Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه هاآرتص، «گیدون سعر»، از اعضای بلندپایه حزب لیکود، خواستار برگزاری انتخابات برای تعیین رهبری این حزب شد. وی همچنین از حمله «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر اسرائیل به«اویخای مندلبلیت»، دادستان کل این رژیم و متهم کردن وی به کودتا انتقاد کرد.

وی گفت: «کسی که ریاست امور را در دست دارد، نمی‌تواند بگوید که تصمیم مندلبلیت کودتای قانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حرف نه درست است و نه مسئولانه». وی همچنین با انتقاد از اظهارات نتانیاهو گفت: «این سیستم کارکرد ندارد بلکه مخرب است.»

سعر گفت: «نمی‌توان با ارجاع به دادستان کل از کودتا حرف زد. با این حرف‌ها جو آشوب ایجاد می‌شود و من با این اقدام مخالفم».

وی همچنین با اشاره به این‌که نتانیاهو نتوانسته پس از برگزاری دو انتخابات سراسری دولت تشکیل دهد، گفت: «نتانیاهو حتی هنگامی که تصمیمات اشتباهی چون منحل کردن کنست را گرفت از حمایت تمام‌وکمال ما برخوردار بود. گمان نکنم وی با برگزاری انتخابات سوم یا چهارم هم بتواند دولت تشکیل دهد. ممکن است میدان را به رقبایمان واگذار کنیم. اگر امروز دست به برگزاری انتخابات زده و تصمیمی دموکراتیک بگیریم، می‌توانیم لیکود را نجات دهیم.»

سعر افزود: «از نتانیاهو می‌خواهم همکاری کند تا بتوانیم این بحران را پشت سر بگذاریم. تا چه زمانی می‌توان در چنین جامعه‌ای به حیات خود ادامه داد؟ برگزاری انتخابات سوم به ضرر منافع مردم است».

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل

منابع دیپلماتیک از درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه غیرعلنی شورای امنیت جهت بررسی موضوع گورهای دسته جمعی کشف‌شده در نوار غزه خبر دادند.

به گزارش مشرق، الجزایر اقدام جدیدی را برای حمایت از ملت فلسطین در سازمان ملل صورت داده است.

منابع دیپلماتیک به الجزیره اعلام کردند که الجزایر درخواستی را مبنی بر برگزاری جلسه مشورتی غیرعلنی شورای امنیت سازمان ملل متحد جهت بررسی موضوع گورهای دسته جمعی یافته‌شده در نوار غزه ارایه داده است.

بنا بر این گزارش‌ها الجزایر خواسته است که این جلسه غیرعلنی روز سه‌شنبه پیش‌رو برگزار شود.

پیش‌تر نیز «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد در سخنانی گفت: مهم است که تحقیقاتی مستقل در خصوص گورهای جمعی تازه یافته‌شده در غزه صورت بگیرد. جنگ، نظام بهداشتی غزه را ویران کرده است و برخی بیمارستان‌های این باریکه اکنون به گورستان شباهت دارند.

گفتنی است پس از عقب‌نشینی نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی از شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه پیکر صدها شهید فلسطینی از گورهای دسته جمعی در اطراف بیمارستان ناصر این شهر بیرون کشیده شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: درخواست حماس برای توقف کامل جنگ غزه را نخواهیم پذیرفت
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • وزیران تندرو کابینه اشغالگر حمله فوری به رفح را از نتانیاهو درخواست کردند
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • درخواست مقام سابق امنیتی اسرائیل برای انحلال کنست
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • رهبر حزب سعادت ترکیه از سمت خود کناره گیری می‌کند
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • درخواست ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو در کنگره