Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و هیات همراه در سفر خود به استان زنجان، باشگاه علمی و فرهنگی هنری و ساختمان تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی زنجان را افتتاح کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در سفر سیما سادات لاری، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و هیات همراه و حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، باشگاه علمی و فرهنگی هنری دانشگاه و ساختمان تعالی فرهنگی را افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این بازدید لاری با نمایندگان تشکل‌ها، انجمن‌های علمی، کانون‌های فرهنگی و شورای صنفی در سالن اجتماعات باشگاه علمی و فرهنگی هنری دانشگاه دیدار کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در این دیدار ضمن قدردانی از برخورد معقول، مودبانه، ذهن منطقی و تحلیل‌گر نمایندگان تشکل‌ها، انجمن‌های علمی، کانون‌های فرهنگی و شورای صنفی و توجه ویژه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی زنجان اظهار کرد: در شرایط موجود مورد مهمی که در دانشگاه علوم پزشکی زنجان مشاهده کردم ارتقاء سطح درمان و آموزش است.

وی افزود: متاسفانه در این دانشگاه هم مثل سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی بعد رفاهی رشد چندانی نکرده و علیرغم ساختمان و تجهیزات خوب، رشد متوازنی نداشته است.

لاری بر لزوم تقویت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت تاکید و بیان داشت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت نسبت به صندوق رفاه وزارت علوم، از ساختار قوی برخوردار نیست، اما به دنبال راهکار‌هایی هستیم که در راستای تقویت این صندوق گام‌های مضاعفی برداریم.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به دستاورد‌های مثبت نشست با اعضای مجمع خیرین سلامت استان زنجان تصریح کرد: خوشبختانه زنجان ظرفیت و پتانسیل خوبی در حوزه خیرین دارد و طی نشستی که با خیرین استان داشتم، آن‌ها جهت همکاری با ما جهت احداث خوابگاه دانشجویی ابراز تمایل کرده اند و امیدوارم با استفاده از این ظرفیت مردمی، بتوانیم گره‌ای از مشکلات دانشجویان در حوزه اسکان و خوابگاه باز کنیم.

لاری اظهار کرد: نهاد‌های دانشجویی در کانون‌های خیریه لازم است نسبت به ظرفیت‌های خوب خیرین در استان زنجان تبلیغ کنید. هرچند خیرین بیشتر تلاش دارند در مسیر طرح‌های درمانی قدم بردارند و روی موضوع پروژه‌های خوابگاهی کمتر علاقه نشان می‌دهند، اما شما نمایندگان نهاد‌های دانشجویی بخصوص اعضای کانون‌های خیریه باید با ارائه مستندات مبنی بر عدم استاندارد بودن خوابگاه‌های دانشجویی و سلف سرویس، آن‌ها را به سمت مشارکت و همکاری سوق دهید.

وی همچنین بر لزوم تقویت اردو‌های جهادی در این استان اشاره و تاکید کرد: به شدت پیگیر تقویت موضوع اردو‌های جهادی در استان زنجان هستیم چرا که اردو‌های جهادی در روستا‌ها و مناطق محروم، می‌تواند به محرومیت‌زدایی و توسعه بهداشت منطقه کمک کند. باید از طریق معاونت بهداشت دانشگاه و فراهم کردن بستر‌های لازم، از دانشجویان جهادی دانشگاه حمایت‌های لازم را کرد.

سیما سادات لاری در ادامه به سوالات نمایندگان تشکل‌ها، انجمن‌های علمی، کانون‌های فرهنگی و شورای صنفی درخصوص خوابگاه‌ها، انجمن‌های علمی، وام تحصیلی، مسکن، ازدواج، نشریات، تجمیع دانشکده‌ها، مطالبات انجمن اسلامی و شیوه‌نامه انضباطی و ... پاسخ داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی این دانشگاه خبر داد.

سیدمحمد محمدی در آیین افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی که امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) در دانشگاه آبادان برگزار شد، با اشاره به اهمیت تحول در شیوه‌های نوین آموزشی، اظهار کرد: در فضای علمی جدید، انتظار تحول در شیوه‌های نوین آموزشی وجود دارد که یکی از این حوزه‌ها، آموزش پزشکی است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به آغاز فعالیت مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی در این دانشگاه، ادامه داد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، یکی از واحدهایی است که در همه دانشگاه‌ها مورد توجه است. در این مرکز، راه‌حل‌های نوین توسعه آموزش پزشکی با مشارکت اساتید و دانشجویان ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: این مرکز با تلاش معاونت آموزشی دانشگاه راه‌اندازی شده است و فضای خوبی برای مشارکت هر چه بیشتر اعضای هیات علمی و دانشجویان برای انجام فعالیت‌های علمی و آموزشی فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: راه‌اندازی این مرکز منجر به تربیت بیشتر دانشجویان در زمینه‌های مختلف پزشکی است. امیدواریم بتوانیم شاهد رشد و بالندگی روزافزون اعضای هیات علمی و دانشجویان علوم پزشکی آبادان در سطح کشور باشیم.

محمدی گفت: مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل زیرمجموعه‌هایی همچون کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی، مرکز تعالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی، دفتر مستقل استعداد درخشان و المپیادهای دانشجویی، واحد برنامه‌ریزی درسی، واحد دانش‌پژوهی و جشنواره شهید مطهری، واحد ارزشیابی آزمون و مرکز رشد و بالندگی اساتید است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی