Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانیان بابیان اینکه مشکل زباله‌ی مازندران می‌تواند به همت نخبگان دانشگاه آزاد مرتفع شود، گفت: یک هزار و ۵۰۰ عضو هیئت‌علمی و استادان صاحب ایده این استان می‌توانند در راستای حل‌وفصل مشکلات دیار علویان با ارائه راهکار و شیوه‌های عملی نقش‌آفرین باشند.

«حسین کرمانیان» امروز (3 آذر) بابیان اینکه تلاش داریم نتیجه و خروجی این مرکز علمی به ارتباط صنعت و دانشگاه منجر شود، به خبرنگار شبستان در ساری گفت: تقویت و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و حمایت از مراکز رشد در دستور کار این واحد دانشگاهی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری بابیان اینکه در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی در کشور قدم‌های مؤثری برداشته است، افزود: دانشگاه آزاد برای برقراری ارتباط دانشگاه با صنعت پیگیر بازارهای فناوری و سراهای فناوری و نوآوری است.

 

کرمانیان با تأکید براینکه برای تحقق این اهداف افزایش کیفیت آموزشی را در دستور کار قرار داده‌ایم و در این راستا خروجی پژوهش ما می‌تواند منجر به ارتباط دانشگاه با صنعت باشد، اظهار کرد: تعدد دانشگاه‌ها در کشور و بالطبع آن در استان نه‌تنها دانشگاه آزاد بلکه کلیه دانشگاه‌ها اعم از دولتی، غیرانتفاعی و پیام نور را در جذب دانشجو با مشکل مواجه کرده است. اگر فکری به حال این موضوع نکنیم در آینده با چالش مواجه خواهیم شد. افزایش تعداد دانشگاه و جذب دانشجو مشکلاتی را در بحث رقابت برای دانشگاه درزمینهٔ کیفیت آموزشی ایجاد خواهد کرد.

 

وی بابیان اینکه تلاش داریم درآینده بسیار نزدیک حداقل 15 درصد درآمد این واحد دانشگاهی از منابع غیر شهریه‌ای باشد، گفت: درآمد غیر شهریه‌ای یعنی ما باید به سراغ ارتباط دانشگاه و جامعه برویم.

 

کرمانیان در خصوص نقش دانشگاه در توسعه استان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با پایش پایان‌نامه‌ها و رساله‌هایی که مرتبط با حل مسائل کشور است سعی دارد با تکیه بردانش استادان خبره و دانشجویان نخبه خود به حوزه کاهش و رفع مسائل و مشکلات استان ورود پیدا کند.

 

وی افزود: استان مازندران یک هزار و 500 عضو هیئت‌علمی و استادان مجرب و صاحب ایده، طرح و برنامه دارد که هرکدام می‌توانند در راستای حل‌وفصل مشکلات استان با ارائه راهکار و شیوه‌های عملی نقش‌آفرین باشند.

 

کرمانیان بابیان اینکه مشکل زباله‌ی استان می‌تواند به همت نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی مرتفع شود، اذعان کرد: مازندران استانی است با پتانسیل‌های بالفعل و بالقوه فراوان و شرایط اقلیمی منحصربه‌فرد، مواهب طبیعی خدادادی و منابع ارزنده که می‌توانیم از هرکدام از این مواهب و ظرفیت‌ها با تکیه‌بر دانش و ظرفیت‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی در راستای توسعه استان بکار بگیریم.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته بسیج نماز جمعه مساجد بسیج راهپیمایی کانون های فرهنگی هنری مساجد سهمیه بندی بنزین اردبیل افزایش قیمت بنزین معضل زباله مازندران رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۸۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل قهرمان مسابقات منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد.

مسابقات یک‌روزه بدمینتون کارکنان واعضای هیئت علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی منطقه ۳ (گیلان، مازندران، گلستان) با حضور سه تیم از واحد‌های دانشگاهی آمل، قائم‌شهر و بابل به‌صورت تیمی، انفرادی و دوبل دونفره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در بخش تیمی، تیم‌های بابل، قائم‌شهر و آمل به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش انفرادی هم حبیب اصغرپور از واحد علی‌آبادکتول و ایمان قنبری از واحد بابل عناوین نخست و دوم را به دست آوردند و صبا جهانگیر و کمیل محسنی هر دو از واحد آمل به‌طور مشترک سوم شدند.

همچنین در مسابقات رشته تنیس روی میز منطقه ۳ تیم دانشگاه آزاد اسلامی تیم واحد ساری اول شد، واحد جویبار به رتبه دومی رسید و واحد بابل هم سوم شد.

در بخش انفرادی هم محمدرضا قنبری از جویبار عنوان نخست را کسب کرد، شعبانپور از جویبار دوم شد و حسن هادی‌نژاد از واحد بابل و نقی‌پور از واحد ساری به‌طور مشترک سوم شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • بازیافت پسماند زباله توسط دانش‌بنیان‌ها و تبدیل به سوخت پاک
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • شرنگ شیرابه در کام خزر
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت