Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت:اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با اختصاص ۱۶ میلیارد تومان برای جبران خسارات روزهای اخیر از محل‌های مصوب بودجه سال ۹۸ موافقت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، مرتضی طهرانی اظهار داشت:در کنار خساراتی که به شهر وارد شد، زیرساخت‌های سازمان فاوا مانند فیبرهای نوری در برخی مکان‌ها ازبین رفته است که باید شش میلیارد تومان نیز صرف جبران آن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود:در متن  لایحه شورا برای جبران خسارات شهرداری  ۱۶ میلیارد تومان برای جبران خسارات ذکر شده بود که باید از سه منبع تامین می‌شد؛ پنج میلیارد تومان از زیرساخت‌های فضای سبز، سه میلیارد تومان از عوارض مترو و هشت میلیارد تومان نیز از حساب اختصاصی تامین پارکینگ برای جبران خسارات مطرح شد.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان در خصوص نحوه هزینه این لایحه گفت: این مبلغ برای جبران زیرساخت‌های ترافیکی مانند چراغ راهنمایی و دوربین‌های کنترل ترافیک هزینه خواهد شد که مجموع خسارات در این بخش، ۲۳ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

وی با اشاره به اینکه در کنار دیگر هزینه‌ها فقط ۲۰ میلیارد تومان به مترو خسارت وارد شده، تصریح کرد: امیدوار هستیم این خسارات از سوی دولت جبران شود اما اگر نشد نیز مجبوریم خودمان هزینه جبران خسارات را از محل‌های دیگر تامین کنیم.

 

بیشتر بخوانید: شهردار اصفهان به روسیه رفت انقلاب در زیباسازی شهر / طراحی مجموعه های بازی ویژه جوانان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان اعضای شورای اسلامی شهر بودجه شهرداری معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۵۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان

سیدمسعود حسینی در آغاز عملیات ساخت پیاده‌راه باباطاهر همدان گفت: بر اساس بازخورد‌هایی که از انجام طرح هاب پیاده‌راه‌سازی قبلی داشتیم ارزیابی تاثیرات اجتماعی آن را در اجرای طرح پیاده‌راه باباطاهر آغاز کردیم.

او با اشاره به اینکه پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است، گفت: نظرات کسبه، ساکنان و بهره‌برداران این خیابان مورد توجه قرار می‌گیرد و سایر طرح‌ها نیز پس از انجام این طرح با این روند اجرا می‌شود.

شهردار همدان با بیان اینکه شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند، گفت: امسال با اقداماتی که شهرداری در حوزه گردشگری انجام می‌دهد و بودجه عمرانی که در این حوزه مصوب شده، شهر برای حضور گردشگران زیبا می‌شود.

حسینی با اشاره به آغاز جداره‌سازی در میدان امام خمینی (ره)، خیابان بوعلی و اکباتان گفت: هدف ما توسعه گردشگری در شهر همدان است و امیدواریم آنچه نیاز شهر همدان بوده در این زمینه اجرایی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • ۲۰۰ مجوز موافقت اصولی برای گردشگری دریایی در مازندران صادر شد
  • ابتکار عمل یزدی‌ها برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تقدیر شد
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان