Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز،درباره توسعه برنامه‌های فرهنگی و معرفتی در واحدهای دانشگاهی استان تهران اظهار کرد: برنامه های فرهنگی و معرفتی در تمامی حوزه ها از جمله تکریم خانواده شهدا و ایثارگران در دستور کار تمامی واحدهای استان تهران قرار گرفته تا بتوانیم گامی اساسی در راستای نزدیک شدن به دانشگاه تراز انقلاب اسلامی برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه دربرخی موارد نسبت به آرمان‌های شهدا دچار غفلت می‌شویم و به همین دلیل، سعی می کنیم که با برگزاری مراسم‌های یادبود شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم تا حد امکان، فضای دانشگاهی را با آرمان های آن ها درآمیزیم.

آقامیری ادامه داد: دانشجویان باید بدانند که برای امنیت فعلی کشور تا چه میزان بها داده شده است؛بهایی که به قیمت خون هزاران شهید تمام شده و بسیاری از جوانان جان خود را در این مسیر از دست داده‌اند. واحدهای دانشگاهی استان تهران درنظر دارند برنامه فرهنگی و معرفتی خود با محوریت شهدا، تکریم خانواده های شهدا، برگزاری مراسم یادبود، پخش فیلم و... گسترش دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: گسترش برنامه‌های فرهنگی با محوریت شهدا و ایثارگران، اثرات معنوی قابل توجهی را بر فضای دانشگاهی خواهد گذاشت و یکی از ملزومات رسیدن به دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم روز دانشجو درواحدهای دانشگاهی استان تهران تصریح کرد: با برگزاری جلسات متعدد با مسئولان واحدها درحال جمع بندی هستیم تا مراسم 16 آذر به بهترین شکل ممکن برگزار شود. این مراسم متعلق به دانشجویان است و دخالت مسئولان در این حوزه زیبنده نیست.

آقامیری در پایان خاطرنشان کرد: محوریت مراسم روز دانشجو در واحدهای دانشگاهی استان تهران، موضوع بصیرت افزایی و آشنایی با واقعیت های جامعه خواهد بود.

انتهای پیام/

108 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی روز دانشجو 16 آذر محمودرضا آقامیری استان تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی روز دانشجو 16 آذر استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۲۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  این برنامه با حضور قشرهای مختلف مردم ، خانواده‌ شهدا و مسئولان شهرستانی در فرهنگ سرای سردار سلیمانی بوکان برگزار شد.

در این برنامه حجت اسلام یزدی  با تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و همچنین روز های معلم و کارگر، این هفته را بسیار مبارک دانست و گفت: معلمین و کارگران سنگربانان و سربازان خط مقدم جبهه در حوزه‌‌های جهاد علم و دانش و اقتصادی هستند .

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: این دو قشر جامعه را باید در هر لحظه و هر مکان تکریم کرد و از زحمات آنان تشکر کرد.

حجت‌الاسلام یزدی با اشاره به اجرای طرح نور نیز عنوان کرد: همه ملت ایران از اقدامات نیروهای درگیر در طرح نور و مبارزه با بدحجابی و بی حجابی حمایت خواهند کرد .

در پایان از خانواده شهدا ایثارگران و نمونه های دانش آموزی شاهد تجلیل شد .

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی
  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • برگزاری نمایشگاه حمایت از غزه در دانشکدگان هنر‌های زیبای دانشگاه تهران
  • برگزاری یادواره شهدا در بوکان
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد یک رسانه