Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@19:03:52 GMT

کارناوال پنالتی های چیپ در دربی!

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۱۹۳۳

کارناوال پنالتی های چیپ در دربی!

دیدار تیم های راجا و ویداد در دربی شهر کازابلانکا در حالی با تساوی 4-4 به پایان رسید که دو گل این بازی با ضربات چیپ از روی نقطه پنالتی رقم خورد.

به گزارش "ورزش سه"، امشب دربی کازابلانکای مراکش در ورزشگاه محمد پنجم برگزار شد. این مسابقه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان عرب به انجام رسید و دیداری مهیج و حساس نیز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی رفت ویداد کازابلانکا با یک گل تیم همشهری یعنی راجا را شکست داده و امیدوار بود در خانه جشن صعود را برپا کند.

 

بازی با حملات میزبان سفیدپوش آغاز شد و در دقیقه 12 آن‌ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند. محمد نهیری پشت توپ ایستاد و با آرامشی عجیب و ضربه ای چیپ، گل نخست تیمش را زد. چند دقیقه بعد دوباره تیم ویداد فرصت گلزنی داشت اما نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

 

در دقیقه 50 تیم راجا یک گل از روی نقطه پنالتی زد تا به صعود امیدوار شود ولی در فاصله کمتر از 20 دقیقه، ویداد کازابلانکا با ضربات ال حسونی، ال کعبی و آئوک به گل رسید تا بازی 4-1 شود. درشرایطی که هواداران پرتعداد این تیم جشن صعود را برپا کرده بودند، حمید اهداد یک گل برای تیم میهمان یعنی راجا به ثمر رساند.

 

در دقیقه 89 راجا دوباره صاحب یک ضربه پنالتی شد. این بار محسن متولی که تصور می‌کرد تیمش حذف شده، پنالتی چیپ زد و اتفاقا ضربه اش گل زد تا حداقل انتقام ضربه تحقیر آمیز حریف را بگیرد. نکته جالب این که او نیز چیپ خود را به وسط دروازه زد ولی گلر حریف فریب خورد تا کارناوالی از پنالتی چیپ موفق در دربی کازابلانکا به راه بیفتد.

 

با این حال تیم راجا که از این گل روحیه گرفته بود، در دقیقه 94 با ضربه مالانگو به گل چهارم نیز دست یافت تا بازی 4-4 مساوی شود. زدن 3 گل توسط هر دو تیم در فاصله کمتر از 20 دقیقه باعث شد تا این مسابقه هیجان عجیب و غریبی را داشته باشد. همچنین دربی مراکش هفت گل در یک نیمه و بیش از بیست موقعیت خطرناک گل داشت.

با این  نتیجه علی رغم کامبک رویایی و تحسین برانگیز سبزپوشان راجا کلاب اما ویداد به مرحله بعدی صعود کرد.

مراکش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مراکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۱۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون سه شب پس از اینکه در دیدار جالوروسی مقابل اودینزه در ترکیب قرار گرفت و در 20 دقیقه باقی مانده از این رقابت نیمه کاره در سری آ ایتالیا برای رم به میدان رفت، با عملکردش کاری کرد تا دنیله ده‌روسی امشب هم در جدال حساس برابر ناپولی او را در ترکیب قرار بدهد.

ستاره ایرانی رم که برای چهارمین بار در فصل جاری سری آ حضور در ترکیب را تجربه می‌کرد و انگیزه زیادی برای اثبات توانایی خود داشت و نمی‌خواست فرصتی که ده‌روسی در اختیار او قرار داده را از دست بدهد، در دقیقه 58 اولین شانس خود در محوطه جریمه حریف را با گرفتن یک خطا، تبدیل به پنالتی برای تیمش کرد.

سردار آزمون که در 19 بازی قبلی خود در سری آ ایتالیا سه گل به ثمر رسانده و روی سه گل دیگر هم نقش موثری داشت، امشب هم در هفته سی و چهارم این رقابت‌ها مقابل تیم رده هشتمی ناپولی درخشید و در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا شهر ناپل تیمش را صاحب گل اول بازی کرد تا از حریف‌شان پیش بیفتند.

ستاره ایرانی رم در دقیقه 58 توپ بلند به محوطه جریمه ناپولی را قصد داشت با کنترل توپ تبدیل به موقعیت جدی کند که خوآن ژسوس، مدافع برزیلی حریف مچ پای راست او را زد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد و داوران ویدئویی هم آن را تایید کنند.

سردار که برای دومین بار در این فصل برای جالوروسی پنالتی می‌گرفت، توپ را تحویل پائولو دیبالا داد تا ستاره آرژانتینی پشت ضربه بایستد و گل اول بازی را مقابل ناپولی به ثمر رساند.

ناپولی در دقیقه 64 روی غافلگیری مدافعان رم یک گل غیرمنتظره توسط ماتیاس اولیورا زد و پنج دقیقه بعد هم سردار آزمون جای خود را به تامی آبراهام داد تا در دیداری که کمترین فرصت را داشت و 69 دقیقه در زمین بود، نمایش موثری ارائه کند.

دیگر خبرها

  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • عجیب‌ترین پنالتی هفته چیپ بود!
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو