Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-02@10:29:02 GMT

نحوه پیگیری جاماندگان یارانه بنزینی

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۳۹۶۱

نحوه پیگیری جاماندگان یارانه بنزینی

رویداد۲۴ این سوال برای جاماندگان مطرح است که چگونه می توانند اعتراض خود را اعلام کنند. با توجه به این که یارانه بگیران هفت دهک کم درآمد مشمول این کمک های معیشتی هستند، سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی، چگونگی اعتراض جاماندگان از کمک معیشتی را اعلام کرده است.

به گفته میرزایی، افرادی که فکر می‌کنند مشمول این طرح هستند اما پرداختی به آن‌ها صورت نگرفته است، در گام اول می‌توانند کدملی خود را از طریق تلفن همراه ثبت شده به نام سرپرست خانوار به سامانه #۶۳۶۹* ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این افراد در گام دوم در پایگاه اینترنتی که زمان و نشانی آن در آینده اعلام می‌شود، می‌توانند دلایل مشمولیت سرپرست خانوار را در ۲۰۰ کلمه ثبت کنند. طبق گفته های وی، در صورتی که فرد مشمول تشخیص داده شود، وجه مد نظر از ابتدای اجرای این طرح به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد.

میرزایی همچنین تکلیف سایر جاماندگان به دلیل ثبت نام نکردن و انصراف از یارانه نقدی را نیز مشخص کرده است. وی اعلام کرده که پس از ثبت درخواست این افراد در سامانه #۶۳۶۹* و پایگاه اینترنتی که بدین منظور طراحی شده، درخواست آن‌ها در قالب آزمون وسع مورد رسیدگی قرار می‌گیرد که آیا مشمول این طرح هستند یا خیر.
پیشتر خبرگزاری فارس به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرده بود که آزمون وسع خانوارها قرار است هر شش ماه یک بار انجام شود.

منبع: روزنامه خراسان خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 افزایش قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۳۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز کارگر برای کارگران تعطیل است

کارگران مشمول قانون کار روز کارگر امسال بر اساس قانون کار مانند سال‌های گذشته تعطیل هستند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در ماده 63 قانون کار جمهوری اسلامی ایران روز 11 اردیبهشت ماه هر سال به مناسبت روز کارگر ثبت شده است. امسال روز کارگر در تاریخ جهانی 12 اردیبهشت ماه است که این روز برای تمام کارگران مشمول قانون کار تعطیل رسمی به حساب می‌آید.

طبق ماده 63 قانون کار، کارفرمایان حق به کارگیری کارگران خود را در این روز ندارند، مگر آنکه حضور آنان با توافق کارگر و پرداخت اضافه‌کاری روز تعطیل میسر شود.

بنابراین، هفته جاری روز سه شنبه 11 اردیبهشت مطابق قانون کار جمهوری اسلامی روز کارگر و  چهارشنبه مصادف با 12 اردیبهشت‌ماه روز جهانی کارگر است که یکی از این دو روز  برای تمام کارگران مشمول قانون کار تعطیل رسمی باید منظور شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • مبلغ یارانه اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب برای نمایشگاه کتاب اعلام شد + نحوه ثبت نام
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • آغاز عرضه خودروهای وارداتی برقی و بنزینی از یکشنبه هفته آینده
  • تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد
  • در نمایشگاه امسال خودروی پکن خبری از خودروهای بنزینی نیست
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • روز کارگر برای کارگران تعطیل است
  • جزئیات طرح «یسنا» یارانه ویژه مادران باردار + مبلغ و نحوه استعلام
  • نامه بنزینی وزیر اقتصاد به بذرپاش/ سهمیه سوخت این خودروها را قطع کنید