Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،پیمان فلسفی مسئول بسیج ادارات وزارت جهاد کشاورزی گفت : نهاد مقدس و ارزشمند بسیج مجموعه‌ای اختصاصی برای عشایر تحت عنوان سازمان بسیج عشایری دارد.

او گفت : در ایام هفته بسیج همایش ۱۰ هزار شهید عشایر را در کل کشور برگزار خواهیم کرد.

او از بسیج به عنوان یادگار امام راحل یاد کرد و گفت: بسیج باید ۳ ویژگی داشته باشد که اولین آن بصیرت و آگاهی است که در طول ۴۰ سال انقلاب بسیجیان نشان دادند آگاهانه با مسائل مختلف برخورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلسفی افزود: همانطور که امان راحل فرمودند ویژگی دیگر یک بسیجی اخلاص است که اگر اخلاص نباشد کاری از پیش نمی‌رود.

این مسئول گفت: اولین بسیجی امام علی (ع) و اولین جهادگر نبی مکرم اسلام است و وقتی رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند بسیجی یعنی علی، باید تمام رفتار و گفتار‌های امام علی (ع) را باید سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

مسئول بسیج ادارات وزارت جهاد کشاورزی گفت: سومین ویژگی حضور به هنگام در عرصه‌های مختلف است و هر جا لازم باشد باید در عرصه و میدان عمل حضور فعال داشته باشیم.

او افزود: در آشوب‌ها و دسیسه‌ها دشمن خود را نشان می‌دهد، اما در مقابل بسیجیان نمی‌توانند کاری از پیش ببرند چرا که بسیجیان آگاه اجازه سنگ اندازی به دشمن را نمی‌دهند.

فلسفی به حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: در این حوادث اخیر باید گفت افزایش قیمت سوخت در تمام دنیا امری طبیعی است و نرخ بنزین متناسب با شرایط منطقه افزایش پیدا می‌کند و قانون هدفمند‌ی یارانه نیز همین را می‌گوید.

مسئول بسیج ادارات وزارت جهاد کشاورزی افزود: اگر چه زمینه سازی در این خصوص به خوبی صورت نگرفته است، اما قانون را باید همه بپذیرند.

او با بیان اینکه اگر بسیجیان نباشند امنیت کشور به خطر می‌افتد، گفت: هیج جای دنیا چنین نهاد مردمی فراگیر و ارزشمندی نداریم که در تمام سطوح حضور آن‌ها را حس می‌کنیم و چنان این درخت تنومند آبیاری شده که نسبت به حفظ صیانت انقلاب و نظام آسوده خاطر هستیم.

فلسفی افزود: این روحیه امروز به عنوان الگویی برای دیگر کشور‌های اسلامی به کار گرفته می‌شود به عنوان مثال حشدالشعبی عراق با الگوگیری از بسیج شکل گرفته است.

او گفت: امنیت مناطق عشایری توسط خود عشایر حفظ می‌شود و در تولید نیز نقش اساسی را ایفا می‌کنند .

 

 

انتهای پیام/د

نهاد مقدس و ارزشمند بسیج مجموعه‌ای اختصاصی برای عشایر

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۸۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمره گزاران ایرانی احرام پوشیدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، زائران عمره گزار ایرانی بعد از پنج روز اقامت در مدینه و زیارت مرقد رسول الله (ص)، ائمه بقیع و شهدای اُحد، دیشب در مسجد شجره حاضر شدند و لباس احرام بر تن کردند.

زائران کاروان کرمانشاه در مسجد شجره یکی از میقات‌های هفتگانه به نیت عمره از لباس دنیوی خارج شدند و لباس بندگی و پاکیزگی احرام را به تن کردند.

عمره گذاران در حالی به سوی کعبه راهی شدند که با گفتن تلبیه، لبیک اللهم لبیک، در فضایی معنوی و روحانی رهسپار مکه شدند.

یک کاروان از زائران استان کردستان نیز پیش‌تر راهی مکه شد و این دو کاروان نخستین کاروان‌های زائران ایرانی بعد از تعطیلی ۹ ساله عمره بودند.

مسجد شجره که مسجد ذوالحلیفه نیز نامیده می‌شود، از مساجد تاریخی منطقه مدینه است که در هشت کیلومتری جنوب غربی مسجدالنبی و در مسیر مکه قرار دارد. این مسجد، میقات کسانی است که برای عمره تمتع و عمره مفرده از مدینه به مکه می‌روند.

دیگر خبرها

  • عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • نشست «اقلیم، طبیعت، بیان هنری» برگزار شد/ نگاه فلسفی به زیبایی
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • جغرافیای اصفهان از منظر علم فلسفه جایگاه بی‌نظیری دارد
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • عمره گزاران ایرانی احرام پوشیدند
  • اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است