Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@02:12:57 GMT

بسیج محور دفاع از انقلاب و نظام است

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۷۵۱۱

بسیج محور دفاع از انقلاب و نظام است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی ظهر شنبه در دیدار با بسیجیان و فرماندهان استان زنجان در محل دفتر امام جمعه زنجان، اجتماع عظیم بسیجیان استان زنجان در راهپیمایی دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ارزشمند و تأثیرگذار بود، گفت: بسیجیان با تجمع عظیم خود کار زشت و ناپسند اغتشاش گران را محکوم کردند و اقتدار خود را به دشمنان نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر، آشوبگران و اخلالگران که نقاب در چهره داشته و آموزش دیده بودند، اموال دولتی و مردمی را تخریب کرده و به آتش کشیدند، افزود: دشمن بسیار حساب شده به میدان آمده بود و نوع تخریب‌ها و اغتشاشات نشان می‌داد افراد آموزش دیده، ماهر، کارکشته و باتجربه‌ای هستند. 

خاتمی راهپیمایی خودجوش مردم در حمایت از بیانات مقام معظم رهبری و محکومیت اغتشاشات را یادآور شد و گفت: حرکت مردم در راهپیمایی بسیار حساب شده و به جا بود و توطئه‌های دشمنان را با شکست مواجه کرد.

وی اظهار کرد: امام خمینی (ره) با درایت و رهبری مدبرانه خود نهال بسیج را تشکیل دادند و امروز به برکت این درایت بسیج در همه عرصه‌ها حضور فعالی دارد. 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: این شجره طیبه در جایگاه شایسته و ولایی قرار دارد و انقلاب اسلامی به آن تکیه می‌کند.

خاتمی ابراز کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، بسیج جهان اسلام شکل گرفته و این انقلاب را در ابعاد جهانی حمایت  می‌کند.   

وی افزود: حضور پرصلابت و مقتدرانه به موقع بسیج در عرصه‌های مختلف، نشان از بصیرت، توانمندی و اقتدار است. 

 نماینده ولی فقیه در استان زنجان ارائه آموزش‌ها برای ارتقای سطح آمادگی و توانمندی نیروهای بسیجی را امری بسیار مهم و ضروری اعلام کرد و افزود: در اغتشاشات ۹۶ و ۹۸ باز هم بسیج اقتدار و آمادگی بالای خود را در حمایت از انقلاب، نظام نشان داد. 

خاتمی با بیان اینکه محور دفاع از انقلاب و نظام آحاد میلیونی بسیج  است، گفت: بسیج در همه عرصه‌ها از اقتدار و جایگاه خوبی برخوردار است  و این مهم دشمنان را خشمگین می‌کند.

کد خبر 4778744

منبع: مهر

کلیدواژه: علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بسیج آیت الله خاتمی بوشهر راهپیمایی بارش برف ایلام شهرکرد هفته بسیج قیمت بنزین قزوین اصلاح قیمت حامل های انرژی بنزین گرگان خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۷۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام و المسلمین خاتمی صبح امروز در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه صورت گرفت، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام خمینی (ره) سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی بابیان اینکه سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاورد‌های انقلاب است، افزود: پاسداران می بایست قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

امام جمعه زنجان بابیان اینکه سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده است، گفت: تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی باید برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

حجت الاسلام خاتمی بابیان اینکه تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بوده است، افزود: می‌توان گفت فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی بابیان اینکه سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است، ادامه داد: این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهاد‌ها به نظرات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: امروز اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح را شاهد هستیم.


نماینده ولی فقیه در استان گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود، اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد