Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جودو در شرایطی از واگذاری خانه کشتی شماره ۲ از سوی شرکت توسعه و تجهیز به این فدراسیون خبر داده که خانه کشتی شماره یک نیز در دست مرمت و بازسازی است و آکادمی تازه‌تاسیس نیز نیاز به تجهیزات دارد. ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۲ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، درحالیکه مدت‌ها بود صحبت بر سر واگذاری خانه کشتی شماره 2 به یکی از فدراسیون‌های ورزشی خواهان ادامه داشت،‌ سرانجام فدراسیون جودو خبری مبنی بر واگذاری این مجموعه از سوی شرکت توسعه و تجهیز به جودو را بر خروجی خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در شرایطی است که خانه کشتی شماره یک از چندی قبل در دست تعمیر و بازسازی است و البته آکادمی تازه ساخت کشتی نیز که فضای بسیار مناسبی را برای ورزش اول کشور فراهم می‌کند، نیاز به تجهیزات دارد.

هرچند اکنون تنها تیم ملی کشتی فرنگی که روزهای پایانی هفته جاری مسابقات جام‌جهانی را در پیش دارد، در اردو به سر می‌برد و تمریناتش را در خانه کشتی شماره دو برگزار می‌کند، اما از چندی دیگر قطعا اردوهای المپیکی دو تیم آزاد و فرنگی آغاز خواهد شد و نیاز است تا آن زمان تکلیف محل تمرین تیم‌های ملی مشخص باشد.

البته حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی به تسنیم تاکید کرد که تا زمان تجهیز آکادمی، خانه کشتی شماره دو به فدراسیون جودو واگذار نخواهد شد.

او پیش از این نیز درخصوص وضعیت بازسازی خانه کشتی شماره یک و همچنین زمان بهره‌برداری از آکادمی به تسنیم گفته بود: «خانه کشتی شماره یک نیاز به مرمت و بازسازی داشت، بودجه این کار عمرانی تامین شد و اراده فدراسیون کشتی بر این است که تا پیش از سال جدید این مجموعه آماده شود. درحال حاضر محل اسکان و پیگیری تمرینات تیم‌های ملی بزرگسالان نیز خانه کشتی شماره 2 است. درخصوص آکادمی کشتی نیز در تلاش هستیم این پروژه در سریع‌ترین زمان ممکن تکمیل و تجهیز شود. نمی‌توانم در این خصوص زمان بگویم، اما به دنبال این هستیم که در اسرع وقت این اتفاق رخ دهد.»

روز پنجشنبه سرمربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در دیداری که همراه با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون با وزیر ورزش داشتند، سلطانی‌فر از آنها قول کسب 2 مدال طلا در هر دو رشته (مجموعا 4 طلا) را گرفت.

در چنین وضعیتی فدراسیون کشتی نیاز به حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای تجهیز آکادمی دارد و طبیعتا واگذاری خانه کشتی شماره دو، فدراسیون را با مشکلات زیادی مواجه خواهد کرد.

دو تیم کشتی آزاد و فرنگی ایران هنوز 7 سهمیه المپیک را کسب نکرده‌اند و در مدت باقی‌مانده باید تمرکز ورزش اول کشور، ابتدا روی این موضوع باشد. نگرانی بابت محل تمرینی و اسکان تیم‌های ملی نبابد دغدغه فدراسیونِ مدال‌آور کشتی در سال المپیک باشد.

اتفاق عجیب در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر آزاد/ ریاضی: کشتی‌گیران‌مان از سوزش شدید چشم و گلو گلایه می‌کردندکاوه: درخشش زارع مقابل قهرمان جهان از پیامدهای مثبت لیگ کشتی است/ مسابقات در شأن یک فینال برگزار شدواکنش فدراسیون کشتی به واگذاری خانه شماره دو به فدراسیون جودو



انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد

محمد چکشیان ظهر جمعه در حاشیه برپایی میز خدمت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز به مناسبت هفته کار و کارگر در گفت وگو با خبرنگار مهر در رابطه با اقدامات و دستاوردهای وزارت تعاون در سال گذشته گفت: در مجموع ۱۵۵ طرح و پروژه اقتصادی با سرمایه گذاری ۷۷ هزار میلیارد تومانی در مجموعه‌های اقتصادی وزارتخانه تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۲ تکمیل شده‌اند.

وی از آغاز عملیات ۱۴۷ طرح و پروژه اقتصادی و سرمایه گذاری ۳۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان توسط مجموعه‌های اقتصادی تابعه وزارتخانه خبر داد و مطرح کرد: طی این مدت ۳۵ هزار واحد مسکونی با رشد ۵۰ درصدی تکمیل و به مددجویان تحت پوشش بهزیستی واگذار و تسهیلگری اشتغال برای بیش از ۸۱ هزار نفر از افراد تحت پوشش این سازمان نیز انجام شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به کاهش ۳۶.۸ درصدی بنگاه‌های اقتصادی مشکل دار در سطح کشور نسبت به ابتدای دولت سیزدهم، از کاهش ۱۴ درصدی نرخ بروز حوادث شغلی نیروی کار ماحصل کار فرهنگی و آموزشی و رشد ۳۲ درصدی آموزش بخش‌های دولتی و غیردولتی در ۳۰ ماهه ابتدایی دولت سیزدهم نسبت به مدت مشابه دولت قبل خبر داد.

کاهش زمان صدور مجوز آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای به یک روز

چکشیان با اشاره به رشد ۹۲ درصدی تعداد واحدهای پذیرنده آموزش در محیط کار واقعی، رشد ۳۰۰ درصدی مجوز مراکز کارآموزی مهارتی جوار کارگاهی و بین کارگاهی با راه اندازی ۲ هزار و ۴۸۵ کارگاه با مشارکت فعال صنایع و حرفه‌ها و کاهش مدت زمان صدور مجوز پروانه تأسیس آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای از هشت ماه به یک روز را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

وی بیان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده توسط این وزارتخانه و سازمان‌های تابعه می‌توان به توسعه فضاهای فرهنگی ورزشی ویژه جامعه کارگری با بهره برداری از ۲۱ مجموعه فرهنگی ورزشی در سراسر کشور، حضور در مسابقات بین المللی و افتخارآفرینی با کسب ۱۴۸ مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران کارگر و برگزاری بیش از ۱۴۰ رویداد ورزشی قهرمانی کارگران اشاره کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین از توسعه شبکه ارائه خدمات سلامت روانی و اجتماعی کارگران با راه اندازی حدود ۸۵۰ خانه بهداشت کارگری در بنگاه‌های اقتصادی ۵۰ تا ۵۰۰ نفر شاغل و حدود ۲ هزار و ۲۰۰ ایستگاه بهگر در بنگاه‌های اقتصادی ۲۰ تا ۵۰ نفر شاغل و برگزاری بالغ بر ۴۰۰ هزار نفر ساعت دوره‌های آموزشی جهاد تبیین خبر داد.

راه اندازی ۴۳۴ خانه فرهنگ کار جدید

چکشیان عنوان کرد: برگزاری ۱۰ هزار و ۹۶۸ دوره آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه کار و تولید و رشد پنج برابری دوره‌ها، شناسایی بیش از ۱۲۰ هزار نفر کارگر نخبه و مبتکر در قالب جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه و راه اندازی نهضت ملی ارتقای فرهنگ کار با برگزاری اردوهای فرهنگ کار از دیگر اقدامات انجام شده به شمار می‌روند.

وی با اشاره به تحول کمی و کیفی در خانه‌های فرهنگ و راه اندازی ۴۳۴ خانه فرهنگ کار جدید و برگزاری بیش از ۳۰ هزار نفر ساعت دوره‌های آموزشی ترویجی فرهنگ کار ویژه کارمندان و کارگران از اجرای بیمه اجتماعی رایگان مادران خانه دار دارای سه فرزند و بیشتر ساکن روستا و مناطق عشایری پوشش ۵۰۰ هزار نفری در سال گذشته توسط صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی، روستاییان و عشایر خبر داد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اقدامات انجام شده در طرح کالابرگ و فجرانه توضیح داد: در این طرح ۲۰ میلیون خانوار با جمعیتی معادل ۶۰ میلیون نفر مشمول طرح کالابرگ و فجرانه شده‌اند و ۲۲۰ هزار فروشگاه بزرگ و خرد در سطح شهرها و روستاها به سامانه اجرای این طرح متصل هستند.

چکشیان با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ تعاونی مصرف در سطح مناطق روستایی به این سامانه متصل و در حال ارائه خدمات هستند، از افزایش حدود ۴۰ درصدی ضریب پوشش بیمه اجتماعی زنان روستایی تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و تحت پوشش قرار دادن ۱۰ میلیون و ۱۳ هزار نفر از روستاییان، عشایر و کشاورزان فاقد بیمه اجتماعی در کشور در ۱۸ ماهه اخیر معادل ۸۰ درصد عملکرد صندوق در ۱۶ سال گذشته خبر داد.

کد خبر 6089142

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی