Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@03:58:59 GMT

تنظیم نقشه‌ راه آتی استان بر اساس آمایش

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۷۸۳۹

تنظیم نقشه‌ راه آتی استان بر اساس آمایش

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: نقشه راه سال‌های آتی بر اساس طرح آمایش تنظیم می‌شود.

فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری با اشاره به ادغام برخی جلسات استان، اظهار کرد: کاهش شمار جلسات و ادغام کارگروه‌ها به این دلیل است که مدیران بر روی موضوعات مختلف، وقت گذاشته و بر روی آن‌ها فکر کنند تا تصمیمات عملیاتی خوبی برای این جلسات گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با اشاره به اینکه برخی دستگاه‌ها برنامه محوری خود را اعلام نکرده‌اند، ادامه داد: متاسفانه برخی دستگاه‌ها در اعلام پنج برنامه محوری به عنوان نقشه راه امسال که تکلیفی برای ابتدای سال همه دستگاه‌ها بود، نیز اقدام نکردند که باید توجه ویژه به این موضوع داشته باشند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی استان نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود نسبت به جلسات محوری و دستور جلسات مد نظر خود را ظرف یک هفته به دبیرخانه مربوطه ارائه داده و دبیرخانه نیز مهم‌ترین موارد مربوط به هر دستگاه را در جلسه بعدی کارگروه ارائه دهد.

حقیقی با اشاره به طرح آمایش، تصریح کرد: در اصل طرح آمایش سرزمین، کار خیلی خوب و مفیدی برای توسعه است، زیرا نقشه راه سال‌های آتی بر اساس آن تنظیم خواهد شد. ۱۲ سال است که این طرح، نوشته شده اما نیاز به ویرایش و ارائه دیدگاه دارد.

استاندار زنجان، یادآور شد: طرح آمایش سرزمین استان در همایشی یک‌روزه با حضور نخبگان و افرادی که تجربه خوبی در این زمینه دارند و با دعوت از افراد مرتبط با آمایش در وزارتخانه‌ها و با تشکیل کمیته‌های جداگانه تبیین شود. نظرات و دیدگاه‌های همه این افراد در آن همایش به بحث گذاشته و نظرات آن‌ها نیز در این طرح مهم لحاظ شود.

وی عنوان کرد: قبل از برگزاری این همایش نیز فرصت یک هفته‌ای به دستگاه‌ها داده شود تا نظرات نهایی خود را نسبت به طرح تهیه شده، ارسال کرده و نظرات و دیدگاه‌های دستگاه‌ها نیز در جلسه آتی این کارگروه ارائه شود.

نماینده عالی دولت در استان زنجان خاطرنشان کرد: برای ارائه نظرات اصلاحی و کارشناسی از تجربه طرح قبلی نیز استفاده شود تا آمایش، یک طرح علمی و عملیاتی باشد که بتوان در آینده نیز بهره‌برداری مناسبی از آن داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان فتح الله حقیقی نقشه راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۷۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| نظرات جالب تجار خارجی در مورد ایران اکسپو ۲۰۲۴

ایران اکسپو ۲۰۲۴ نمایشگاهی از کالاهای ایرانی در حوزه صادرات است که برای ششمین بار در اردیبهشت ۱۴۰۳ در نمایشگاه بین‌المللی در تهران برپا شد، در این نمایشگاه نزدیک به ۲۰۰۰ تاجر و بازرگان از حدود ۸۰ کشور دنیا به همراه ۸۰۰ شرکت برتر صادراتی از داخل کشور حضور داشتند.

کد خبر 750543

دیگر خبرها

  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • تراشه‌های مغزی به‌زودی از رده خارج می‌شوند/ چه بلایی بر سر بیماران می‌آید؟
  • تغییرات گوگل مپس برای گوشی‌های اندرویدی از راه می‌رسد
  • آغاز نقشه اسرائیل برای حمله به رفح؟ کوچاندن فلسطینیان از منطقه شرقی رفح توسط ارتش رژیم صهیونیستی کلید خورده + فیلم
  • تشکیل شرکتهای واسطه برای جذب سرمایه خارجی قانونی شد
  • جلسات سری ارتش آلمان به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفت
  • فیلم| نظرات جالب تجار خارجی در مورد ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • مقاله پژوهشگر زنجانی در همایش ملی ژئوماتیک برگزیده شد