Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@05:25:36 GMT

جواد نکونم: با آذری صحبت فنی ندارم

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۱۶۱۷

به گزارش مهر، جواد نکونام شامگاه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم ذوب‌آهن و فولاد خوزستان درباره این دیدار اظهار داشت: وقفه‌ای که برای لیگ برتر به وجود آمد، شرایط را برای همه تیم‌ها از فرم طبیعی خارج کرده است و ما سعی کردیم با برگزاری بازی دوستانه برای بازی فردا مهیا شویم. ذوب‌آهن باشگاه بزرگ و تیم پرمهره‌ای است و امیدوارم بازی خوبی را در برابر این تیم به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شناخت خود از تیم ذوب‌آهن افزود: ما شناخت کاملی از ذوب‌آهن داریم و فیلم بازی‌های آن‌ها را آنالیز کرده‌ایم و در جریان بازیکنان پرمهره و خطرناکی این تیم که هر لحظه می‌توانند شرایط را برای ما دشوار کنند هستیم و برنامه مشخصی برای بازی فردا داریم همانطور که هر بازی را بر اساس تمریناتمان انجام می‌دهیم. ما کار خودمان را در زمین انجام می‌دهیم و بر اساس تیم حریف تغییر تاکتیک نمی‌دهیم.

سرمربی فولاد خوزستان پیرامون حضور و عملکرد سعید آذری به‌عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بیان داشت: آذری به‌عنوان مدیر باشگاه زحمت خود را می‌کشد و در مدیریت باشگاه ذوب‌آهن و فوتبال اصفهان نیز زحمات زیادی کشیده است اما درباره نکات فنی با او صحبتی ندارم.

وی در واکنش به پرسشی مبنی بر اینکه ممکن است در بازی فردا بین مدیرعاملان ۲ باشگاه حساسیت به وجود آید، تصریح کرد: مدیران در فوتبال ایجاد حساسیت نمی‌کنند و برای هر دو تیم ۳ امتیاز باز اهمیت دارد و حساسیت‌های خارج از بازی تاثیری بر بازی ما نخواهد داشت. همه بازی‌ها برای ما مهم است و من اجازه نمی‌دهم بازیکنانم روی یک بازی حساس شوند.

نکونام درباره وقفه‌های لیگ برتر افزود: با یکی دو بازی شرایط ما تفاوت چندانی نخواهد کرد و تلاش ما این است که هر هفته خود را در شرایط بازی نگه داریم. وقفه‌های بین لیگ، شرایط همه تیم‌ها را دشوار می‌سازد و ما دوست داریم که لیگ ادامه داشته باشد.

سرمربی فولاد خوزستان همچنین در پاسخ به پرسشی پیرامون روند تیم ملی و عملکرد سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: ویلموتس مربی بزرگی است و کارنامه مشخصی دارد. اسم شخصی را نمی‌آورم ولی ما کسانی که به ما کمک می‌کنند را از دست می‌دهیم و قدر داشته‌هایمان را نمی‌دانیم و متاسفانه این به ضرر تیم ملی و بازیکنان آن تمام می‌شود. تیم ملی ۲ باخت داشت که برای همه ما سخت بود به ویژه باخت تیم ملی در برابر عراق که از دقیقه ۴۴ ده نفره بازی کردیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۱۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده‌‌روسی: بازگشت رم به چمپیونزلیگ غیرممکن بود

به گزارش "ورزش سه"، دانیله ده‌روسی، سرمربی رم، در آستانه بازی با ناپولی با رسانه رسمی باشگاه صحبت کرد.

مربی ایتالیایی در ابتدا به وضعیت ایوان اندیکا پرداخت و حضور او در ترکیب اصلی جالوروسی را تایید کرد:"ایوان خوب است، تمرین کرد و بیش از هر چیز با صحبت هایش به وضوح نشان داد که احساس خوبی دارد، از تکل ها و درگیری ها نمی‌ترسد، او 100 درصد آماده است. او در کنار جانلوکا مانچینی شروع خواهد کرد و هر دو یک بازی چالش برانگیز را پیش رو خواهند داشت چون ویکتور اوسیمن یکی از قوی‌ترین مهاجمان جهان است."

مسابقات پیش رو؟

سخت ترین جنبه این بخش از فصل، تعداد بازی‌هایی است که در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود. تمام تیم‌هایی که با آن‌ها روبرو خواهیم شد در سطح بسیار بالایی قرار دارند، در برخی مواقع به نیروی تازه‌ای نیاز است.

بازی ناپولی‌؟

بازی سختی خواهد بود اما بیایید امیدمان را از دست ندهیم، ناپولی تنها تیمی است که از نظر سطح به اینتر نزدیک است، آن‌ها سال گذشته غیرقابل پیش بینی بودند، امسال در شرایط ایده‌آلی نیستند اما همیشه تیم سرسختی هستند.

شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؟

ما دوباره به رقابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بازگشتیم که تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسید، تیم‌های نزدیک ما قوی هستند. بازی‌های آسانی نداریم اما تجربه زیادی وجود دارد چون بازی‌های خوبی با تیم‌های بزرگ انجام داده‌ایم. در پایان فصل هر اتفاقی ممکن است.

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال
  • آندرتیکر به مقایسه شان مایکلز و ای جی استایلز پرداخت/ اخبار WWE
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • ده‌‌روسی: بازگشت رم به چمپیونزلیگ غیرممکن بود
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)