Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از ثبت‌نام 84 کارآفرین برتر ایلام برای حضور در سیزدهمین جشنواره امتنان خبر داد.

«شکرالله شیرخانی» در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد:  ۸۴  کارآفرین ایلامی با ثبت نام در سامانه کارآفرینان برتر برای حضور در سیزدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر اعلام آمادگی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر در راستای شناسایی کارآفرینان خلاق و نوآور و تجلیل از آنها به منظور اشاعه فرهنگ کارآفرینی برگزار می شود، تصریح کرد: برگزاری جشنواره های کارآفرینی و شناسایی و معرفی این افراد و استفاده از توانمندی و تجارب این قشر برای پیشرفت نقش موثری در اشتغال و توسعه کشور دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام خاطرنشان کرد: کارآفرینان با استفاده صحیح از امکانات اقتصادی و خلق فرصت های تجاری جدید موجب بهبود عملکرد بنگاه های تولیدی و خدماتی می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۶۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد ‌رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روزهای پایانی اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هیات داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌ عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی»، «هر کسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب‌کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس از امیرحسین میرزائی است.

کد خبر 6089905 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • بازتاب قهرمانی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند