Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@15:55:17 GMT

افزون بر یک تن موادمخدر در سراوان کشف شد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۸۲۵۰

افزون بر یک تن موادمخدر در سراوان کشف شد

سردار احمد طاهری روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: پلیس مبارزه با موادمخدر سراوان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان از جا به جایی محموله موادمخدر از مناطق مرزی به این شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر سراوان با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند قاچاق مواد افیونی شب گذشته قاچاقچیان را که با یک دستگاه خودرو وانت نیسان و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در مسیر سراوان به خاش در تردد بودند شناسایی کرده و تحت نظر قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین با ماموران انتظامی درگیر و با آتش پر حجم تکاوران پلیس، ضمن رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار طاهری بیان کرد: ماموران در این عملیات ضمن دستگیری یک قاچاقچی یک تن و ۳۲۶ کیلو و ۱۲۰ گرم تریاک و ۲ کیلو و ۵۰ گرم هروئین را کشف کردند.

وی ادامه داد: تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند مسلحانه مواد مخدر ادامه دارد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان درگیری سراوان انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا کشف مواد مخدر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان درگیری سراوان انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا کشف مواد مخدر سیستان و بلوچستان درگیری سراوان انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۸۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید مریدی شهرستان رودان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور رودان - بندرعباس از داخل کابین یک دستگاه کامیون فوتون مشکوک ۸۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر در شهرستان بندرعباس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از نگهداری و توزیع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از محلات شهر بندرعباس مطلع شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران با هماهنگی قضائی با تشکیل دو تیم منسجم به محل اعزام و در بازرسی از منزل ۹۱ کیلوگرم  حشیش و ۸ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سردار جاویدان افزود: در این عملیات‌ها ۳ متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد