Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از ایلنا، شهرام رضایی گفت: سازوکار پرداخت اعتبار رانندگان تاکسی‌های اینترنتی با همکاری وزارت کشور انجام شده و تا چند ساعت آینده در اختیار وزرات نفت قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: ما نیز در وزارت نفت کمتر از یک روز زمان نیاز داریم تا از طریق بانک عامل، اعتبار این رانندگان را به کارت‌های بانکی که معرفی کرده اند واریز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رضایی با بیان این که سهمیه سوخت خودروها از ساعت صفر اول آذرماه در کارت سوخت مالکان اعمال شده است گفت: سهمیه سوخت خودروها، همانند ماه آبان است با این تفاوت که در بحث تاکسی‌های دورن شهری دو گانه سوز، سهمیه سوخت از ۲۰۰ لیتر به ۲۵۰ لیتر افزایش یافته است.

وی افزود: همچنین سهمیه سوخت تاکسی‌های بین راهی و خطی بین شهری که برای تک سوز ۷۵۰ لیتر و برای دوگانه سوز ۴۵۰ لیتر در ماه در نظر گرفته شده بود به کارت آنان واریز شد.

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان این که طلب مالکان این خودروها از هفت روز ماه آبان نیز در سهمیه ماه آذرماه لحاظ شده است گفت: این ماه برای خودروهای بنزینی، ۸۶۵ لیتر و دوگانه سوز ۵۲۵ لیتر سهمیه سوخت اعمال شد تا طلب آن‌ها از ماه قبل نیز بدین ترتیب لحاظ شود.

وی در مورد آخرین اخبار از وضعیت صدور کارت‌های المثنی نیز افزود: پیش از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین، به طور میانگین روزانه ۵ هزار درخواست برای کارت سوخت المثنی داشتیم، اما این رقم هم اکنون به ۸۵ تا ۹۰ هزار درخواست رسیده و این در حالی است که ظرفیت صدور کارت سوخت کشور روزانه ۳۰ هزار کارت است.

آقای رضایی با بیان این که افزایش تعداد درخواست‌ها سبب زمانبر شدن فرآیند صدور کارت شده است اضافه کرد: در تلاش هستیم تا ظرفیت صدور کارت را به ۵۰ هزار عدد در روز برسانیم با این حال حدود ۹۰۰ هزار درخواست پشت دست مان مانده که همین مسئله صدور کارت‌های المثنی را با تاخیر مواجه کرده است.

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان این که همچنان ۷۰۰ هزار کارت سوخت در باجه‌های معطله پست باقی مانده است گفت: با توجه به این که شرکت پست در روزهای جمعه نیز به هموطنان خدمت رسانی کرده است توصیه ما این است که مالکان از طریق درگاه اینترنتی epolise.ir , post.ir کارت خود را پیگیری و برای دریافت آن اقدام کنند.

آقای رضایی افزود: با این حال اگر هموطنان به هر دلیلی موفق به پیگیری کارت سوخت خود از طریق درگاه‌های اینترنتی نشده اند می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر خدمات پلیس +۱۰ حتی در روزهای تعطیل و جمعه روند صدور کارت خود را پیگیری کنند.

وی با بیان این که ارایه خدمات، هزینه‌ای برای مالکان ندارد گفت: به جز مبلغ ۱۰ هزار تومان که برای صدور کارت المثنی دریافت می‌شود مالکان هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهند کرد.

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در مورد پیام‌هایی که ممکن است مالکان به هنگام استفاده از کارت سوخت خود در جایگاه‌ها دریافت کنند هم افزود: یکی از پیام‌هایی که هنگام استفاده از کارت سوخت دریافت می‌شود، پیام کد ۲۵ یا کارت ابطال شده است می‌باشد، که این مسئله به دلیل استفاده نادرست از کارت و مخدوش شدن فیزیک کارت است و یا مالک کارت آن را ابطال کرده است که در صورت دریافت این پیام، مالکان برای صدور المثنی باید به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در صورت فراموش کردن رمز، مالکان می‌توانند به نواحی و مراکز پخش فرآورده‌های نفتی در سراسر کشور مراجعه کنند.

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان این که هم اکنون وضعیت سوخت گیری در جایگاه‌ها روال عادی و طبیعی را می‌گذراند گفت: به جز چند مورد جایگاهی که در اتفاقات اوایل هفته گذشته دچار مشکل شده بود همه جایگاه‌ها در مدار سرویس قرار دارند و هموطنان جهت سوخت گیری مشکلی ندارند.

وی گفت: از مجموع ۴ هزار جایگاه سوخت در سراسر کشور، درصد بسیار کمی از آن‌ها در اتفاقات هفته گذشته دچار آسیب شده اند که بسیاری از آن‌ها به مدار برگشته و حتی اگر در برخی از مناطق به دلیل شدت آسیب دیدگی نیاز به استقرار جایگاه‌های سیار بوده این اتفاق رخ داده تا هموطنان دچار مشکلی نشوند.

آقای رضایی در پایان در خصوص کاهش مصرف سوخت پس از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین افزود: آنچه از شواهد برمی آید مقدار مصرف قطعا کم شده و طبیعی است که این اتفاق رخ دهد، اما برای ارایه آمار دقیق باید اطلاعات یک دوره ۱۰ روزه را تجمیع کنیم تا بتوانیم آمارهای دقیق تری در زمینه کاهش مصرف سوخت ارایه کنیم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۰۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد

داود شایقی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این اعتبار برای پروژه های مهم و زیربنایی استان اردبیل به صورت نقدی به حساب دستگاه های اجرایی از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور واریز شده است.

وی خاطرنشان کرد: این منابع با پیگیری های هفتگی استاندار اردبیل از تهران و عنایت سازمان برنامه و بودجه به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل نیز به صورت جدی پیگیر جذب این منابع بود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل بیان کرد: ۱۶ هزار میلیارد تومان نیز به صورت سرجمع به حساب وزارتخانه های بهداشت، راه و شهرسازی، نیرو و بنیاد مسکن و نوسازی مدارس توسط سازمان برنامه و بودجه کشور به خزانه داری کشور ابلاغ شد که امیدواریم دستگاه های اجرایی اردبیل با پیگیری مستمر سهم خود را از این منابع دریافت کنند.

شایقی ادامه داد: در جلسه اخیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان استاندار اردبیل از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا با پیگیری سهم استان گزارش خود را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل اعلام کنند.

وی به تخصیص های ابلاغ شده از سوی سازمان برنامه و بودجه به خزانه داری کشور تا دوم اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: برای توسعه بیمارستان ولیعصر مشگین شهر یک میلیارد تومان و احداث بیمارستان نجف زاده نیز ۵ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل افزود: پروژه عظیم راه آهن اردبیل مراحل پایانی خود را سپری می کند و با هدف تکمیل این پروژه ریلی مهم ۶۰۰ میلیارد تومان منابع اختصاص یافته است.

شایقی تصریح کرد: بیشترین تخصیص منابع بعد از راه آهن مربوط به توسعه بزرگراه هاست که محور سه راهی مشگین به سه راهی سربند و بزرگراه مشگین شهر به اردبیل هر کدام ۲۵ میلیارد تومان منابع دریافت می کنند تا شاهد تکمیل و یا سرعت اجرایی این پروژه ها باشیم.

وی اظهار کرد: برای تکمیل تونل حیران ۴۰ میلیارد تومان، بزرگراه اردبیل – سرچم ۵۰ میلیارد تومان، راه کلور – درام ۹ میلیارد تومان و بهسازی محور رضی – امیرکندی – گرمی – بیله سوار ۱۵ میلیارد تومان اعتبار اخیرا ابلاغ شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل افزود: برای تاسیسات فاضلاب شهر اردبیل ۴۰ میلیارد تومان و تاسیسات فاضلاب شهر پارس آباد ۲۵ میلیارد تومان از سوی سازمان برنامه و بودجه و ابلاغ به خزانه داری تخصیص می یابد.

شایقی خاطرنشان کرد: برای آبرسانی به شهر اردبیل یک میلیارد تومان و آبرسانی به مشگین شهر ۲۰ میلیارد تومان اختصاص یافت تا این طرح ها با توجه به شرایط حساس آبرسانی در فصل گرم سال به سرعت عملیاتی شود.

وی از تخصیص ۱۲۰ میلیارد تومان منابع برای تکمیل سه سد مخزنی در استان خبر داد و بیان کرد: برای سد گیوی ۸۰ میلیارد تومان، سبلان مشگین شهر ۳۰ میلیارد تومان و سد هشحین خلخال نیز ۱۰ میلیارد تومان منابع ابلاغ شده تا شاهد عملیاتی شدن این پروژه ها باشیم.

کد خبر 6088657

دیگر خبرها

  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید
  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد