Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:10:08 GMT

راهپیمایی همراه با سلب آسایش عمومی جرم است

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۷۷۲۳

راهپیمایی همراه با سلب آسایش عمومی جرم است

اکبررشیدی روز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا از حضور پرشور مردم پلدختر در راهپیمایی جهت محکوم کردن مخلان امنیت تقدیر کرد و افزود: مردم باید مسئوولان را یاری کنند تا با با افرادخاطی در برهم زدن آرامش وامنیت برخورد شود.

رییس دادگستری پلدختر گفت: طبق اصل بیست و هفتم قانون اساسی صرف تشکیل اجتماعات و راهپیمایی ها، بدون حمل سلاح، به شرط آن که مخل به مبانی اسلام نباشد، آزاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشیدی یادآورشد: همچنین چنانچه راهپیمایی موجب اخلال در رسیدن کارمندان به محل کار و بالعکس و یا با هیاهو و جنجال موجب سلب آسایش عمومی واخلال در کار کسبه و بازاریان ایجادکند،جرم محسوب شده و قابل مجازات است.

وی افزود: افرادی که خودروهای خود را در مسیر تردد عموم و دور برگردانها خاموش نموده و باعث راه بندان شدند و جلویِ خودروهای عبوری را سد کنند به طورقطع، عملشان از مصادیق مجرمانه است و دستگاه قضا در خصوص چنین افرادی اغماض نخواهد کرد.

رییس دادگستری پلدخترگفت: دستگاه قضایی در این شهرستان  با همکاری مردم، نیروهای امنیتی ،اطلاعاتی و انتظامی، به پرونده هایِ مخلان نظم با دقت رسیدگی و هر کسی را با رعایت موازین قانونی و بر اساس اقدامات خود مورد محاکمه و مجازات قرار خواهد داد.

برچسب‌ها دادگستری پلدختر بنزین آشوب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری پلدختر بنزین آشوب دادگستری پلدختر بنزین آشوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۷۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سفر به استان خوزستان، یک هزار فقره سند مالکیت حدنگاری مربوط به شهرک «بنوار ناظر» شهرستان اندیمشک و روستای «دونه» شهرستان امیدیه را به نمایندگی از مالکین به تعدادی از مردم این مناطق اهدا کرد.

وی در آئین اهدای این اسناد که با حضور رئیس کل دادگستری استان، اعضای شورای اداری شهرستان و تعدادی از مردم این مناطق در شهرستان اندیمشک برگزار شد، با عذرخواهی از مردم این دو منطقه بابت تأخیر در تثبیت مالکیت آن‌ها در سالیان گذشته به دلیل برخی اختلافات مالکیتی و بین دستگاهی گفت: اقدام هماهنگ دستگاه قضائی و ثبت استان، فرمانداری، شورای اداری و نماینده مردم شهرستان در مجلس نمونه یک همکاری خوب بین نمایندگان سه قوه در رفع موانع است و این هم افزایی و حرکت‌های جهادی باید برای ایجاد رضایت‌مندی مردم تداوم داشته باشد.

رئیس سازمان ثبت از همه دستگاه‌های مرتبط با زمین در این شهرستان خواست تا با همکاری دستگاه قضائی و ثبت استان، هرچه زودتر نسبت به صدور اسناد مالکیت تمامی متصرفین شهرک «بنوار ناظر» و اتمام حدنگاری کامل شهرستان اقدام کنند.


دهقانی رئیس کل دادگستری استان خوزستان نیز اظهار داشت: به برکت نظام جمهوری اسلامی، امروز مالکیت مردم بر اموالشان با جدیت و به بهترین نحو از سوی سازمان ثبت و دست در سراسر کشور تثبیت و یا در حال انجام است و روز به روز مزایای بهره‌مندی از سند رسمی در حال گسترش است.

در این جلسه همچنین زمانی اصل فرماندار اندیمشک هم، رفع مشکل مالکیتی این شهرک بعد از ۴۶ سال با همت ثبت، دادگستری، بنیاد مسکن و سایر دستگاه‌ها را اقدام بسیار مهمی در رفع اختلافات و دستیابی مردم به حق و حق و شأن دانست و گفت: جهش در ارائه خدمات ثبتی در چند سال اخیر کاملاً محسوس است.

گفتنی است، با صدور و اهدای این اسناد، تعداد اسناد حد نگار روستایی صادره از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون در استان خوزستان به ۷ هزار و ۵۶۰ فقره سند رسیده است.

کد خبر 6087242

دیگر خبرها

  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد
  • طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وپاکسازی نقاط جرم خیزدر کهگیلویه اجرا شد
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم