما را حل خواهد کرد.

نوفرستی یادآورشد: آنچه در خراسان جنوبی باعث شد که اغتشاشات و آشوبگران دیگر استان‌ها را نداشته باشیم بصیرت مردم این استان است.

وی خطاب به والدین تاکید کرد: دشمن به دنبال یارگیری است و باید فرزندان خود را در مقابل توطئه‌های دشمنان مدیریت و حواسمان را جمع کنیم.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان حضور مردم در مقابل اغتشاشگران را تیر خلاص به توطئه دشمنان دانست و یادآورشد: این حادثه به نفع اسلام و موجب انسجام ملت شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی گرانی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمان علم الهدی به دولت رئیسی درباره گرانی ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سید احمد علم‌الهدی، صولت مرتضوی روز دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: ۱۹ میلیون خانوار و حدود ۶۰ میلیون نفر جامعه هدف طرح کالابرگ الکترونیکی در کشور محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به کاهش قابل توجه نرخ بیکاری در کشور اظهار کرد: اخیراً سامانه‌ای در وزارتخانه تعریف شده که آمار کاملی از همه افراد فاقد شغل در هر گوشه از کشور در آن گردآوری شده است به گونه‌ای که به تفکیک هر شهرستان می‌توان استعلام گرفت که افراد زیر خط فقر یا فاقد شغل چه کسانی هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی هم در این دیدار گفت: طرح کالابرگ الکترونیک از جمله طرح‌های موفق اقتصادی در سال‌های اخیر بود که نفع آن به صورت مستقیم به سفره‌های مردم رسید. با وجود این، نباید محدود به اجرای این طرح‌های معیشتی بمانید. در هر شرایط، تمرکز و توجه اصلی شما باید ناظر بر کنترل گرانی باشد. گرانی را باید به هر طریق کنترل کنید.

سید احمد علم الهدی ادامه داد: اقتدار حکومتی باید در ۲ عرصه ارز و گرانی پای کار بیاید. البته در سال‌های اخیر، سیاست‌هایی اتخاد شده که مردم به چشم دیده‌اند تهدیدهای دشمن همچون هویت آن‌ها توخالی است اما در هر حال، تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت همچنان باید در دستور کار دولت باشد.

وی اظهار کرد: این یک حقیقت است که با وجود تلاش‌های مستمر و مجدانه در دولت سیزدهم، همچنان دستاوردهای دولت برای مردم به مرحله تجسم عینی نرسیده و ملموس نشده است. به همین دلیل، تأکید ویژه ما بر رسانه و انعکاس فعالیت‌هاست تا بر مردم روشن شود که در چه حوزه‌هایی کار شده است و در چه عرصه‌هایی نیاز به فعالیت وجود دارد.

امام جمعه مشهد گفت: عمده مطالبه مردم در شرایط کنونی متمرکز بر عرصه‌های اقتصادی است و این‌طور نیست که شما تصور کنید همه‌چیز با ارائه آمار و اعداد و ارقام حل می‌شود. در شرایط فعلی کشور، نیازمند به کارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود. جامعه باید به طور واضح، زیر و بم ماجرا را بداند و این هدف جز با تقویت اطلاع‌رسانی و به‌کارگیری قدرت رسانه تحقق نمی یابد.

علم الهدی تأکید کرد: در همه قضایا، رمز موفقیت مقارن با میزان اخلاصی است که در عمل داریم. وقتی انسان در عمل مخلص باشد، کار او کار خدا می‌شود و در این شرایط، ذات اقدس پروردگار به اراده قاهر خودش اجازه نخواهد داد کار بر زمین بماند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901407

دیگر خبرها

  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • فرمان علم الهدی به دولت رئیسی درباره گرانی ها
  • نامه رهبر انقلاب به دانشجویان منشا تحولات عظیم اروپا و آمریکا شد
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز