Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر سلمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، بسیجیان فعال در حوزه اقتصاد مقاومتی با هدف رونق تولید، تسهیلات اشتغالزایی دریافت کرده اند که این تسهیلات طبق مقررات به متقاضیان بسیجی که در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی فعالیت دارند، پرداخت شده است.

وی  افزود:  افراد علاقه‌مند به دریافت این تسهیلات و  فعالین در حوزه تولید و اشتغال باید به پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهر و روستاهای بخش‌مرکزی مهریز مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز با اشاره به اجرای طرح های انجام شده در شهرستان مهریز تصریح کرد: راه اندازی  ۲۵ صندوق‌ قرض‌الحسنه زودبازده در روستاهای بخش‌مرکزی این شهرستان و اجرای طرح کرامت در راستای اقتصاد مقاومتی و رونق تولید از مهمترین طرح های اجرا شده است.

سلمانی خاطرنشان کرد:  ۲۵ گروه جهادی برای اجرای طرح‌های فرهنگی، عمرانی در روستاها با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و اداری در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: اساسی‌ترین وظیفه بسیج آمادگی  برای مقابله با جنگ نیمه‌سخت و نرم و همکاری همه جانبه در زمینه محرومیت‌زدایی در مناطق روستایی است.

کد خبر 4779514

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد شهرستان مهریز اقتصاد مقاومتی بوشهر راهپیمایی هفته بسیج بارش برف ایلام قیمت بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی بنزین شهرکرد گرگان قزوین خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۶۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های مجتمع فولاد بافق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دهقان گفت: ۱۰۷ طرح در ادامه تکمیل زنجیره فولاد، در مجتمع فولاد بافق در حال اجرا است.      او افزود: با اجرای این طرح ها، مجتمع فولاد بافق بی نظیرترین مجموعه فولادی در سطح کشور، خواهد شد.      دهقان بیان کرد: این مجتمع تاکنون برای بیش از هزار نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کرده است.      او خاطرنشان کرد: با اجرای این ۱۰۷ طرح این اشتغالزایی به بیش از شش هزار نفر خواهد رسید.    عظمتی مدیر بهره برداری کارخانه نورد مجتمع فولاد بافق گفت: ظرفیت این کارخانه ۵۵۰ هزار تن در میلگرد از سایز هشت تا ۴۰ و ۵۰۰ هزار کلاف‌های صنعتی و ساختمانی از سایز ۵/۵ تا سایز ۲۰ به صورت ساده و آج دار است.

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی
  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های مجتمع فولاد بافق