Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@04:04:49 GMT

سرسوزنی بابت بیماری‌ام حمایت نشدم

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۳۲۰۳

سرسوزنی بابت بیماری‌ام حمایت نشدم

بازیگر سریال «ترش و شیرین» گفت: هرگز از سوی بیمه هنرمندان، مسئولین فرهنگی و یا نهادهای فرهنگی با من تماسی گرفته نشده است، برای درمان بیماری‌ام میلیون‌ها تومان هزینه کرده‌ام اما هیچکس از من سر سوزنی حمایت نکرده است. ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲ رسانه ها خواندنی نظرات - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، غلامحسین لطفی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با میزان، پیرامون غیبت طولانی مدت خود در سینما گفت: بحث وضعیت فعلی من، موضوع دلتنگی من برای بازیگری نیست، ماجرا این است که وقتی تولید و ساختی وجود ندارد چطور من باید در پروژه‌ای حضور داشته باشم؟.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قضیه مختص این روزها نیست و وضعیت ساخت آثار سالهاست که به همین شکل است. 

وی در همین راستا ادامه داد: بازیگری دل به خواه من نیست تا هر وقت دوست داشتم بازی کنم، باید پیشنهاد باشد تا من هم برای حضور در آثار انتخابی پیش روی خود داشته باشم، وقتی سالهاست گوشه‌ای فراموش شده‌ام چه انتظاری است که در اثری بازی کنم.

بازیگر سریال «ترش و شیرین» با اشاره به وضعیت جسمانی خود تاکید کرد: مدت‌هاست به دلیل مشکل پا درد تحت جراحی قرار گرفته و حتی بستری هم شده‌ام اما دریغ از اینکه یک مسئول فرهنگی با من تماسی گرفته باشد، اصلاً این اتفاق به نوعی برای من خنده‌دار است.

وی با نقد وضعیت بیمه هنرمندان اضافه کرد: هرگز از سوی بیمه هنرمندان، مسئولین فرهنگی و یا نهادها با من تماسی گرفته نشده است، برای درمان بیماری‌ام میلیون‌ها تومان هزینه کرده‌ام اما هیچ نهاد فرهنگی از من سر سوزنی حمایت نکرده است. 

بازیگر سریال «خانه به دوش» پیرامون بی توجهی به هنرمندان پیشکسوت اظهار کرد: وضعیت بیمه هنرمندان غم انگیز است، این اتفاق تنها به من هم منتهی نمی‌شود، بسیاری از بازیگران را می‌شناسم که این روزها به شدت درگیر بیماری هستند اما هیچ کمکی به آنها نمی‌شود. 

وی در همین رابطه تصریح کرد: من سالها بیمه هنرمندان را پرداخت کرده‌ام، اما عجیب است که وقتی موقع همراهی آنها می‌رسد از هشت میلیون تومان هزینه جراحی تنها یک میلیون تومان آن پرداخت می‌شود، بعد وقتی نوبت به شعار دادن می‌رسد همه می‌گویند که ما پشتیبان هنرمندان پیشکسوت هستیم، درصورتی که به هیچ وجه اینگونه نیست.

لطفی با ابراز ناامیدی از وضعیت کنونی بازیگری خاطرنشان کرد: همه مرا می‌بینند و می‌گویند امیدواریم که وضعیت درست شود، واقعیت امر هیچ چیزی با امیدواری حل نمی‌شود، وقتی مشکلی راه حل دارد اما مسئولین فرهنگی نمی‌خواهند آن را حل کنند چرا به خودمان امید واهی دهیم. 

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

R41383/P/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۳۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه سلامت چگونه از بیماران تالاسمی حمایت می کند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی ناصحی گفت: بیماران هموفیلی، تالاسمی، همو دیالیز، دیالیز صفاقی، بال پروانه‌ای، پیوند، سرطان، اختلالات مزمن روان، اوتیسم و ام اس بابت خدمات دندانپزشکی از مزایای صندوق تا سقف معینی در سال بهره مند می‌شوند.

وی افزود: کاهش تولد بیمار تالاسمی ماژور در برخی سال‌ها به صفر رسیده و بیمه سلامت در این مسیر نقش مؤثری در تأمین منابع برای تشخیص بیماری داشته است.

ناصحی گفت: بیمه سلامت در درمان، تأمین دارو و برخی جراحی‌ها نگاه ویژه به بیماران تالاسمی داشته است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بیماران تالاسمی که به داروهای تولید داخل حساسیت داشته باشند با تجویز پزشک معتمد می‌توانند از پوشش بیمه‌ای داروهای خارجی بهرمند شوند.

کد خبر 6098869 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • بیمه سلامت چگونه از بیماران تالاسمی حمایت می کند
  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • کمک ۱۲۴۰ میلیارد تومان به بیماران خاص و صعب العلاج در استان تهران
  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • تأیید بیمه تأمین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد مقدس
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • بسته خدمتی دندانپزشکی برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات