Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه گفت: تعدادی رشته ورزشی پرمخاطب و دارای ظرفیت در استان را شناسایی کرده‌ایم تا از این پس بیشتر روی رشد آنها تمرکز کنیم.

جلال عزیزی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه از چند سال پیش طرحی در کشور تحت عنوان "آمایش سرزمینی در حوزه ورزش" در دستورکار قرار گرفته، عنوان کرد: طبق این طرح قرار است مشخص شود هر استانی در چه رشته‌هایی بیشترین ظرفیت را دارد تا آن رشته‌ها بیشتر مورد توجه و تمرکز قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: براساس بررسی‌های اولیه این طرح و همچنین طبق تحقیقاتی که در استان انجام داده‌ایم، کُشتی، رشته‌های رزمی، بوکس، ووشو و رشته‌های توپی(والیبال، بسکتبال و هندبال) از جمله رشته‌هایی هستند که در کرمانشاه بیشترین محبوبیت و ظرفیت را برای رشد دارند.

معاون ورزش وجوانان استان تصریح کرد: باوجود اینکه تحقیقات این طرح هنوز بصورت کامل انجام نگرفته، اما باتوجه به ظرفیت‌هایی که استان در این رشته‌ها دارد، در تلاشیم تا در بحث زیرساخت و سرمایه گذاری روی این رشته‌ها برنامه ریزی‌های دقیق‌تری داشته باشیم.

وی تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم در این رشته‌ها قهرمان پروری بیشتری داشته باشیم، به سمت همگانی کردن آنها می‌رویم و روی آنها تمرکز خواهیم کرد.

عزیزی در ادامه اعلام کرد: هرچند در این طرح تعدادی رشته به عنوان رشته‌های اول و دارای اولویت توجه در کرمانشاه معرفی شده‌اند، اما این بدان معنا نیست که از سایر رشته‌ها غفلت کنیم.

وی یادآورشد: قطعا هرکدام از رشته‌های ورزشی دیگر همانند اسکیت، موتورسواری و اتومبیلرانی و... علاقمندانی را در استان دارد، برای همین نمی‌توانیم این رشته‌ها را نادیده بگیرم و برای آنها زیرساختی نداشته باشیم.

انتهای پیام   

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان كرمانشاه طرح آمایش سرزمینی ورزش استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۷۹۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در مراسمی با حضور سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان، پدر شهید سرسنگی و جمعی از خانواده ورزش استان یزد، شهید حسین سرسنگی به عنوان شهید شاخص ورزش استان در سال ۱۴۰۳ معرفی شد.
شهید حسین سرسنگی از ورزشکاران رشته کونگ فو بود که در حادثه تروریستی راسک به مقام والای شهادت نائل آمد.
در این مراسم همچنین از عوامل برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان یزد و دو تن از فرزندان شهدا که در رشته ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی فعالیت دارند، تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • ورزش باید مثل دارو تجویز شود
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟