Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا تیم‌های لس‌آنجلس لیکرز، لس‌آنجلس کلیپرز، دنور و دالاس حریفان خود را شکست دادند و تیم‌های سن‌آنتونیو، شیکاگو بولز و گلدن استیت هم باختند.

لس‌آنجلس کلیپرز در مصاف با هیوستون برنده بود. این تیم توانست با درخشش کاوای لئونارد ستاره جدیدش در این فصل ۱۲۲ بر ۱۱۹ به برتری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لئونارد در این دیدار ۲۴ امتیاز، ۶ ریباند و ۳ پاس منجربه گل ثبت کرد و بهترین بود. در طرف مقابل نیز جیمز هاردن ۳۷ امتیاز، ۸ ریباند و ۱۲ پاس منجر به گل داشت اما دبل دبلش نتوانست مانع باخت هیوستون شود. برای هیوستون راسل وست‌بروک نیز ۲۲ امتیاز آورد اما عملکرد او باعث نشد که در کانون توجه قرار بگیرد بلکه درگیری لفظی برادرش با یکی از بازیکنان کلیپرز توجه‌ها را به سمت او برد.

در جریان این مسابقه برادر راسل وست بروک که تماشاگر این مسابقه بود با مونترل هارل فوروارد کلیپرز درگیری لفظی شدیدی داشت که توسط ماموران امنیتی از سالن اخراج شد. این اتفاق عجیب باعث شد تا وست‌بروک نه به دلیل امتیازهایش برای هیوستون بلکه به دلیل درگیری برادرش مورد توجه قرار بگیرد.

در دیگر مسابقه بوستون برابر دنور باخت. بوستون در این مسابقه همان ابتدا کامبا واکر ملی‌پوش خود را به دلیل مصدومیت از دست داد و در نهایت ۹۶ بر ۹۲ باخت. مصدومیت واکر آنقدر شدید بود که او بلافاصله راهی بیمارستان شد.

لس‌آنجلس لیکرز دیگر تیم برنده دیدارهای برگزار شده بود. یاران لبرون جیمز این روزها روی نوار پیروزی هستند و با درخشش ستاره خود حریفان را یکی پس از دیگری شکست می‌دهند. لیکرز با درخشش جیمز و آنتونی دیویس ۱۳۰ بر ۱۲۷ اوکلاهوما را شکست داد. دیویس ۳۳ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۷ پاس منجربه گل داشت و لبرون جیمز نیز ۲۳ امتیاز، ۶ ریباند و ۱۴ پاس منجربه گل برای خودش ثبت کرد.

در دیگر دیدارهای برگزار شده دیتروید ۱۲۳ بر ۱۰۳ آتلانتا را شکست داد، واشنگتن ۱۲۵ بر ۱۱۸ از سد شارلوت گذشت، بروکلین ۱۱۶ بر ۹۷ ساکرامنتو را برد و میامی ۱۱۶ بر ۱۰۸ شیکاگو را مغلوب کرد.

نتایج دیگر دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

سن‌آنتونیو ۱۰۴ – فیلادلفیا ۱۱۵

کلیولند ۱۰۱ – دالاس ۱۴۳

گلدن استیت ۱۰۹ – یوتاجاز ۱۱۳

برچسب‌ها بسکتبال جهان لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا لبرون جیمز بسکتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسکتبال جهان لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا لبرون جیمز بسکتبال بسکتبال جهان لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا لبرون جیمز بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی شوش گفت: درگیری دو دانش‌آموز در شهرستام شوش منجر به قتلی یکی از آن‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد محمدی‌نسب اظهار کرد: روز گذشته دو دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری با هم درگیر شدند که یکی از آن‌ها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد. این ضربه موجب بی‌حالی دانش‌آموز شد که در پی آن به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: فرد مصدوم پس از انتقال به بیمارستان و با وجود تلاش پزشکان، فوت کرد.

فرمانده انتظامی شوش خاطرنشان کرد: خانواده قاتل ساعتی پس از وقوع جرم، عامل قتل که یک فرد ۱۴ ساله است را به پلیس معرفی کردند که پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی شد.

کد خبر 749436

دیگر خبرها

  • درخشش سر یک اسب در تصویر جدید «جیمز وب»
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • لیگ NBA| باورنکردنی از کایری اروینگ!
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی
  • بسکتبال NBA | این لیگ خوب است چون همه فرصت انتقام گرفتن دارند!
  • فیلم درگیری ترسناک اراذل قمه‌کش و چاقوکش در بیمارستان اصفهان
  • درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون