Web Analytics Made Easy - Statcounter

مکه با داشتن حدود یک هزار و ۱۰۰ هتل که هر سال میزبان میلیون‌ها نفر است، بیشترین تعداد هتل‌ها را در جهان عرب دارد، هتل‌هایی که اکثر آنها در اطراف مسجدالحرام واقع شده‌اند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «saudigazette»، مکه با داشتن حدود یک هزار و 100 هتل که هر سال میزبان میلیون ها نفر هستند، شهری است که بیشترین تعداد هتل ها در جهان عرب را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس گزارش «مکه دیلی»، حالا مکه با داشتن این تعداد هتل از دوبی که برای چند سال در صدر شهرهای عربی از نظر دارا بودن بیشترین تعداد هتل قرار داشت، پیشی گرفته است.

 

کمیته ناظر بر هتل های اتاق صنعت و بازرگانی مکه در این باره گفت: اکثر هتل های مکه در اطراف مسجدالحرام قرار دارند و هتل های یک ستاره تا پنج ستاره هستند.

 

«هشام کعکی»، رئیس اتاق صنعت و بازرگانی مکه در این باره گفت: هتل ها در شهر مقدس مکه هر سال میزبان بیش از 10 میلیون نفر هستند.

 

«عبدالله فیلالی»، رئیس کمیته ناظر با هتل ها در اتاق بازرگانی در این باره گفت:بیش از 30 کمپانی ملی در نمایشگاه مبلمان این هتل ها که در مکه برگزار شد گرد هم آمدند.

 

نزدیک به دومیلیارد مسلمان که تقریبا یک چهارم جمعیت جهان هستند، آرزو دارند که تنها از یک مکان دیدن کنند، مکانی که تقدس دارد و همه چیز در آن خوب و خیر است یعنی مسجدالحرام.

 

مسجدالحرام، قلب تپنده دین اسلام و مقدس ترین و پاک ترین موقعیت معنوی مسلمانان است.

 

این مسجد همچنین بزرگترین مسجد در جهان و قدیمی ترین مکان عبادی مسلمانان در تاریخ است و مقدس ترین مکان برای مسلمانان جهان به شمار می آید.

 

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد هفته بسیج راهپیمایی نماز جمعه اردبیل محکومیت آشوبگران مساجد بسیج جهان عرب مسجد الحرام هتل مکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان

به گزارش همشهری آنلاین، در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت‌شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت‌شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند. به عبارتی، تعداد مردان فوت‌شده ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان است.

بر اساس این گزارش، سال گذشته ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن با ۴۱۸ هزار و ۷۴۱ رویداد فوت ثبت‌شده ۵/۶ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 847441 منبع: مهر برچسب‌ها مردان ثبت احوال خبر مهم زنان

دیگر خبرها

  • تشدید تدابیر امنیتی در اطراف سازمان‌های صهیونیستی در جهان
  • ثبت احوال : مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • زریبار؛ بزرگترین دریاچه آب شیرین جهان، پذیرای گردشگران + فیلم
  • اعلام آمار مرگ و میرهای سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • ثبت فوت مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان در سال ۱۴۰۲ بوده است