Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات گفت که در مورد قطع و وصل شدن اینترنت نقشی نداشته است.

مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلین در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حضور وزیر ارتباطات در جلسه صبح امروز یکشنبه فراکسیون مستقلین گفت: جلسه امروز ما با آقای آذری جهرمی عمدتا در مورد قطعی اینترنت بود که ایشان اعلام کرد نقشی در قطع شدن یا وصل شدن اینترنت ندارد بلکه بر اساس تصمیمات شورای عالی امنیت ملی، این اختیار به وزیر کشور داده شده که اینترنت وصل شود یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به گفته آقای آذری جهرمی در بخشی از استان‌ها اینترنت از طریق وای فای خانگی وصل شده اما وصل شدن اینترنت همراه منتظر دستور وزیر کشور است.

لاهوتی همچنین گفت: هم نمایندگان و هم وزیر ارتباطات نگرانی‌هایی در مورد آسیب دیدن برخی از کسب و کارها داشتند. حتی آقای آذری جهرمی هشدار داد که اگر شرایط به خوبی مدیریت نشود برخی از مردم اقدام به انتقال سرمایه خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اينترنت وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۳۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته ویژه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان

وزیر ارتباطات گفت: به مناسبت روز معلم، برای معلمانی که از طریق اپلیکیشن شاد فعال هستند، یک بسته اینترنتی ۳۰ گیگابایتی فعال می‌کنیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات، صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: به مناسبت روز معلم، برای معلمانی که از طریق اپلیکیشن شاد فعال هستند، یک بسته اینترنتی 30 گیگابایتی فعال می‌کنیم.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • هدیه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان
  • معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • معلمان «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • بسته ویژه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان
  • اینترنت کوانتومی و توسعه فناوری دسترسی رادیویی باز؛ پروژه‌های پرچمدار ستاد اتصال‌پذیری
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!
  • اینترنت کوانتومی و فناوری دسترسی رادیویی باز در کشور توسعه می‌یابد
  • اینترنت کوانتومی و فناوری دسترسی رادیویی باز در کشور توسعه خواهد یافت
  • اینترنت کوانتومی و دسترسی رادیویی در دستور کار معاونت علمی
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی