Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@02:12:38 GMT

ثبت نام کاندیداها از ۱۰ آذر ماه آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۴۸۸۱

ثبت نام کاندیداها از ۱۰ آذر ماه آغاز می شود

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: ثبت نام کاندیداها از دهم آذر ماه به مدت هفت روز و در سه مرکز انتخابیه بجنورد، شیروان و اسفراین آغاز خواهد شد که البته کاندیداها می توانند از محل وزارت کشور نیز امر ثبت نام را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی؛ ولی الله حیاتی، در آیین گشایش ستاد انتخابات خراسان شمالی اظهارداشت: امسال شاهد برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی افزود: به استناد ماده ۳۱ قانون انتخابات، ۱۹ واحد اجرایی معتمدین در هشت شهرستان و ۱۱ بخش در زمان بندی معین شکل خواهد گرفت.
 

وی بیان کرد: ثبت نام کاندیداها از دهم  آذر ماه به مدت هفت روز و در سه مرکز انتخابیه بجنورد، شیروان و اسفراین آغاز خواهد شد که  البته کاندیداها می توانند از محل وزارت کشور نیز امر ثبت نام را انجام دهند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی مطرح کرد: اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی، وفاداری به قانون اساسی، داشتن مدرک کارشناسی ارشد و یا معادل آن، سن حداقل ۳۰ و حداکثر ۷۵ سال تمام از شرایط لازم برای کاندیدا شدن در انتخابات است.

 

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی افزود: تمهیدات لازم برای برای برگزاری انتخابات باشکوه در اسفندماه سال جاری پیش بینی شده است.

 

حیاتی تصریح کرد: هیات های بازرسی در استان و شهرستان ها تشکیل شده و هیات های اجرایی نیز شکل خواهد گرفت و فرمانداران و بخشداران و کارشناسان فرمانداری ها در دوره های آموزشی لازم برای برگزاری انتخابات شرکت کرده اند.

 

وی ابراز امیدواری کرد: با تعامل بین هیات های نظارت، اجرایی، فرمانداران، بخشداران و اعضای حاکمیتی شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه خواهیم بود.

 

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته بسیج راهپیمایی نماز جمعه مساجد اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد بسیج خراسان جنوبي اغتشاشات اخیر در کشور ثبت نام کاندیداها ستاد انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری آیین دسته‌روی روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد و سایر نقاط شهری استان خبر داد.

حجت الاسلام ناصر هدایتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از خراسان شمالی اظهار کرد: هیئات مذهبی، علما و روحانیون و مردم ولایتمدار استان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، رئیس مذهب جعفری به‌صورت متمرکز به عزاداری و سوگواری خواهند پرداخت.

وی با تأکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم، افزود: آئین دسته‌روی و عزاداری متمرکز هیئات مذهبی شهرستان بجنورد ساعت ۹:۳۰ صبح شنبه ۱۵ اردیبهشت از محل میدان شهید به سمت آستان امامزاده سید عباس (ع) انجام می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه این دسته‌روی در همه نقاط شهری استان برگزار می‌شود، ادامه داد: این آیین در شیروان ساعت ۹ صبح از مساجد به سمت مصلی نماز جمعه، اسفراین ساعت ۱۰ صبح از مساجد شهر به سمت حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج)، آشخانه نیز ساعت ۹ صبح از ابتدای بلوارشهید بهشتی تا میدان امام خمینی «ره» مقابل مسجد جامع انجام می‌شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های بسیار ارزشمند ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، امام جعفر صادق (ع) و با تأکید بر الگو گرفتن از سبک زندگی امام صادق (ع)، گفت: نگاه خاص امام صادق (ع) به موضوع تعلیم و تربیت و پرورش شاگردانی ممتاز برای ترویج فرهنگ ناب قرآنی و اسلامی می‌تواند بهترین الگو برای فعالان فرهنگی، قرآنی و مجموعه‌های حوزه تعلیم و تربیت باشد.

کد خبر 749484

دیگر خبرها

  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • کوچ بهاره عشایر در خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان شمالی به مناطق ییلاقی
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی