Web Analytics Made Easy - Statcounter

  سریال کرگدن به کارگردانی کیارش اسدی زاده و تهیه کنندگی صادق یاری، جدید‌ترین سریال شبکه‌ی نمایش خانگی است که قسمت سوم آن شنبه ۲ آذر منتشر شد.
برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت سوم سریال کرگدن اینجا کلیک کنید
این سریال پر بازیگر در ژانر اجتماعی و اکشن است و در خلاصه داستان اولیه آن آمده است: ۵ جوان، به واسطه مهارت هایشان وارد چالش کرگدن می‌شوند و این سر آغاز رفاقت بین آن‌ها ست، فارغ از این که چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پر قدرت طراحی شده است و ماجرا‌های غیر قابل پیش بینی را رقم می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بعد از به پایان رسیدن چند سریال نمایش خانگی حالا نوبت به چند سریال جدید رسیده است که جایگزین آن‌ها شوند. کرگدن سریال پر بازیگری است که اکثر آن‌ها را بازیگران تئاتری تشکیل می‌دهند که البته این روز‌ها اتفاق مرسومی در سینما و تلوزیون ایران است!
شروع پر انرژی کرگدن صحنه‌های ابتدایی و پیش از تیتراژ کرگدن مربوط به اتفاق و نمایشی بود که جزئیات آن فعلا برای بیننده معلوم نمی‌شود، ولی آن چه مشخص است شخصیت‌های نام برده‌ی کرگدن هستند که منتظرند تا نوید با کوله پشتی‌ای پر از پول برگردد، اما یک پرش با موتور و یک انفجار آن‌ها را با پیکر سوخته‌ی او روبرو می‌کند.

کرگدن از ۶ ماه پس از این واقعه و در جایی که ویدئویی کوتاه از نوید به دست گیسو می‌رسد، شروع می‌شود. ویدئویی که تصور گیسو و سایرین را از مرگ نوید به هم می‌زند.

سریال کرگدن از انتهای یک برنامه‌ی چالشی بزرگ و بعد از حذفی بزرگ یعنی مرگ یا ناپدید شدن نوید شروع می‌شود. زمان حال سریال ۶ ماه بعد از اتفاقات چالش آدرنالین خواهد بود و بنابراین با مجموعه‌ای پر از فلش بک روبرو هستیم.

سریالی با شخصیت‌های پر تعداد و روایتی که مدام پیش و پس می‌شود و در زمان گذشته و حال در رفت و آمد است فیلمنامه و کارگردانی‌ای مهندسی شده هم نیاز دارد که کرگدن در اولین گام و در قسمت نخست اثری ستاندارد به نظر می‌رسد.

نوع معرفی هر یک از کاراکتر‌ها خلاقانه و با تصاویری زیبا همراه است و درآمیزی گذشته و حال هر یک از کاراکتر‌ها جذاب و زیبا از آب در آمده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سریال کرگدن شبکه نمایش خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۸۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیناپس فیلم‌های «تمساح خونی»، «آسمان غرب»، «پرویزخان»، «آپاراتچی» و «بی‌بدن»، فیلمنامه‌نویسی برای سریال در ایران و فیلمنامه کامل «یادآوری» نوشته کریستوفر نولان، از جمله مطالب منتشر شده در دویست و پنجاه و پنجمین شماره ماهنامه فیلمنامه نویسی فیلم‌نگار ویژه اردیبهشت ۱۴۰۳ هستند که در ۱۱۶ صفحه به علاقه‌مندان سینما و فیلمنامه‌نویسی عرضه شده است.

در ابتدای بخش سینمای ایران سیناپس فیلم های «تمساح خونی»، «آسمان غرب»، «پرویزخان»، «آپاراتچی» و «بی‌بدن» چاپ شده و سپس نقد و تحلیل‌هایی که نویسندگان مجله درباره این آثار نوشته‌اند. گفت‌وگو با حسین تراب‌نژاد، یکی از فیلمنامه نویسان «آپاراتچی» و گفت‌وگو با علی ثقفی، نویسنده و کارگردان «پرویزخان» از دیگر مطالب این بخش هستند.

پرونده موضوعی این شماره به فیلمنامه‌نویسی برای سریال در ایران اختصاص دارد که شامل مطالب متنوعی است از جمله نگاهی به سریال های شبکه نمایش خانگی در ایران، آنچه در سریال نویسی ایران مورد توجه نیست، بررسی گونه‌های درام کارآگاهی در سریال‌های بعد از انقلاب، وضعیت فیلمنامه‌نویسی در سریال‌های شبکه نمایش خانگی، معضلات سریال‌سازی از منظر متن، زیرمتن و فرامتن، گفت‌وگوی جمعی پیرامون فیلمنامه‌نویسی برای سریال در ایران و ... .

بخش سینمای جهان با سیناپس «روی علف‌های خشک»، «داستان آمریکایی» و «فراری» آغاز می‌شود و با نقد و گفت‌وگوهایی با خالقان این آثار ادامه پیدا می‌کند.

مطالعه تطبیقی کتاب و فیلمنامه «مورد عجیب بنجامین باتن» و چطور خواننده را مجذوب فیلمنامه می کنید؟ عناوین صفحات «سینما ادبیات» و «تجربه های پراکنده» هستند.

فیلمنامه کامل این شماره به «یادآوری» نوشته کریستوفر نولان اختصاص دارد که توسط حمید گرشاسبی به فارسی برگردانده شده است؛ نقدی بر این فیلمنامه، مطلب پایانی این شماره است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • تبریک تولد نوید محمدزاده به همسرش | عکس
  • (ویدئو) آهنگ زیبای رضا یزدانی در سریال افعی تهران
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری