Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرگرد علی محمدی روز شنبه در نشست با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج، سپاه عشایر این استان برگزاری افزون بر ۱۰۰ برنامه مختلف از قبیل برگزاری یادواره شهدای عشایر زیلایی، سرکشی از خانواده های شهدای عشایری و غبار روبی گلزار های شهدا را در دستور کار خود دارد.

وی حضور در نماز های جمعه مناطق مختلف عشایری استان و بیان دستاوردهای بسیج، رقابت های ورزشی و تجمع بزرگ پنج آذر با حضور اقشار مختلف و عشایر استان را از دیگر برنامه های هفته بسیج عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی برگزاری این برنامه ها در هفته بسیج تبیین و تشریح خدمات سپاه، بسیج و نظام اسلامی در محرومیت زدایی از مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد است.

سرگرد محمدی ابراز داشت: طبق بیانات حضرت امام خمینی (ره) عشایر ذخائر انقلاب هستند و همیشه در مواقع مختلف و حساس برای محافظت از نظام و انقلاب در صف نخست نبرد قرار داشته اند.

جمعیت عشایری کهگیلویه و بویراحمد نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر است که ۶۰ هزار نفر از آن ها بسیجی فعال و یا عادی هستند.

این میزان جمعیت از ۶ ایل بومی، ۲ طایفه قشقایی ، ۱۶ تیره ، ۱۸۱ طایفه و بیش از یکهزار و ۱۱۰ تش(اولاد) شکل گرفته است.
این جامعه گرچه کمتر از ۱۲ درصد جمعیت استان را شامل می شوند اما با داشتن یک‌ میلیون رأس دام سبک و سنگین افزون بر ۳۵ درصد صنایع ‌دستی شامل ۱۰ هزار متر مربع انواع گبه، جاجیم، قالی، گلیم و فرش این استان را تولید می‌کند.
از۳۰ آبان ماه تا پنجم آذرماه به نام هفته بسیج نامگذاری شده است.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بسیج مستضعفین یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بسیج مستضعفین یاسوج کهگیلویه وبویراحمد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بسیج مستضعفین یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۷۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در این دیدار فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: عشایر مرزبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور افزود: عشایر ما در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی حضوری حماسی و اثرگذار داشته و دارند.

وی ادامه داد: مردم و عشایر غیور کشورمان ضمن حمایت از عملیات بزرگ وعده صادق از  سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای انجام این عملیات غرورآفرین تقدیر کردند.

در این مراسم  عشایر غیور با ندای الله اکبر،‌ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، سپاه انقلابی تشکرتشکر، مرگ براسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ برانگلیس انزجار خود را از دشمنان اسلام و قرآن اعلام داشته ومیثاق خود را با ولایت و انقلاب و شهدا اعلام داشته اند.


همچنین در این  دیدار  بااهدای لباس فاخر بختیاری و قالیچه دستباف آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و لوح از سردار شاهوار پور تقدیر به عمل آمد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • اردبیل فردا میزبان دومین جشنواره بین‌المللی عشایر است
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟