Web Analytics Made Easy - Statcounter

محل برگزاری دیدار نود ارومیه ـ تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور هنوز مشخص نشده است. ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های نود ارومیه و تراکتور در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر خواهند رفت که محل برگزاری این دیدار هنوز مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارومیه دو ورزشگاه به نام‌های تختی و شهید باکری دارد که هر کدام با مشکلاتی برای میزبانی از دیدار نود – تراکتور مواجه است.

دیدار تراکتور ـ شهرخودرو لغو شدتبریز| ادامه وضعیت مبهم مصدومیت بازیکن ملی‌پوش تراکتورباشگاه تراکتور ‌علاقه‌ای به جذب مدافع تیم ملی فوتبال ‌ندارد ‌

ورزشگاه تختی با گنجایش 10 هزار تماشاگر و ورزشگاه تازه تاسیس شهید باکری با گنجایش 15 هزار تماشاگر گزینه‌های میزبانی از دربی آذربایجان هستند.

در این راستا، سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ به شهر ارومیه سفر خواهد کرد تا وضعیت این دو ورزشگاه را مورد بررسی قرار دهد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، اعلام کرد که احتمالاً امروز و یا فردا (یکشنبه) راهی ارومیه می‌شود تا محل قطعی برگزاری دیدار نود ـ تراکتور را مشخص کند.

دیدار نود ارومیه ـ تراکتور سه‌شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۶۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: یک بازیکن فوتبال ذوب آهن و دو تماشاگر تراکتور توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی افزود: در جریان مسابقه فوتبال دو تیم ذوب آهن و تراکتور تبریز بازیکن گرجستانی ذوب آهن بدلیل ضربه وارده به سر حین بازی توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت.

شادی نیا از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به دو تماشاگر تراکتور خبر داد و افزود: مرد ۴۷ ساله بدلیل عارضه قلبی ومرد ۳۵ ساله بدلیل هیجانات تحت مراقبتهای درمانی اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان‌های ارتش و شهید مدنی منتقل شدند.

کد خبر 6089547

دیگر خبرها

  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • سرنوشت نامعلوم تعدادی از پیکر شهدا در سراسر منطقه غزه
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • قمه کشی در ارومیه ؛ وضعیت خیابان را ببینید | ویدئو