Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@02:35:03 GMT

«ماجراهای آقای بایرامی» سریال شد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۴۴۶۷

مهدی طهماسبی درباره حضورش در رادیو و اینکه معمولا در هفته در چند نمایش رادیویی به ایفای نقش می‌پردازد بیان کرد: نمایش‌های متعددی بازی می‌کنم و شاید در هفته گاهی در سه سریال رادیویی حضور داشته باشم که اگر هر سریال حداقل پنج قسمت باشد هفته‌ای ۱۵ قسمت می‌شود.

اخبار فرهنگ و هنر - وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های تئاتری نیز دارد، اظهار کرد: در حال حاضر فقط درگیر رادیو و تئاتر هستم چندی پیش هم یک نمایش در تماشاخانه مهرگان داشتم که نمایشنامه‌ای از نیل سایمون را اجرا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طهماسبی گفت: اکنون هم تئاتری دارم که به دنبال تهیه‌کننده هستم و امیدوارم تهیه‌کننده‌ای پیدا شود که بتوانیم با او وارد مذاکره شویم.

این هنرمند رادیویی که به عنوان کارگردان سریال‌های نمایشی رادیو هم فعالیت دارد، درباره متن هایی که به دستش می‌رسد، اظهار کرد: با ورود مدیرکل جدید اداره هنرهای نمایشی رادیو تغییراتی داشته‌ایم که هنوز برای قضاوت درباره نتایج آن زود است اما به تبع آن، روند نگارش و تولید متن های نمایشی نیز در حال تغییر است.

وی اضافه کرد: در تغییرات جدید قرار است تهیه‌کننده، کارگردان و نویسنده با هم در ارتباط باشند و کارگردان از روز اولی که طرح یک متن نوشته می‌شود در جریان کار خواهد بود و به عنوان پل ارتباطی نویسنده و تهیه‌کننده با هر دو در ارتباط است که به نظرم اتفاقات خوبی به این شکل رخ خواهد داد.

این گوینده رادیو درباره دیگر فعالیت‌های خود در رادیو نمایش اظهار کرد: من به تازگی نمایشی را ضبط کردم که کارگردانی آن با من بود و میرطاهر مظلومی از بازیگران آن است، این نمایش «ماجراهای آقای بایرامی» نام دارد و یک مجموعه اپیزودیک است.

کارگردان نمایش «ماجراهای آقای بایرامی» در پایان بیان کرد: این مجموعه نمایش رادیویی در ۱۴ قسمت ضبط شده و از دیروز دوم آذر در کنداکتور قرار گرفته است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رادیو نمایش سریال رادیویی نمایش رادیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی

سریال «لالایی» به کارگردانی احمدعلی درویش‌پور و با بازی داریوش فرضیایی (عمو پورنگ)، این روز‌ها آخرین مراحل تصویربرداری را در تهران می‌گذراند. این سریال که قرار است امسال در یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود تا آخر اردیبهشت ماه تولید خود را به پایان می‌رساند.

سریال «لالایی» با نقش‌آفرینی فرضیایی، متفاوت از آثاری است که تاکنون از او به عنوان شخصیت عمو پورنگ دیده شده است.

این روز‌ها سریال‌هایی در راه تلویزیون هستند و در عین حال برخی از هنرمندان پیشکسوت تلویزیون هم با اثری جدید، در نمایش‌خانگی حضور دارند، اما سریالی دیگر که تلویزیونی‌های قدیم به سمتِ آن رفته‌اند یک سریال فانتزی در حوزه کودک و نوجوان است که برای نخستین بار فرضیایی یا همان عمو پورنگ در برنامه تحویل سال یک خبر کوتاهی از آن داد.

سریال «لالایی» قرار است با بازی او بعد از مدت‌ها غیبت و البته فضایی متفاوت از یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود.

منبع: ایرنا

tags # شبکه نمایش خانگی ، عمو پورنگ سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • دنیا باید منتظر کسی که پول دارد بماند!/ کشتن انسان‌ها بدون ترس
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • کتابخانه‌ای به گستره صدا
  • کتابخانه ای به گستره صدا
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی