Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از بازی با شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: من و بازیکنانم می‌دانیم جایگاه واقعی سایپا رتبه دوازدهم جدول نیست. باید وضعیت مان را در جدول بهتر کنیم و برای این کار زحمت زیادی کشیده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار من این است که پس از ۱۰ بازی در لیگ برتر، ۲ بازی در جام حذفی و ۱۰ دیدار دوستانه بازیکنان جوان مان باتجربه‌تر شده و بتوانند بهتر بازی کرده و فوتبال باکیفیت تری ارائه بدهند.

او افزود: به امید خدا هم کمک مان کند چراکه با تمام وجود تلاش می‌کنیم و اطمینان دارم فردا (یکشنبه) بازی خوبی انجام می‌دهیم و انشالله برنده بازی شویم.

صادقی درباره گل نزدن سایپا در شش هفته اخیر لیگ برتر تصریح کرد: این موضوع به کل تیم باز می‌گردد و نباید تنها از مهاجم مان انتقاد شود. باید کل تیم در روند گلزنی و گل نخوردن تلاش کنند. در تعطیلات لیگ برتر روی این مسائل کار کرده بودیم و امیدوارم این مشکل رفع شود.

بیشتر بخوانید: کریستیچویچ: بهترین بازیکنان جهان را در اختیار دارم/ می‌خواهم شاهین با بازی خوب به نتیجه برسد

او درباره حمایت مسئولان باشگاه سایپا از کادرفنی این تیم و شایعه برکناری اش در صورت باخت به شاهین گفت: به هیچ وجه اینگونه نیست. از مدیران باشگاه تشکر می‌کنم که حتی پس از بازی با پیکان در جلسه‌ای که برگزار کردیم همچنان از من حمایت کردند و هرچه در ابتدای فصل صحبت کردیم، بدون کوچک‌ترین بحثی انجام شده است. مدیران باشگاه سایپا پس از دیدار با پیکان به من گفتند چه کمکی می‌توانم به تیم انجام بدهم. از تمام کارمندان و مدیران باشگاه به دلیل حمایت از ایده‌ها و برنامه‌های من تشکر می‌کنم. امیدوارم با کسب نتایج خوب زحمات آن‌ها را جبران کنم.

صادقی درباره ارزیابی اش از وضعیت بازی با شاهین بیان کرد: می‌دانیم بازی سختی است. با شناختی که از فعالیت‌های میشو در لیگ یک داریم می‌دانیم تیم‌های او به چه سبکی فوتبال بازی می‌کنند. مربی جدیدی به شاهین آمده که فلسفه، استراتژی و سبک بازی جدیدی آورده است. تمام بازی‌های مان سخت است، اما اینگونه دیدار‌ها سخت‌تر است. با توجه به تمرینات خوب اخیرمان تلاش می‌کنیم برنده بازی باشیم و می‌توانیم به این مهم برسیم.

سرمربی تیم سایپا درباره تغییرات متوالی زمین بازی‌های این تیم گفت: ورزشگاه اصلی سایپا دستگردی است و بازی‌های خانگی مان را آنجا انجام می‌دهیم، اما با توجه به اینکه نمی‌توانیم مقابل استقلال در این ورزشگاه بازی کنیم و در روز برگزاری بازی مان با شهرخودرو هم به دلیل اینکه ورزشگاه دستگردی در اختیار تیم ملی جوانان بود مجبور شدیم در شهر قدس بازی کنیم. فکر می‌کنم باید از باشگاه سایپا به دلیل اینکه حدود یک ماه ورزشگاه خود را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داد تقدیر شود.

انتهای پیام/

صحبت های صادقی در نشست خبری پیش از دیدار با شاهین شهرداری بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۸۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام کریستوفر کنت برای کودکان اهوازی

به گزارش “ورزش سه”، کریستوفر کنت، دروازه‌بان اتریشی فولاد، که اکنون چند فصلی است در فوتبال ایران کار را دنبال می‌کند، با حضور در بیمارستان درمانی مربوط به کودکان سرطانی در اهواز، در کنار آنها قرار گرفت و به آنها کمک کرد.

گلر اتریشی فولاد که تجربه بازی در سپاهان را نیز در کارنامه دارد، به‌همراه خانواده‌اش در این اقدام خیرخواهانه شرکت کرد و با خرید برخی اقلام و اسباب‌بازی و… سعی در خوشحال کردن این کودکان داشت تا لحظات خوبی را برای آنها شکل دهد.

او با انتشار تصاویر مربوط به این اقدام، از دیگر هموطنان و خصوصا اهوازی‌ها خواستار توجه و کمک بیشتر به این کودکان شد.

دیگر خبرها

  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • قیمت محصولات سایپا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ افزایش قیمت شاهین و کوییک در بازار
  • اقدام کریستوفر کنت برای کودکان اهوازی
  • پس از گذشت 13 سال؛ ریو فردیناند همچنان از جان تری کینه به دل دارد
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم