Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین بازی هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر شب گذشته (جمعه) با انجام یک دیدار آغاز شد که در آن تیم نفت مسجد سلیمان توانست با نتیجه یک بر صفر از سد میزبان خود پرسپولیس بگذرد و با ۱۷ امتیاز، موقتا به رده ششم جدول رده‌بندی صعود کند.

شاگردان مهدی تارتار تا به اینجای فصل، کاری کرده‌اند که خوشبین‌ترین هوادار مسجدسلیمانی در دلِ محله "پنج بنگله" یا "پشت برج" نیز تصورش را نمی‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها به همراه سپاهان تنها تیم بدون باخت لیگ هستند؛ باورکردنی نیست. تیمی که در ۲ حضور قبلی‌اش، در هفته یازدهم تازه به اولین برد خود دست پیدا کرده بود حالا تا پایان این هفته نه تنها سه برد داشته، بلکه مقابل هیچ تیمی شکست نخورده است.

تارتار در پارس هم چنین عملکرد فوق‌العاده‌ای را بر جای گذاشته بود اما کاری که در مسجد سلیمان انجام داده شاهکاربوده است. او با تیمی اینچنین می‌درخشد که از لحاظ مالی هیچ ندارد. مردمش دیوانه‌وار فوتبال را دوست دارند چرا که دلخوشی به جز نفت مسجد سلیمان ندارند. آنها با شعار نفت M.I.S هلهله کنان به ورزشگاه بهنام محمدی می‌آیند و برای دیدارهای خارج از خانه، با اتوبوس‌های بنز قدیمی، صدها کیلومتر را می‌پیمایند تا نفس به نفس بازیکنان تیمشان باشند.

نفت با پیروزی در برابر پرسپولیس به اولین برد خود مقابل این تیم دست پیدا کرد و همچنان مقابل سرخپوشان در تاریخ لیگ برتر بدون باخت ماند. آنها توانستند همچنین به چهاردهمین بازی رسمی بدون باخت خود در لیگ و جام حذفی برسند. بعد از شکست ۲۱ اردیبهشت مقابل پیکان در هفته بیست و نهم لیگ هجدهم، نفت هیچ وقت شکست نخورده و به پنج برد و ۹ مساوی رسیده است. از باخت آخر این تیم بیش از ۶ ماه می‌گذرد و نیم سال است که مردم شهر بابت شکست تیمشان، خم به ابرو نیاورده‌اند.

اما طلایی‌پوشان شهر اولین‌ها، ۴۹۴ دقیقه است که دروازه‌شان نیز باز نشده است. درخشش سوشا مکانی و همچنین جوانی به نام حبیب فرعباسی که فصل پیش به فوتبالی‌ها شناسانده شد برای ثبت این رکورد نقش ویژه‌ای را ایفا کرده است. در خط حمله هنوز اوضاع فوق‌العاده نیست ولی وقتی که باید مهاجمان تیم گل بزنند این کار را انجام خواهند داد.

جالب است بدانید نفت همه بازی‌های سخت خود مقابل مدعیان لیگ را پشت سر گذاشته و بدون باخت مانده است. آنها از ۱۵ امتیاز ممکن، ۸ امتیاز را به دست آورده‌اند و ۱۱ امتیاز را از مدعیان گرفته‌اند تا به نوعی کابوس غول‌های لیگ لقب بگیرند. تساوی مقابل تراکتور، استقلال، سپاهان و شهر خودرو و پیروزی مقابل پرسپولیس ماحصل کار تیم تارتار بوده است. آنها همچنین در جام حذفی تیم یحیی گل محمدی را شکست دادند و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

همه این اتفاقات خوب در حالی رخ داده که نفت وضعیت مالی خوبی در این فصل نداشته و تارتار بارها تا آستانه استعفا پیش رفته اما این اتفاق رخ نداده است. ای کاش مسئولان استان و مدیران باشگاه و هرکسی که می‌تواند کاری برای نفت انجام دهد؛ مضایقه نکند و اجازه ندهد تا تنها دلخوشی مسجدسلیمانی ها و مردم محله های ریل وی، مال شنبه، دره اشکفت، نمره دو، باغ ملی، پنج بنگله، هشت بنگله، پشت کوه، دره خراسان، کلگه، شیخ مند نی و ...  از بین برود و نفتشان مانند ایام ماضی اسیر بحران و جنگ بقا شود و استشمام بوی گاز ترش بازهم برایشان غیر قابل تحمل شود.    

برچسب‌ها پرسپولیس مسجدسلیمان مهدی تارتار نفت مسجد سلیمان نفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پرسپولیس مسجدسلیمان مهدی تارتار نفت مسجد سلیمان نفت پرسپولیس مسجدسلیمان مهدی تارتار نفت مسجد سلیمان نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۷۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم

سال 2005 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت رقابت های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2004/05، دو تیم آیندهوون و میلان در هلند به مصاف هم رفتند. در حالی که دیدار رفت دو تیم با برتری 2-0 میلان به پایان رسیده بود، این بازی با برتری 3-1 آیندهوون خاتمه یافت اما شاگردان کارلو آنچلوتی به دلیل گل زده در خانه حریف، به فینال استانبول راه یافتند.

دانلود (33.2MB)

دیگر خبرها

  • قریشی: ذوب‌آهن شایسته باخت نبود؛ چرا چشمی اخراج نشد؟
  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • حسینی زیر و بم حریف را می‌شناسد
  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم