Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@12:21:19 GMT

امسال ۲۶ نفر در تصادفات درون شهری زنجان کشته شدند

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۷۸۶۸۱

امسال ۲۶ نفر در تصادفات درون شهری زنجان کشته شدند

سرهنگ علی اصغر شیر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر به وقوع تصادفات فوتی درون شهری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی  هفت ماهه سال جاری ۲۶ نفر براثر تصادفات درون شهری در استان زنجان جان خود را از دست دادند.

وی اظهار کرد: سال گذشته در همین بازه زمانی  ۲۳ نفر در تصادفات درون شهری استان کشته شدند که در سال جاری تصادفات درون شهری بیش از ۱۳ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیر محمدی گفت: علت بیشتر تصادفات درون شهری این استان به علت توجه نکردن به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه بوده است. 

رئیس پلیس‌راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: طی این بازه زمانی عابرین پیاده بیشترین فوتی ها در تصادفات درون شهری در استان بوده است. 

شیر محمدی ابراز کرد: رانندگان در حین رانندگی اقدام به صحبت کردن با تلفن همراه کرده و یا پیامک ارسال می کنند  و بچه به بغل رانندگی می‌کنند که این امر از عوامل مؤثر و مهم در وقوع تصادفات است. 

وی تصریح کرد: طی  هفت ماهه امسال ۱۴ نفر از فوت‌شدگان تصادفات درون‌شهری در زنجان عابرین پیاده، ۷ نفر راننده، سه نفر موتورسوار و دو سرنشین بوده است. 

کد خبر 4779319

منبع: مهر

کلیدواژه: تصادفات رانندگی پلیس راهنمایی و رانندگی بوشهر راهپیمایی هفته بسیج بارش برف ایلام قیمت بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی بنزین شهرکرد گرگان قزوین خطبه های نماز جمعه بیرجند تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۸۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مرتضی روزبه افسرکشیک سازمان آتش نشانی قزوین گفت: ساعت ۲۲ و نوزده دقیقه دیشب در  آزادراه قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج تصادف خودرو پژوپارس باکامیون اعلام شد که بلافاصله دوتیم امدادونجات واطفایی از ایستگاه‌های شماره ۵پونک و۹شهرک دانش رابه محل حادثه اعزام شدند.   روزبه افزود: آتش نشانان راننده فوت شده را از خودرو خارج کردند وتحویل عوامل آرامستان حاضردرمحل حادثه دادند.   علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت