Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع انتخاباتی ریاست هیات بسکتبال استان گیلان غروب شنبه با حضور رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال در رشت برگزار و در نهایت محمد رفیعی سرپرست این هیات به عنوان رئیس جدید هیات بسکتبال گیلان انتخاب شد.

در جریان این انتخابات  در سالن کنفرانس پایگاه قهرمانی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت  ، محمد رفیعی هر ۱۶ آرای ماخوذه را کسب و به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات بسکتبال گیلان منصوب شد و محی الدین رجبی دیگر کاندیدای احراز پست ریاست هیات بسکنبال گیلان نیز در جریان این انتخابات رایی کسب نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد رفیعی که به عنوان رئیس جدید هیات بسکتبال استان گیلان انتخاب شده، پیش از این به مدت دو سال و نیم به عنوان سرپرست این هیات در گیلان فعالیت داشت.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان در جریان این انتخابات گفت: خوشبختانه رضایت مندی در جامعه بسکتبال استان گبلان وجود دارد و همدلی خوبی را در این هیات شاهد هستیم که این امر موجب شده تا این رشته رشد خوبی را داشته باشد.

مریم بخشی افزود: گروه های خوبی توسط سرپرست در بخش های مختلف در این هیات فعالیت دارند و باید این روند رو به رشد ادامه یابد تا بیش از پیش شاهد موفقیت رشته بسکتبال در استان گیلان باشیم که در این راستا باید همه کمک کنند تا جایگاه بسکتبال گیلان در سطح کشور ارتقاء یابد.

در مجمع انتخابات ریاست هیات بسکتبال استان گیلان ، رامین طباطبایی رئیس فدراسیون، مریم بخشی مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان ، ابوالفضل صادقی معاون توسعه اداره وزش این استان و اعضای مجمع عمومی هیات بسکتبال گیلان حضور داشتند.

برچسب‌ها بسکتبال مجمع انتخاباتی ورزش گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسکتبال مجمع انتخاباتی ورزش گیلان بسکتبال مجمع انتخاباتی ورزش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۰۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی/ رسولی رئیس شد، تفتیان رای نیاورد!

در پی اعتراض یکی از ورزشکاران، انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی با حمایت وزارت ورزش و جوانان مجدد برگزار شد.

به گزارش ایسنا، انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی برای انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون در مجمع انتخاباتی، پنجم اردیبهشت ماه برگزار شد و در نهایت حسن تفتیان به عنوان رئیس این کمیسیون و حسن تفتیان، کیوان قنبرزاده، مهدی پیرجهان، فرزانه فصیحی، تکتم دستاربندان و الهام هاشمی به عنوان نماینده ورزشکاران حاضر در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی، انتخاب شدند.

حسین رسولی، قهرمان بازی‌های آسیایی، اعتراض داشت که در انتخابات این کمیسیون تخلف صورت گرفته است و دو نفر از اعضای غایب (قنبرزاده و فصیحی که خارج از کشورند) بر خلاف آیین‌نامه به صورت تلفنی رای داده‌اند.

این اعتراض به وزارتخانه رسید و در نهایت وزارت ورزش نیز اعلام کرد که باید انتخابات مجدد برگزار شود.

پس از برگزاری مجدد انتخابات، حسین رسولی به عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران انتخاب شد و رسولی، مهدی پیرجهان، سبحان احمدی، تکتم دستاربندان، مریم کاظمی و حمیده اسماعیل‌نژاد نیز به عنوان اعضا حاضر در مجمع انتخاب شدند.

نکته قابل توجه در این زمینه این بود که حسن تفتیان که در انتخابات قبلی با دو رای تلفنی کیوان قنبرزاده و فرزانه فصیحی به عنوان رئیس کمیسیون انتخاب شده بود، در انتخابات مجدد رای نیاورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • توضیح دانشگاه تهران درباره انتخاب همسر ابراهیم رئیسی به‌عنوان عضو هیات جذب دانشکده علوم خانواده
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری
  • برگزاری دوباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی/ رسولی رئیس شد، تفتیان رای نیاورد!
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان